Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-Base 2009

Q-Base 2009

118 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauu zei:
Rabbithole zei:
En overigens is er op sommige andere Q-dance feesten ook wel eens een early hardstyle stage, zoals op In Qontrol een paar jaar geleden.
Klik om te vergroten...

zoals je zegt "een paar jaar geleden" :wink: B2S doet het beter voor de early liefhebbers..
Klik om te vergroten...

Ja, ik bedoel ook niet dat Q-dance veel doet voor de early liefhebbers hoor, maar ze doen niet nooit iets - dat probeerde ik te zeggen. :)
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een lokatie.. Echt te ziek! Goed feesie :)

Heb nog filmpie gemaakt van Neophyte Rec Allstars ergens rond 6en, geludi is kut maar leuke sfeer impressie :) Masters of Ceremony - Rocking with the best, Neophyte - Braincracking, Evil Activities & The Viper - Raw To The Floor

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/U4VdpBEN-WU&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/U4VdpBEN-WU&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]


Over dat beveiligen btw, dat is niet de schuld van Q oid, zij huren namelijk een bedrijf in voor beveiliging (kan natuurlijk wel de schuld zijn van Q dat ze een kut bedrijf inhuren :P) maar in elk security bedrijf werken gasten die hun aanzien/macht misbruiken, voor drugs of voor geld.
Op de afgelopen Dominator zag ik het echt de gehele dag gebeuren dat Security stond te wachten tot mensen dixie's inliepen, om die dixies vervolgens met een sleutel te openen en dan mocht je gelijk mee naar buiten... Lullig, maar het blijft own risk.. Maar wat deden die security gasten daar, die namen eerst je drugs in en zeiden daarna doodleuk "Voor 50 euro mag je weer naar binnen".. En die staken ze ook nog eens in hun zak..

Zo zijn ze echt de hele dag bezig geweest met drugs afpakken, en als er een vechtpartij was kwamen de meeste te laat.. En als ze kwamen kwamen ze alleen maar ff praten, omdat het wss wel weer bekenden zouden zijn geweest.. Corrupt zooitje dus daar bij die security bedrijven :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste feestje van het jaar :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Qocaïne zei:
Beste feestje van het jaar :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Was jij er ook? :wave:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
Matthijs85 zei:
knolselderij zei:
zou natuurlijk ook wel extra controle zijn door t feit dat t in duitsland is hea
Klik om te vergroten...
Op t feest zelf? Hoezo denk je dat?
Klik om te vergroten...

aangezien de duitsers minder soepel zijn ten opzichte van drugs dan dat in nederland het geval is
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Matthijs85 zei:
knolselderij zei:
zou natuurlijk ook wel extra controle zijn door t feit dat t in duitsland is hea
Klik om te vergroten...
Op t feest zelf? Hoezo denk je dat?
Klik om te vergroten...

Er was gewoon Nederlandse beveiliging, van de Nederlandse organisatie Q-dance. Er liep beveiliging rond van hetzelfde bedrijf als bijvoorbeeld op Decibel.

Heb me supergoed vermaakt. Heerlijk dat er ook wat oudere nummers werden gedraaid in de hardstyle areas, maar daar staat Q-base om bekend. :) Helaas was het nogal ellende in de Terrorbus, volgend jaar zeker met de auto... En volgend jaar ook een hulpmiddeltje mee om het iets langer vol te houden. :beer: M'n guarana caps deden wel hun werk, maar waren redelijk snel weer uitgewerkt en werd er misselijk van.
Klik om te vergroten...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik snap dat er nederlandse beveiliging was maar mischien werd die extra achter de veren gezeten juist omdat het in duitsland was
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
knolselderij zei:
ik snap dat er nederlandse beveiliging was maar mischien werd die extra achter de veren gezeten juist omdat het in duitsland was
Klik om te vergroten...

Dat zou kunnen inderdaad, ook al is Duitsland naar mijn weten niet al te streng met drugs.
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rabbithole zei:
knolselderij zei:
ik snap dat er nederlandse beveiliging was maar mischien werd die extra achter de veren gezeten juist omdat het in duitsland was
Klik om te vergroten...

Dat zou kunnen inderdaad, ook al is Duitsland naar mijn weten niet al te streng met drugs.
Klik om te vergroten...

Hangt van de deelstaat af, maar ik dacht dat Duitsland bvb juist minder streng was met aantal beveiligers per bezoeker enz.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rabbithole zei:
knolselderij zei:
ik snap dat er nederlandse beveiliging was maar mischien werd die extra achter de veren gezeten juist omdat het in duitsland was
Klik om te vergroten...

Dat zou kunnen inderdaad, ook al is Duitsland naar mijn weten niet al te streng met drugs.
Klik om te vergroten...

ahum, ik weet niet of jij wel eens van de controles met bijvb. Nature One hebt gehoord hehehe..

als je daar bijvb. op vrijdag een joint rookt en voor de rest niks gebruikt ofzo en op zondag gepakt wordt krijg je alsnog een boete van paar honderd euro...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lenny Dee draaide zo vet :grin:

S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
"Alles naar de klote" wat een kanker nummer is dat... :openmouth:
Klik om te vergroten...
alleen die oude is tof
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
"Alles naar de klote" wat een kanker nummer is dat... :openmouth:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
"Alles naar de klote" wat een kanker nummer is dat... :openmouth:
Klik om te vergroten...
alleen die oude is tof
Klik om te vergroten...

Ik vind em wel lekker beuken. :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
"Alles naar de klote" wat een kanker nummer is dat... :openmouth:
Klik om te vergroten...
alleen die oude is tof
Klik om te vergroten...

nee ook niet
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
"Alles naar de klote" wat een kanker nummer is dat... :openmouth:
Klik om te vergroten...
alleen die oude is tof
Klik om te vergroten...

nee ook niet
Klik om te vergroten...
jeugdherinneringen :grin:
maar goed toen luisterde jij waarschijnlijk ook nog niet naar die muziek
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
"Alles naar de klote" wat een kanker nummer is dat... :openmouth:
Klik om te vergroten...
alleen die oude is tof
Klik om te vergroten...

Heb je een linkje naar die oude? Ken alleen de "nieuwe".
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Was knallen!!!

Dikke polizei controle na Qbase van het festival tot de autobahn. Op de heenweg echt door n vaag donker bos gereden.. We waren in Nederland bij Nieuw-Bergen en opeens bij 't feest. Geen grens of iemand gezien :confused:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Immo zei:
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
"Alles naar de klote" wat een kanker nummer is dat... :openmouth:
Klik om te vergroten...
alleen die oude is tof
Klik om te vergroten...

Heb je een linkje naar die oude? Ken alleen de "nieuwe".
Klik om te vergroten...
http://www.youtube.com/watch?v=_-7FEKNOUWs

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."