Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslowlands 2009

lowlands 2009

225 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nick de Neger zei:
Allolalie zei:
LL07 was de meeting geregeld om 23.45 bij camping2paal tegenover 24uurstent.
Klik om te vergroten...
LL08 ook :beer:
Klik om te vergroten...

Op de donderdag?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen idee, volgens mij niet, want vele hebben geen kaartje d8 ik :confused:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jup :beer:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#4
veel arrestaties verricht :confused: maar die waren vooral gericht naar mensen DIE GEEN KAARTJE HADDEN en toch het terrein op wilde komen, echt 3 mensen ongeveer het terrein afgetrapt ivm. drugs.

Kan niet wachten tot volgend jaar :)
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lowlands was super vet, volgend jaar zeker weer. :rock:

alleen ik ben nog naar de 24uurs tent geweest voor de meeting alleen ik ben niemand tegen gekomen.
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#6
Scooby-Doo zei:
Lowlands was super vet, volgend jaar zeker weer. :rock:

alleen ik ben nog naar de 24uurs tent geweest voor de meeting alleen ik ben niemand tegen gekomen.
Klik om te vergroten...

haha ja ik ook maar stond voor campingpaal 3 in plaats van 2 :P
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
drain bamage zei:
SperSIZEboon zei:
Tim Exile..
Klik om te vergroten...

Ceephax Acid Crew komt ook :grin:
Klik om te vergroten...

Die waren vet
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit mijn 5e. :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Net een stormbui van jewelste hier voorbij getrokken, ben benieuwd hoe dat ging op Lowlands vandaag. :P
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
de kaartverkoop is begonnen :grin:
nog mensen die naar lowlands gaan dit jaar ?
En wat neem je zoal mee :P
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik twijfel nog. Grote kans dat m'n vriend vrijkaartjes krijgt voor Pinkpop via z'n werk, dus dan ga ik ook al naar Pinkpop. Als dat niet doorgaat, ga ik pas serieus nadenken over Lowlands. Ik ga deze zomer ook al naar het Arrow Rock Festival en tweemaal op vakantie, dus het ligt ook aan m'n inkomsten.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja ind anders gaat het allemaal een hoop geld kosten :openmouth:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
wobble zei:
ja ind anders gaat het allemaal een hoop geld kosten :openmouth:
Klik om te vergroten...

maar dan heb je ook wat als het goed is :wink: ...ik zit er ook aan te denken om te gaan :) maarja moet ik wel vrij krijgen voor werk...en of ik nog uberhaupt vrije dagen over heb dan
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:
wobble zei:
ja ind anders gaat het allemaal een hoop geld kosten :openmouth:
Klik om te vergroten...

maar dan heb je ook wat als het goed is :wink: ...ik zit er ook aan te denken om te gaan :) maarja moet ik wel vrij krijgen voor werk...en of ik nog uberhaupt vrije dagen over heb dan
Klik om te vergroten...

das ook nog de vraag ja, bij de mc donalds doen ze daar niet moeilijk over ;p
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Serenity zei:
Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen.
Klik om te vergroten...

hoe werkt dat precies ?:openmouth: werk je dan 1 dag en heb je daarna gratis entree :grin: of moet je gewoon iedere dag werken :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
I'll be there, as always. Word mijn 5e keer LL. :grin: Het begint al weer helemaal te kriebelen.
Vorig jaar had ik mee: Coke, MDMA kristallen, de oude Ephedra, Wiet, Hasj en veel bier.
Dit jaar wil ik mee nemen: MDMA kirstallen, MDA, N2o, LSD, DMT, Wiet, Hasj, veel Guarana en Ma-huang(ephedra). :P

LeLe zei:
Lekker bezig LowLands! :rock:
Klik om te vergroten...
2008 LL, die gasten hebben de hele tent ondersteboven gezet, geniaal.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
wordt ook mijn 5e keer. eigenlijk 4e, want de eerste keer ben ik echt maar 12 uurtjes daar geweest.

goed dat je even zegt dat de verkoop is begonnen
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#19
wobble zei:
Serenity zei:
Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen.
Klik om te vergroten...

hoe werkt dat precies ?:openmouth: werk je dan 1 dag en heb je daarna gratis entree :grin: of moet je gewoon iedere dag werken :P
Klik om te vergroten...
Niet echt een aanrader, vorig jaar ging er iemand werken die ik ken en die heeft geloof ik maar 60 euro gekregen voor 3 dagen werken + alleen naar Sex pistols geweest en dat was echt bagger.

Ik ben er zelf dit jaar uiteraard weer bij...
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#20
DrippTone zei:
I'll be there, as always. Word mijn 5e keer LL. :grin: Het begint al weer helemaal te kriebelen.
Vorig jaar had ik mee: Coke, MDMA kristallen, de oude Ephedra, Wiet, Hasj en veel bier.
Dit jaar wil ik mee nemen: MDMA kirstallen, MDA, N2o, LSD, DMT, Wiet, Hasj, veel Guarana en Ma-huang(ephedra). :P

LeLe zei:
Lekker bezig LowLands! :rock:
Klik om te vergroten...
2008 LL, die gasten hebben de hele tent ondersteboven gezet, geniaal.
Klik om te vergroten...

Welke camping zit jij ? :grin:

Dit gaat mijn 2de keer pas worden maar ik heb er zekker zin in!
Ik denk dat ik mee neem : LSD,wiet,MDMA,bier en een steelpannetje met Kanker veel knakworstjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."