Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslowlands 2009

lowlands 2009

225 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nick de Neger zei:
^ Nou je het zegt en ik er overna denk... zoveel negers komen er niet op lowlands :openmouth: De afgelopen paar jaar heb ik er echt maar heeeeeeeeeel weinig gezien :confused:

OT: hahaha epic :beer: We proberen wel zo ver mogelijk vooraan bij het hek daar te komen ja. We kunnen wel proberen te meeten, vorig jaar ook een speurtocht tussen de auto's gehouden :mrgreen:

Maar om het even duidelijk te maken, ik ben een blonde kortharige dude met kort haar dat naar vore valt met een lichaamslengte van ongeveer 1,87. Verder draag ik een skate broek en wit met zwarte DC's. Hoogstwaarschijnlijk kijk ik op dat moment ook een beetje vaag uit me ogen van wegen de genuttigde drank en wiet. :beer:

Moet ik dan om 12 uur Dripp(hoog)Tone(laag) zingen terwijl ik een indianen dans probeer te doen? :mrgreen:
Klik om te vergroten...


Geniaal, ik denk als 2 idioten die er typisch uit zien als lowlands gangers precies om 12 uur voor bij het hek rare bewegingen gaan maken en gekke dingen roepen/zingen dat het dan niet mis kan gaan.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nick de Neger zei:
Maar om het even duidelijk te maken, ik ben een blonde kortharige dude met kort haar dat naar vore valt met een lichaamslengte van ongeveer 1,87. Verder draag ik een skate broek en wit met zwarte DC's. Hoogstwaarschijnlijk kijk ik op dat moment ook een beetje vaag uit me ogen van wegen de genuttigde drank en wiet. :beer:
Klik om te vergroten...

WAT?! Wil je beweren dat je helemaal geen neger bent?? :angry:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ Yeah, maar maak je niet druk Delirium, je hele leven is een leugen :wink:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nick de Neger zei:
^ Yeah, maar maak je niet druk Delirium, je hele leven is een leugen :wink:
Klik om te vergroten...


:cry:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bijna boys!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoorde dat er gistermiddag al mensen bij het hek stonden, die werden weggestuurd door de politie :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#7
gisteren nog een kaartje voor 75eu te pakken gekregen, ik zeik bijna in m'n broek van de blikken die sommigen me geven. Afgunst :wave:

Ik heb de line-up nog niet zo heel goed gecheckt maar er staan wel zeker een paar dingen bij die ik graag wil zien:
-Prodigy (alweer :grin: )
-Snoop
-Kasabian
-F@cking magneetbar, JAAAAAA
-aangezien promo zo vet was vorig jaar in de x-ray zal het wel helemaal de shit zijn om dat weer te aanschouwen maar dan in de bravo :grin: can't wait
-Basement Jaxx wil ik ook zeker graag zien
en voor de rest weet ik het eigenijk niet zo goed :P

Nog suggesties?

ik zal de line-up nog wel even wat beter checken :beer:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tim Exile..
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Veel plezier allemaal!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gemini zei:
Veel plezier allemaal!
Klik om te vergroten...
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
Tim Exile..
Klik om te vergroten...
thanks

morgenochtend om 8.30 vertrekken en bij aankomst gelijk naar White Lies :)
die om 13.45 spelen

hopelijk weer eens op tijd komen, vorig jaar vertrokken we met een slakkengang om 12u en we ware pas om 16.45u op het terrein :beer:

Ceephax Acid Crew komt ook :grin:

ziet er naar uit dat er toch nog wel het 1 en ander staat wat ik graag wil zien
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#12
aaaaaaaah kom net terug maar moet nu naar school :smoke:

Prodigy was EXTREEEEEEEEEEM :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het allemaal heel fijn moeten missen. Enkel gebroken op de Donderdag avond bij de 24uurs tent. Hooray for bad luck. :wave:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#14
DrippTone zei:
Ik heb het allemaal heel fijn moeten missen. Enkel gebroken op de Donderdag avond bij de 24uurs tent. Hooray for bad luck. :wave:
Klik om te vergroten...
Dat is kut man! Ik zocht je nog :)

Niet om ogen uit te steken maar... het was weer heerlijk. Best naar m'n zin gehad hoewel de line-up wel wat te wensen over liet.

Vonden anderen het ook zo bizar druk? Ik zat soms echt van jezus, gewoon geen kant op kunnen :openmouth:

Bij Prodigy was het echt niet normaal meer zeg, snoop dogg zelfde verhaal. Wat een mensen.

Volgend jaar weer :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
DrippTone zei:
Enkel gebroken op de Donderdag avond bij de 24uurs tent. Hooray for bad luck. :wave:
Klik om te vergroten...
Howly shit! Dat is echt zwaar klote! Hoe kwam dat? Doet het nog veel pijn?

Sorry maar wou toch even mede delen dat het weer super vet was! Voel me weer helemaal herboren :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik was aan het dansen in de 24uurs, en toen zette ik denk ik mijn voet verkeerd nee. In ieder geval, ik ging door mijn enkel, klapte dubbel. Dacht eerst oh die is gewoon gekneusd, maar voelde en hoorde al zo'n 'knap'. Dus ik dacht ook meteen nee nee nee fucking nee niet op lowlands. Maarjah kon niet meer lopen, halve nacht bij de EHBO geweest en volgende dag naar het ziekenhuis. Foto's late maken en toen in het gips.

Heb nog wel ff wat van het festival terrein gezien toen het nog niet los was. Maar verder geen bandjes gezien. Het deed ook te veel pijn om te proberen in een rol stoel nog iets te gaan kijken. Had prodigy echt niet willen missen, en had dan waarschijnlijk in de Alpha op zijn invalide plek kunnen staan. Maar ik trok het echt niet meer en prodigy zou ook te laat voor me zijn want wilde die dag nog naar huis want zag het niet zitten om nog een nacht in zo'n kut tentje te liggen met die pijn.

Maarjah shit happens, volgend jaar beter! Alleen jammer dat Prodigy er dan niet is. :P

Gaat nu trouwens wel weer veel beter, steeds minder pijn. Ik vermaak me wel. Alleen kut dat gips met dit hete weer.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het was episch!

Ik ben net wakker uit een 17-uur durende slaap :mrgreen: Nog maar 360 dagen!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
au, that's gotta hurt like shit! Een schrale troost is wel dat the Prodigy helemaal niet zo goed waren dit keer, het geluid was niet optimaal en het was echt fucking veeeeels te druk... :rolleyes:

Beterschap! Hopelijk is de pijn snel helemaal weg en kan je snel weer normaal lopen! :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
wow wat hebben jullie geboft met het weer. Lowlands 2010 wil ik heen, en dan opt ijd voor die kaarten!
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#20
veel arrestaties verricht :confused: maar die waren vooral gericht naar mensen DIE GEEN KAARTJE HADDEN en toch het terrein op wilde komen, echt 3 mensen ongeveer het terrein afgetrapt ivm. drugs.

Kan niet wachten tot volgend jaar :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."