Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslowlands 2009

lowlands 2009

225 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#1
SperSIZEboon zei:
Tim Exile..
Klik om te vergroten...
thanks

morgenochtend om 8.30 vertrekken en bij aankomst gelijk naar White Lies :)
die om 13.45 spelen

hopelijk weer eens op tijd komen, vorig jaar vertrokken we met een slakkengang om 12u en we ware pas om 16.45u op het terrein :beer:

Ceephax Acid Crew komt ook :grin:

ziet er naar uit dat er toch nog wel het 1 en ander staat wat ik graag wil zien
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het allemaal heel fijn moeten missen. Enkel gebroken op de Donderdag avond bij de 24uurs tent. Hooray for bad luck. :wave:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was aan het dansen in de 24uurs, en toen zette ik denk ik mijn voet verkeerd nee. In ieder geval, ik ging door mijn enkel, klapte dubbel. Dacht eerst oh die is gewoon gekneusd, maar voelde en hoorde al zo'n 'knap'. Dus ik dacht ook meteen nee nee nee fucking nee niet op lowlands. Maarjah kon niet meer lopen, halve nacht bij de EHBO geweest en volgende dag naar het ziekenhuis. Foto's late maken en toen in het gips.

Heb nog wel ff wat van het festival terrein gezien toen het nog niet los was. Maar verder geen bandjes gezien. Het deed ook te veel pijn om te proberen in een rol stoel nog iets te gaan kijken. Had prodigy echt niet willen missen, en had dan waarschijnlijk in de Alpha op zijn invalide plek kunnen staan. Maar ik trok het echt niet meer en prodigy zou ook te laat voor me zijn want wilde die dag nog naar huis want zag het niet zitten om nog een nacht in zo'n kut tentje te liggen met die pijn.

Maarjah shit happens, volgend jaar beter! Alleen jammer dat Prodigy er dan niet is. :P

Gaat nu trouwens wel weer veel beter, steeds minder pijn. Ik vermaak me wel. Alleen kut dat gips met dit hete weer.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was episch!

Ik ben net wakker uit een 17-uur durende slaap :mrgreen: Nog maar 360 dagen!
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lowlands was super vet, volgend jaar zeker weer. :rock:

alleen ik ben nog naar de 24uurs tent geweest voor de meeting alleen ik ben niemand tegen gekomen.
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#6
Scooby-Doo zei:
Lowlands was super vet, volgend jaar zeker weer. :rock:

alleen ik ben nog naar de 24uurs tent geweest voor de meeting alleen ik ben niemand tegen gekomen.
Klik om te vergroten...

haha ja ik ook maar stond voor campingpaal 3 in plaats van 2 :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die uiteindelijk alsnog niet kon? :openmouth:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Serenity zei:
Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen.
Klik om te vergroten...

hoe werkt dat precies ?:openmouth: werk je dan 1 dag en heb je daarna gratis entree :grin: of moet je gewoon iedere dag werken :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
I'll be there, as always. Word mijn 5e keer LL. :grin: Het begint al weer helemaal te kriebelen.
Vorig jaar had ik mee: Coke, MDMA kristallen, de oude Ephedra, Wiet, Hasj en veel bier.
Dit jaar wil ik mee nemen: MDMA kirstallen, MDA, N2o, LSD, DMT, Wiet, Hasj, veel Guarana en Ma-huang(ephedra). :P

LeLe zei:
Lekker bezig LowLands! :rock:
Klik om te vergroten...
2008 LL, die gasten hebben de hele tent ondersteboven gezet, geniaal.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
wordt ook mijn 5e keer. eigenlijk 4e, want de eerste keer ben ik echt maar 12 uurtjes daar geweest.

goed dat je even zegt dat de verkoop is begonnen
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
het is van 21 tot 23 aug :grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik probeer er iig bij te zijn :grin: moet alleen eerst kijken of andere er nog geld voor over hebben.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga er werken
dus allemaal je lunch bij La Place halen!
:grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben 1 keer bij la place gweest toen, slecht idee. Vond er niks aan, doe mij maar de pizza/hamburgers/tosti's/pannekoeken. Er is altijd wel iets rlxt te eten op lowlands.
Tot nu toe heb ik nog maar 1 keer op lowlands iets meerdere malen gegeten, en dat omdat het gewoon lekker was. Maar er is zoveel keus, je kunt elke dag iets anders eten en nog niet alles gehad hebben. :grin:
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#16
nee dat toch niet maar was ook een meisje met een lichamelijk handicap (klein mensje zeg maar). Maar zeker geen drugs beetje alcohol dat wel maar was ook niet echt dronken die meid. Maar goed was goed gekomen dus.........
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waarschijnlijk sta ik te werken voor een coctailbar (nee, het is niet bacardi), komen jullie allemaal even langs? :smoke:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#18
gelukkig :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lowlands de powlands. :P Candyflipje of 3 daagse drugs frenzy waar je gaar van word. hmmmm, lastige keuze. :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo, kaartje is binnen. Ik gok dat het 20 mei is uitverkocht, maar we zullen zien. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."