#1
Nick de Neger zei:^ Nou je het zegt en ik er overna denk... zoveel negers komen er niet op lowlandsDe afgelopen paar jaar heb ik er echt maar heeeeeeeeeel weinig gezien
OT: hahaha epicWe proberen wel zo ver mogelijk vooraan bij het hek daar te komen ja. We kunnen wel proberen te meeten, vorig jaar ook een speurtocht tussen de auto's gehouden
Maar om het even duidelijk te maken, ik ben een blonde kortharige dude met kort haar dat naar vore valt met een lichaamslengte van ongeveer 1,87. Verder draag ik een skate broek en wit met zwarte DC's. Hoogstwaarschijnlijk kijk ik op dat moment ook een beetje vaag uit me ogen van wegen de genuttigde drank en wiet.![]()
Moet ik dan om 12 uur Dripp(hoog)Tone(laag) zingen terwijl ik een indianen dans probeer te doen?![]()
Geniaal, ik denk als 2 idioten die er typisch uit zien als lowlands gangers precies om 12 uur voor bij het hek rare bewegingen gaan maken en gekke dingen roepen/zingen dat het dan niet mis kan gaan.
We proberen wel zo ver mogelijk vooraan bij het hek daar te komen ja. We kunnen wel proberen te meeten, vorig jaar ook een speurtocht tussen de auto's gehouden 