Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-Base 2009

Q-Base 2009

118 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rabbithole zei:
En overigens is er op sommige andere Q-dance feesten ook wel eens een early hardstyle stage, zoals op In Qontrol een paar jaar geleden.
Klik om te vergroten...

zoals je zegt "een paar jaar geleden" :wink: B2S doet het beter voor de early liefhebbers..
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
Rabbithole zei:
En overigens is er op sommige andere Q-dance feesten ook wel eens een early hardstyle stage, zoals op In Qontrol een paar jaar geleden.
Klik om te vergroten...

zoals je zegt "een paar jaar geleden" :wink: B2S doet het beter voor de early liefhebbers..
Klik om te vergroten...

Ja, ik bedoel ook niet dat Q-dance veel doet voor de early liefhebbers hoor, maar ze doen niet nooit iets - dat probeerde ik te zeggen. :)
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een lokatie.. Echt te ziek! Goed feesie :)

Heb nog filmpie gemaakt van Neophyte Rec Allstars ergens rond 6en, geludi is kut maar leuke sfeer impressie :) Masters of Ceremony - Rocking with the best, Neophyte - Braincracking, Evil Activities & The Viper - Raw To The Floor

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/U4VdpBEN-WU&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/U4VdpBEN-WU&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]


Over dat beveiligen btw, dat is niet de schuld van Q oid, zij huren namelijk een bedrijf in voor beveiliging (kan natuurlijk wel de schuld zijn van Q dat ze een kut bedrijf inhuren :P) maar in elk security bedrijf werken gasten die hun aanzien/macht misbruiken, voor drugs of voor geld.
Op de afgelopen Dominator zag ik het echt de gehele dag gebeuren dat Security stond te wachten tot mensen dixie's inliepen, om die dixies vervolgens met een sleutel te openen en dan mocht je gelijk mee naar buiten... Lullig, maar het blijft own risk.. Maar wat deden die security gasten daar, die namen eerst je drugs in en zeiden daarna doodleuk "Voor 50 euro mag je weer naar binnen".. En die staken ze ook nog eens in hun zak..

Zo zijn ze echt de hele dag bezig geweest met drugs afpakken, en als er een vechtpartij was kwamen de meeste te laat.. En als ze kwamen kwamen ze alleen maar ff praten, omdat het wss wel weer bekenden zouden zijn geweest.. Corrupt zooitje dus daar bij die security bedrijven :wink:
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb er vorig jaar LSD gedaan, me de hele nacht op een krankzinnige kermis gewaand :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kaartje + Busticket gekocht :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
12 dagen :rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
Kaartje + Busticket gekocht :grin:
Klik om te vergroten...

Heb ook een kaartje + Busticket gekocht, ben benieuwd of ik er wat aan ga vinden. Aangezien ik niet van hardcore hou en ik hardstyle al helemaal niets vind.

Heb er in ieder geval wel veel zin in. :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
Lauu zei:
Kaartje + Busticket gekocht :grin:
Klik om te vergroten...

Heb ook een kaartje + Busticket gekocht, ben benieuwd of ik er wat aan ga vinden. Aangezien ik niet van hardcore hou en ik hardstyle al helemaal niets vind.

Heb er in ieder geval wel veel zin in. :grin:
Klik om te vergroten...

ik weet niet waar jij van houdt maar je hebt ook nog wel wat andere genres...

Industrial
Techno
Schranz
Hardtrance
House

als je daar ook niet van houd...kan je net zo goed niet gaan :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
ik weet niet waar jij van houdt maar je hebt ook nog wel wat andere genres...

Industrial
Techno
Schranz
Hardtrance
House

als je daar ook niet van houd...kan je net zo goed niet gaan :P
Klik om te vergroten...

Industrial en Hard techno. :hearteyes:
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben zeker aanwezig! Word mijn derde keer en Qbase is nog nooit tegengevallen! :rock:

Area 1 / Early Hardstyle (Powerplant, Hanger) Part 1
Area 1 / Hardstyle (Powerplant, Hanger) Part 2
Area 3 / Hardstyle (The Lab, Bunker) Part 1 (Scantraxx S.W.A.T. Tour)
Area 5 / Techno (Communications, Bunker) Part 2 (Hosted by Bullshit)
Area 6 / Harddance.Hardtrance (Navigation, Bunker) Part 1 (Harddance.Hardtrance / Fausto’s Crossover)
Area 8 / Drum ‘n Bass (Storage Unit, Ammo Bunker) Part 2 (Hosted by Triple Vision)

Hier zal ik voornamelijk te vinden zijn! sowieso de early hardstyle hanger :hearteyes: Voorderest beetje rondlopen bij de techno, drum & bass en hardtrance! :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
wopwop MDMA binnen PEP binnen, morgen ff bier halen en ik heb n vet feestje, mijn god ik heb zin om loessoe te gaan
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
Industrial en Hard techno. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:rock:
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Het aftellen is begonnen! :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marcell` zei:
Ik ben zeker aanwezig! Word mijn derde keer en Qbase is nog nooit tegengevallen! :rock:
Klik om te vergroten...

mijn 6de :P aftellen was al begonnen :P duurt nog zo lang :openmouth:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik red het financieel niet :(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
SperSIZEboon zei:
ik red het financieel niet :(
Klik om te vergroten...

Jammer man :( altijd wel gezellig de 2 wazige in de Industrial area :P :tearsofjoy:

dan maar Thunderdome :rock:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lauu zei:
SperSIZEboon zei:
ik red het financieel niet :(
Klik om te vergroten...

Jammer man :( altijd wel gezellig de 2 wazige in de Industrial area :P :tearsofjoy:

dan maar Thunderdome :rock:
Klik om te vergroten...
Thunderdome sowieso :rock:

ik heb echt gewoon 10 verjaardagen ofzo in september :openmouth:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
DF meeting op Q-base '09. heerlijk n lulkick bouwen met onbekende
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
knolselderij zei:
DF meeting op Q-base '09. heerlijk n lulkick bouwen met onbekende
Klik om te vergroten...

ik vind het prima...als het lukt :)

Immo
Lauu
Marcell'
Knolselderij

gaan als ik het goed heb...op Ground Zero ging het ook wel redelijk paar mensen gezien van DF :) Fliptrip, Djo, Pikachu :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
knolselderij zei:
maajja ben benieuwd zo goed ben ik dan niet met tijdsbesef laat staan tijden afspreken:P ik mis op ieder feest wel weer n Dj's die ik persé wou zien :P
Klik om te vergroten...

dat is 1 van de redenen dat ik geen mdma ga doen met Q-base :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."