Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslowlands 2009

lowlands 2009

225 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Best vreemd idee eigenlijk dat mensen die je niet kent je toch in je blote piemel op een scherm van 6 bij 6 meter hebben gezien. :tearsofjoy:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#2
de kaartverkoop is begonnen :grin:
nog mensen die naar lowlands gaan dit jaar ?
En wat neem je zoal mee :P
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik twijfel nog. Grote kans dat m'n vriend vrijkaartjes krijgt voor Pinkpop via z'n werk, dus dan ga ik ook al naar Pinkpop. Als dat niet doorgaat, ga ik pas serieus nadenken over Lowlands. Ik ga deze zomer ook al naar het Arrow Rock Festival en tweemaal op vakantie, dus het ligt ook aan m'n inkomsten.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja ind anders gaat het allemaal een hoop geld kosten :openmouth:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
wobble zei:
ja ind anders gaat het allemaal een hoop geld kosten :openmouth:
Klik om te vergroten...

maar dan heb je ook wat als het goed is :wink: ...ik zit er ook aan te denken om te gaan :) maarja moet ik wel vrij krijgen voor werk...en of ik nog uberhaupt vrije dagen over heb dan
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
wobble zei:
ja ind anders gaat het allemaal een hoop geld kosten :openmouth:
Klik om te vergroten...

maar dan heb je ook wat als het goed is :wink: ...ik zit er ook aan te denken om te gaan :) maarja moet ik wel vrij krijgen voor werk...en of ik nog uberhaupt vrije dagen over heb dan
Klik om te vergroten...

das ook nog de vraag ja, bij de mc donalds doen ze daar niet moeilijk over ;p
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Serenity zei:
Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen.
Klik om te vergroten...

hoe werkt dat precies ?:openmouth: werk je dan 1 dag en heb je daarna gratis entree :grin: of moet je gewoon iedere dag werken :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
I'll be there, as always. Word mijn 5e keer LL. :grin: Het begint al weer helemaal te kriebelen.
Vorig jaar had ik mee: Coke, MDMA kristallen, de oude Ephedra, Wiet, Hasj en veel bier.
Dit jaar wil ik mee nemen: MDMA kirstallen, MDA, N2o, LSD, DMT, Wiet, Hasj, veel Guarana en Ma-huang(ephedra). :P

LeLe zei:
Lekker bezig LowLands! :rock:
Klik om te vergroten...
2008 LL, die gasten hebben de hele tent ondersteboven gezet, geniaal.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
wordt ook mijn 5e keer. eigenlijk 4e, want de eerste keer ben ik echt maar 12 uurtjes daar geweest.

goed dat je even zegt dat de verkoop is begonnen
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#11
wobble zei:
Serenity zei:
Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen.
Klik om te vergroten...

hoe werkt dat precies ?:openmouth: werk je dan 1 dag en heb je daarna gratis entree :grin: of moet je gewoon iedere dag werken :P
Klik om te vergroten...
Niet echt een aanrader, vorig jaar ging er iemand werken die ik ken en die heeft geloof ik maar 60 euro gekregen voor 3 dagen werken + alleen naar Sex pistols geweest en dat was echt bagger.

Ik ben er zelf dit jaar uiteraard weer bij...
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
DrippTone zei:
I'll be there, as always. Word mijn 5e keer LL. :grin: Het begint al weer helemaal te kriebelen.
Vorig jaar had ik mee: Coke, MDMA kristallen, de oude Ephedra, Wiet, Hasj en veel bier.
Dit jaar wil ik mee nemen: MDMA kirstallen, MDA, N2o, LSD, DMT, Wiet, Hasj, veel Guarana en Ma-huang(ephedra). :P

LeLe zei:
Lekker bezig LowLands! :rock:
Klik om te vergroten...
2008 LL, die gasten hebben de hele tent ondersteboven gezet, geniaal.
Klik om te vergroten...

Welke camping zit jij ? :grin:

Dit gaat mijn 2de keer pas worden maar ik heb er zekker zin in!
Ik denk dat ik mee neem : LSD,wiet,MDMA,bier en een steelpannetje met Kanker veel knakworstjes
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wij hebben elk jaar een vast camp op camping 1. Goede spot, zeer rlxt! :grin:
Camping 3 is te druk, camping 2 is wel het dichts bij de ingang naar festival terein, maar zit dichtbij de 24uurs tent en camping 1 is rustig, rlxt en zit ook goed dichtbij de ingang.
Plus dat als je je verslaapt, camping 1 licht achter de Grolsch tent dus word je om 12u wakker van de sound cheks! :tearsofjoy:
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nja waarom naar Lowlands als je ook naar Sziget kan...voor mij weer gewoon sziget dit jaar, of er moet iemand uit mn vriendengroep met een andere vette suggestie komen...
Maar sowieso qua kosten en vetheid Sziget > lowlands dus waarom zou ik naar ll gaan
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
normaal gesproken camping 3 linksachter. bijna iedereen uit lelystad zit daar altijd. weet nog niet wat ik dit jaar ga doen. lijkt me ook weleens leuk om ergens anders te vertoeven. moet wel een drukke gekke camping zijn
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
Wij hebben elk jaar een vast camp op camping 1. Goede spot, zeer rlxt! :grin:
Camping 3 is te druk, camping 2 is wel het dichts bij de ingang naar festival terein, maar zit dichtbij de 24uurs tent en camping 1 is rustig, rlxt en zit ook goed dichtbij de ingang.
Plus dat als je je verslaapt, camping 1 licht achter de Grolsch tent dus word je om 12u wakker van de sound cheks! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ik zit zelf denk weer op camping 5 lekker rustig :P
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#17
nicolai zei:
normaal gesproken camping 3 linksachter. bijna iedereen uit lelystad zit daar altijd. weet nog niet wat ik dit jaar ga doen. lijkt me ook weleens leuk om ergens anders te vertoeven. moet wel een drukke gekke camping zijn
Klik om te vergroten...

aight ja op zn camping veel mafkezen is ook altijd wel leuk vooral als je zelf ook lekker mee doet :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
mocht ik gaan dan gaat er veel wiet en hasj mee :grin: en misschien wat LSD of 2-cb :rock:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
mocht ik gaan dan gaat er veel wiet en hasj mee :grin: en misschien wat LSD of 2-cb :rock:
Klik om te vergroten...

2c-b lijkt mij ook wel grappig ;o

MAaaaaaaar ik zie net op de prodigy site dat ze in aug in Europa aan het touren zijn ! :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit mijn 5e. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."