#1
Om 4 uur bij de Drum'n Bass linksvooraan ofzo? ![:grin:]()
Lauu zei:knolselderij zei:Lauu zei:dat is prima vind ik4uur bij de DnB
![]()
maarja als iedereen naar de klote is dan heb je meestal geen zin meer of ben je zo wazig dat je het gewoon vergeet :P dat heb ik iig soms
dat klopt jaa, ik zal het proberen 4 uur DnB. IEDEREEN n gele hoed op anders herken ik jullie niet
net of je ons dan ziet als jij hallucineerd dat iedereen een gele hoed op heeft:P
Rabbithole zei:als ik jou herken komt het inderdaad al goed, je weet toch hopelijk wel dat ik van het vrouwelijk geslacht ben? :P Anders sta je misschien een beetje raar te kijken, als je een stoere vent verwacht.
Lauu zei:Rabbithole zei:als ik jou herken komt het inderdaad al goed, je weet toch hopelijk wel dat ik van het vrouwelijk geslacht ben? :P Anders sta je misschien een beetje raar te kijken, als je een stoere vent verwacht.
liever een mooie vrouw dan een stoere vent eerlijk gezegd![]()
we zien elkaar(Athans jij ziet mij) dan wel links vooraan bij de early hardstyle![]()
echt fuuuucking zin an![]()
Heb ik met m'n wause hoofd weleens gedaanknolselderij zei:ik vraag gewoon aan iedereen die dr als n marcel uit ziet of ie marcel heet


Lauu zei:Rabbithole zei:als ik jou herken komt het inderdaad al goed, je weet toch hopelijk wel dat ik van het vrouwelijk geslacht ben? :P Anders sta je misschien een beetje raar te kijken, als je een stoere vent verwacht.
liever een mooie vrouw dan een stoere vent eerlijk gezegd![]()
we zien elkaar(Athans jij ziet mij) dan wel links vooraan bij de early hardstyle![]()
echt fuuuucking zin an![]()
Ahh, wat lief van je! Jij hebt ook een indrukwekkende voornaam, de volledige uiteraard.Deranged zei:Alle vrouwen die een voornaam hebben als jij zijn toch mooi?
Rabbithole zei:Lauu zei:knolselderij zei:ga je ns gauw schamen, jump en french tek is voor belgen
zijn genoeg nederlanders die het ook maken...Heb liever Jump & French Tek van nu dan de nichterige Hardstyle van nu...zelfde met Mainstream Hardcore...hoe snel het niveau daalt in dat genre...tering
het wordt zoiezo genieten voor mij bij de Jump/French Tek![]()
Hardstyle is lange tijd bergafwaarts gegaan, maar er zijn nu weer een paar vernieuwende artiesten bezig. O.a. Crypsis, Noisecontrollers inderdaad, The Machine, Luna, Zatox is weer lekker en snoeihard bezig, zelfs Frontliner heeft een paar superrauwe nummers gemaakt de afgelopen tijd (hoewel ik normaal geen fan van hem ben). Ik voorspel een heropleving van de reversed bass, begonnen bij Summer of hardstyle van Headhunterz en The Prophet.
Er zijn zat mensen die de blije, simpele melodieën spuugzat zijn, en ook flink wat producers. Het komt echt wel weer goed.![]()
hersenspinsel zei:Snap de stap van early hardstyle naar jump/french tek niet echt..
hersenspinsel zei:[Ik moet zeggen dat ik liever naar die ''simele medodieen'' luister dan naar bijv. Summer of hardstyle
Lauu zei:ik ging van early hardstyle >> early hardcore/rave >> Jump/french tekdaartussen veel andere genres
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."