#1
Geweldige line up ! ... even kijken of ik nog wat kan regelen.

Lauu zei:Kaartje + Busticket gekocht![]()
Immo zei:Lauu zei:Kaartje + Busticket gekocht![]()
Heb ook een kaartje + Busticket gekocht, ben benieuwd of ik er wat aan ga vinden. Aangezien ik niet van hardcore hou en ik hardstyle al helemaal niets vind.
Heb er in ieder geval wel veel zin in.![]()
Lauu zei:ik weet niet waar jij van houdt maar je hebt ook nog wel wat andere genres...
Industrial
Techno
Schranz
Hardtrance
House
als je daar ook niet van houd...kan je net zo goed niet gaan :P
ik las net op partyflock dat er geen andere sets zijn opgenomenImmo zei:Heb bijna heel het feest bij de Industrial zaal gestaan, het hoogtepunt voor mij was Lenny Dee wat draaide die gast abnormaal hard.Hoop dat er binnenkort setjes online komen te staan, tot nu toe nog niets kunnen vinden buiten een aantal hardstyle/hardcore setjes.
knolselderij zei:kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord
alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.
ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.
Robbie_Rob_ zei:knolselderij zei:kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord
alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.
ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.
Idd , zag dat de security bij de Main er gewoon mensen uitpikte en meenamen.
Mogen zij je zomaar staande houden en fouilleren???
Lauu zei:Robbie_Rob_ zei:knolselderij zei:kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord
alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.
ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.
Idd , zag dat de security bij de Main er gewoon mensen uitpikte en meenamen.
Mogen zij je zomaar staande houden en fouilleren???
nee dat mag niet...ze vonden het waarschijnlijk verdacht of dachten dat ze wat zagen ofzo...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."