Wat een lokatie.. Echt te ziek! Goed feesie
Heb nog filmpie gemaakt van Neophyte Rec Allstars ergens rond 6en, geludi is kut maar leuke sfeer impressie
![:)]()
Masters of Ceremony - Rocking with the best, Neophyte - Braincracking, Evil Activities & The Viper - Raw To The Floor
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/U4VdpBEN-WU&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/U4VdpBEN-WU&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Over dat beveiligen btw, dat is niet de schuld van Q oid, zij huren namelijk een bedrijf in voor beveiliging (kan natuurlijk wel de schuld zijn van Q dat ze een kut bedrijf inhuren :P) maar in elk security bedrijf werken gasten die hun aanzien/macht misbruiken, voor drugs of voor geld.
Op de afgelopen Dominator zag ik het echt de gehele dag gebeuren dat Security stond te wachten tot mensen dixie's inliepen, om die dixies vervolgens met een sleutel te openen en dan mocht je gelijk mee naar buiten... Lullig, maar het blijft own risk.. Maar wat deden die security gasten daar, die namen eerst je drugs in en zeiden daarna doodleuk "Voor 50 euro mag je weer naar binnen".. En die staken ze ook nog eens in hun zak..
Zo zijn ze echt de hele dag bezig geweest met drugs afpakken, en als er een vechtpartij was kwamen de meeste te laat.. En als ze kwamen kwamen ze alleen maar ff praten, omdat het wss wel weer bekenden zouden zijn geweest.. Corrupt zooitje dus daar bij die security bedrijven
![:wink:]()