Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslowlands 2009

lowlands 2009

225 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben voor :P
Met ze alle naar de magneet bar, doped up on drugs thinking ourselves invunerable.
M
MrBlondeboiLid
01-01-2024, 00:00
#2
allemaal 24uurstent als er nix is
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
24 uurstent is de bom, jammer dat ie niet tot 11 uur open is zodat je gelijk door kan naar walibi :P mrja, even pauze is ook wel lekker
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
IK HEB EEN KAARTJE!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
IK HEB EEN KAARTJE!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Welcome to the club. :smoke:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thanks! Dit is me 6de jaar :beer:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn 2e :(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn 1ste :P
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
5e keer ook. gaat snel zeg. kan me de eerste keer nog echt als de dag van gister herinneren.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
weer nieuwe namen...

Eagles of Death Metal
2 Many DJ's
Beirut
Ska-P
2000 and One
Babylon Circus
Mad Manoush
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
kheb de muziek een beetje opgezocht

en die ska shit wordt echt wel vet man, met gypsy / balkan erbij.

Party!!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
2 many dj`s....woooottttt. heel vet
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
eagles of death metal. :rock:

Heerlijk die clip van hun met dat nummer, al die vrouwen klaar spelen dmv muziek. :grin: En dan jack black achter de bar. :sunglasses:

Tenacious D moet trouwens echt wel even naar lowlands komen, ennum... eh.. em ,, hmmmm.. ehhh.

Lou Rhodes, zou heel rlxt zijn. Spinvis, een do over voor een paar jaar trug. Audio Bullys, wel met de pirate shissle dinges, het hele ego war gebeuren iig, dat was vet. Tiga, omdat tiga echt zwaar heilig was op LL. En ik wil Trentemoller nog een keer zien, wat was dat vet. Dat is het aller gaafste vetste, leukste, coolste optreden wat ik ooit heb mee gemaakt. :hearteyes: Trentemoller!
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:
mijn 1ste :P
Klik om te vergroten...

Olé ! :rockband:

Hier ook voor het eerst.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga dit jaar weer! sinds 2007 onafgebroken :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
UITVERKOCHT!

en ik heb geen kaartje :angry:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja echt klote! Ik ken iemand die mee wil en nog geen kaartje heeft! Dan moet ik nu maar een 2 gratis kaartjes winnen bij 3FM, dan mag jij die andere wel Lauu :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nick de Neger zei:
Ja echt klote! Ik ken iemand die mee wil en nog geen kaartje heeft! Dan moet ik nu maar een 2 gratis kaartjes winnen bij 3FM, dan mag jij die andere wel Lauu :beer:
Klik om te vergroten...

hehe een neger die andere helpt...gebeurd niet vaak :P :tearsofjoy:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cool, ik moet ook zo'n kaartje hebben... er moet nog iemand mee :hearteyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#20
ze gaan binnekort alle kaartjes die op marktplaats staan ect, ongeldig maken en opnieuw verkopen :)

heb ook nog geen kaartje maar ik moet en zal er 1 krijgen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."