#1
Rabbithole zei:En overigens is er op sommige andere Q-dance feesten ook wel eens een early hardstyle stage, zoals op In Qontrol een paar jaar geleden.
zoals je zegt "een paar jaar geleden"
Rabbithole zei:En overigens is er op sommige andere Q-dance feesten ook wel eens een early hardstyle stage, zoals op In Qontrol een paar jaar geleden.
Lauu zei:Rabbithole zei:En overigens is er op sommige andere Q-dance feesten ook wel eens een early hardstyle stage, zoals op In Qontrol een paar jaar geleden.
zoals je zegt "een paar jaar geleden"B2S doet het beter voor de early liefhebbers..

Lauu zei:Kaartje + Busticket gekocht![]()
Immo zei:Lauu zei:Kaartje + Busticket gekocht![]()
Heb ook een kaartje + Busticket gekocht, ben benieuwd of ik er wat aan ga vinden. Aangezien ik niet van hardcore hou en ik hardstyle al helemaal niets vind.
Heb er in ieder geval wel veel zin in.![]()
Lauu zei:ik weet niet waar jij van houdt maar je hebt ook nog wel wat andere genres...
Industrial
Techno
Schranz
Hardtrance
House
als je daar ook niet van houd...kan je net zo goed niet gaan :P
Immo zei:Industrial en Hard techno.![]()


Marcell` zei:Ik ben zeker aanwezig! Word mijn derde keer en Qbase is nog nooit tegengevallen!![]()
SperSIZEboon zei:ik red het financieel niet![]()

Thunderdome sowiesoLauu zei:SperSIZEboon zei:ik red het financieel niet![]()
Jammer manaltijd wel gezellig de 2 wazige in de Industrial area :P
dan maar Thunderdome![]()
knolselderij zei:DF meeting op Q-base '09. heerlijk n lulkick bouwen met onbekende
knolselderij zei:maajja ben benieuwd zo goed ben ik dan niet met tijdsbesef laat staan tijden afspreken:P ik mis op ieder feest wel weer n Dj's die ik persé wou zien :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."