Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-Base 2009

Q-Base 2009

118 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geweldige line up ! ... even kijken of ik nog wat kan regelen.
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb r zin in :grin:
Nu nog twijfelen of ik RC's mee zal nemen...
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb er vorig jaar LSD gedaan, me de hele nacht op een krankzinnige kermis gewaand :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kaartje + Busticket gekocht :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
12 dagen :rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
Kaartje + Busticket gekocht :grin:
Klik om te vergroten...

Heb ook een kaartje + Busticket gekocht, ben benieuwd of ik er wat aan ga vinden. Aangezien ik niet van hardcore hou en ik hardstyle al helemaal niets vind.

Heb er in ieder geval wel veel zin in. :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Immo zei:
Lauu zei:
Kaartje + Busticket gekocht :grin:
Klik om te vergroten...

Heb ook een kaartje + Busticket gekocht, ben benieuwd of ik er wat aan ga vinden. Aangezien ik niet van hardcore hou en ik hardstyle al helemaal niets vind.

Heb er in ieder geval wel veel zin in. :grin:
Klik om te vergroten...

ik weet niet waar jij van houdt maar je hebt ook nog wel wat andere genres...

Industrial
Techno
Schranz
Hardtrance
House

als je daar ook niet van houd...kan je net zo goed niet gaan :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
ik weet niet waar jij van houdt maar je hebt ook nog wel wat andere genres...

Industrial
Techno
Schranz
Hardtrance
House

als je daar ook niet van houd...kan je net zo goed niet gaan :P
Klik om te vergroten...

Industrial en Hard techno. :hearteyes:
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben zeker aanwezig! Word mijn derde keer en Qbase is nog nooit tegengevallen! :rock:

Area 1 / Early Hardstyle (Powerplant, Hanger) Part 1
Area 1 / Hardstyle (Powerplant, Hanger) Part 2
Area 3 / Hardstyle (The Lab, Bunker) Part 1 (Scantraxx S.W.A.T. Tour)
Area 5 / Techno (Communications, Bunker) Part 2 (Hosted by Bullshit)
Area 6 / Harddance.Hardtrance (Navigation, Bunker) Part 1 (Harddance.Hardtrance / Fausto’s Crossover)
Area 8 / Drum ‘n Bass (Storage Unit, Ammo Bunker) Part 2 (Hosted by Triple Vision)

Hier zal ik voornamelijk te vinden zijn! sowieso de early hardstyle hanger :hearteyes: Voorderest beetje rondlopen bij de techno, drum & bass en hardtrance! :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn 6de keer...Dit jaar was helaas niet beter dan de vorige jaren...

De Early Hardstyle zoals Marcel zegt waren echt meesterlijk :grin: Isaac, Pavo, Dana & Luna gingen lekker door :rock:

De Early Hardcore was ook geweldig met de mix & scratch master Dj Vince & Acidcore pioneer Leviathan...wat ging dat lekker en de acid lekker spacend :rock:

De nieuwere hardstyle was ook redelijk te doen...wat ik niet had verwacht...A-Lusion wist toch een lekkere set neer te zetten in de Scantraxx bunker :) En Noisecontrollers waren mijn favoriet wat een fucking geniale set van hun altijd :hearteyes: The Prophet & Zany gingen ook wel lekker door in de Hangar :)

De jump viel helaas wat tegen met Demoniak...die hardstyle draaide in de jump area...Fenix maakte dat wel weer goed met wat lekkere harde jump kicks en melodietjes :grin:

Drum & Bass/Jungle area was ook gruwelijk :grin: En de Industrial aan het einde met Stormtrooper was echt ziekelijk hard en industrieel...een perfect einde van de lange dag/nacht/ochtend :grin:

De speed die ik had geregeld was ook achterlijk goed...maar helaas was het envelopje uit mijn zak gevallen ergens tijdens het hard gaan die nacht...godverdomme :angry: ...gellukig kwam ik de nacht wel door met wat ik op had... :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord

alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.

ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
de controle binnen in het feest was idd veel uitgebreider dan vorige jaren...maar bij de ingang hadden ze net goed iedereen gewoon door kunnen laten lopen want het stelde weer geen ene reet voor....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn vrienden hadden zich ook wel vermaakt :grin:
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja was n vet feest :) Relaxed dat er zoveel loopruimte was ook en dat alles zo dicht bij elkaar lag :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb bijna heel het feest bij de Industrial zaal gestaan, het hoogtepunt voor mij was Lenny Dee wat draaide die gast abnormaal hard. :grin: Hoop dat er binnenkort setjes online komen te staan, tot nu toe nog niets kunnen vinden buiten een aantal hardstyle/hardcore setjes.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Heb bijna heel het feest bij de Industrial zaal gestaan, het hoogtepunt voor mij was Lenny Dee wat draaide die gast abnormaal hard. :grin: Hoop dat er binnenkort setjes online komen te staan, tot nu toe nog niets kunnen vinden buiten een aantal hardstyle/hardcore setjes.
Klik om te vergroten...
ik las net op partyflock dat er geen andere sets zijn opgenomen
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#17
omg dit was het 2e feestje waarop ik heb geknald en ik heb gewoon van half 11 tot half 8 me echt ZAAAAAALIG gevoeld, o ja heel veel mensen hebbe knuffels gekrege :tongueout: en tot op de laatste minuut ging ik ook nog los op de main stage :grin:, ik wil terug naar eergisteravond :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#18
knolselderij zei:
kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord

alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.

ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.
Klik om te vergroten...


Idd , zag dat de security bij de Main er gewoon mensen uitpikte en meenamen.
Mogen zij je zomaar staande houden en fouilleren???
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Robbie_Rob_ zei:
knolselderij zei:
kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord

alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.

ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.
Klik om te vergroten...


Idd , zag dat de security bij de Main er gewoon mensen uitpikte en meenamen.
Mogen zij je zomaar staande houden en fouilleren???
Klik om te vergroten...

nee dat mag niet...ze vonden het waarschijnlijk verdacht of dachten dat ze wat zagen ofzo...
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
Robbie_Rob_ zei:
knolselderij zei:
kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord

alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.

ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.
Klik om te vergroten...


Idd , zag dat de security bij de Main er gewoon mensen uitpikte en meenamen.
Mogen zij je zomaar staande houden en fouilleren???
Klik om te vergroten...

nee dat mag niet...ze vonden het waarschijnlijk verdacht of dachten dat ze wat zagen ofzo...
Klik om te vergroten...

Nee , er was niets aan de hand. Iemand pakte een kauwgom die moest meekomen.
Een ander keek een beetje raar uit haar ogen en werd ook meegenomen.
Ga toch eens een mailtje sturen naar Q-dance over hoe en wat....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."