Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslowlands 2009

lowlands 2009

225 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
au, that's gotta hurt like shit! Een schrale troost is wel dat the Prodigy helemaal niet zo goed waren dit keer, het geluid was niet optimaal en het was echt fucking veeeeels te druk... :rolleyes:

Beterschap! Hopelijk is de pijn snel helemaal weg en kan je snel weer normaal lopen! :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
wow wat hebben jullie geboft met het weer. Lowlands 2010 wil ik heen, en dan opt ijd voor die kaarten!
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#3
veel arrestaties verricht :confused: maar die waren vooral gericht naar mensen DIE GEEN KAARTJE HADDEN en toch het terrein op wilde komen, echt 3 mensen ongeveer het terrein afgetrapt ivm. drugs.

Kan niet wachten tot volgend jaar :)
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lowlands was super vet, volgend jaar zeker weer. :rock:

alleen ik ben nog naar de 24uurs tent geweest voor de meeting alleen ik ben niemand tegen gekomen.
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#5
Scooby-Doo zei:
Lowlands was super vet, volgend jaar zeker weer. :rock:

alleen ik ben nog naar de 24uurs tent geweest voor de meeting alleen ik ben niemand tegen gekomen.
Klik om te vergroten...

haha ja ik ook maar stond voor campingpaal 3 in plaats van 2 :P
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
drain bamage zei:
SperSIZEboon zei:
Tim Exile..
Klik om te vergroten...

Ceephax Acid Crew komt ook :grin:
Klik om te vergroten...

Die waren vet
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
nicolai zei:
normaal gesproken camping 3 linksachter. bijna iedereen uit lelystad zit daar altijd. weet nog niet wat ik dit jaar ga doen. lijkt me ook weleens leuk om ergens anders te vertoeven. moet wel een drukke gekke camping zijn
Klik om te vergroten...

aight ja op zn camping veel mafkezen is ook altijd wel leuk vooral als je zelf ook lekker mee doet :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
mocht ik gaan dan gaat er veel wiet en hasj mee :grin: en misschien wat LSD of 2-cb :rock:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
mocht ik gaan dan gaat er veel wiet en hasj mee :grin: en misschien wat LSD of 2-cb :rock:
Klik om te vergroten...

2c-b lijkt mij ook wel grappig ;o

MAaaaaaaar ik zie net op de prodigy site dat ze in aug in Europa aan het touren zijn ! :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nice, Prodigy. Heb se eerder op LL gezien, in de Alpha, net zo fucking vet! :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Prodigy is zeker weten cool. Zou tof zijn als ze dit jaar weer komen...en anders een daft punk.

Hoop dat ze dit jaar ook weer wat goede bands ritselen. Vorig jaar waren het wel leuke bands, maar toch vooral typische bandjes als the rascals. Hoop dit jaar meer op Viking skulls en lethargy en dat soort bands.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vorig jaar tourde Tenacious D in europa rond juli augustus, en ik hoopte zo dat ze zouden komen naar NL op LL. Maar helaas. :cry:
Hopelijk dit jaar, zou wel geniaal zijn. :rock:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#13
tenacious D lijkt me echt grappig life :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
WOOOOOT? :confused: :confused: :confused:
Alle 'vroege vogel' kaarten zijn verkocht! 10.000 stuks, in 1 week tijd. :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Marks my words, 10 mei is Lowlands uitverkocht! :openmouth:
*Ik is druk bezig geld te sprokkelen*
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paar keer naar lowlands geweest. Lijkt me wel weer vet om dit jaar eens te gaan.
Wanneer is het dit jaar? (ja, nog niet op google gekeken :wink:)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#16
het is van 21 tot 23 aug :grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik probeer er iig bij te zijn :grin: moet alleen eerst kijken of andere er nog geld voor over hebben.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ga er werken
dus allemaal je lunch bij La Place halen!
:grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben 1 keer bij la place gweest toen, slecht idee. Vond er niks aan, doe mij maar de pizza/hamburgers/tosti's/pannekoeken. Er is altijd wel iets rlxt te eten op lowlands.
Tot nu toe heb ik nog maar 1 keer op lowlands iets meerdere malen gegeten, en dat omdat het gewoon lekker was. Maar er is zoveel keus, je kunt elke dag iets anders eten en nog niet alles gehad hebben. :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijdens lowlands leef ik echt op la place voedsel <3
broodjes roomkaas
nomnomnom

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."