Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-Base 2009

Q-Base 2009

118 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Om 4 uur bij de Drum'n Bass linksvooraan ofzo? :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
knolselderij zei:
Lauu zei:
dat is prima vind ik :) 4uur bij de DnB :)

maarja als iedereen naar de klote is dan heb je meestal geen zin meer of ben je zo wazig dat je het gewoon vergeet :P dat heb ik iig soms
Klik om te vergroten...

dat klopt jaa, ik zal het proberen 4 uur DnB. IEDEREEN n gele hoed op anders herken ik jullie niet
Klik om te vergroten...

net of je ons dan ziet als jij hallucineerd dat iedereen een gele hoed op heeft :tearsofjoy: :P
Klik om te vergroten...

ik hallucineer niet ik heb nog nooit drugs gebruikt en ik was het zeker neit van plan op q-base
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben bang dat ik niet bij de DnB-tent in de buurt kom.. :( Is er echt geen meet in de early hardstyle?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
als ik jou herken komt het inderdaad al goed, je weet toch hopelijk wel dat ik van het vrouwelijk geslacht ben? :P Anders sta je misschien een beetje raar te kijken, als je een stoere vent verwacht.
Klik om te vergroten...

liever een mooie vrouw dan een stoere vent eerlijk gezegd :wink:

we zien elkaar(Athans jij ziet mij) dan wel links vooraan bij de early hardstyle :wave:

echt fuuuucking zin an :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
Rabbithole zei:
als ik jou herken komt het inderdaad al goed, je weet toch hopelijk wel dat ik van het vrouwelijk geslacht ben? :P Anders sta je misschien een beetje raar te kijken, als je een stoere vent verwacht.
Klik om te vergroten...

liever een mooie vrouw dan een stoere vent eerlijk gezegd :wink:

we zien elkaar(Athans jij ziet mij) dan wel links vooraan bij de early hardstyle :wave:

echt fuuuucking zin an :grin:
Klik om te vergroten...

Om 4 uur 's nachts?
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
knolselderij zei:
ik vraag gewoon aan iedereen die dr als n marcel uit ziet of ie marcel heet
Klik om te vergroten...
Heb ik met m'n wause hoofd weleens gedaan :tearsofjoy: Tevergeefs, kwam degene die ik zocht niet tegen :mrgreen:

Heb hier op het forum wel een foto geplaatst, is alleen niet al te duidelijk ...
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb er zin in! :rock: :rock: :rock:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
Rabbithole zei:
als ik jou herken komt het inderdaad al goed, je weet toch hopelijk wel dat ik van het vrouwelijk geslacht ben? :P Anders sta je misschien een beetje raar te kijken, als je een stoere vent verwacht.
Klik om te vergroten...

liever een mooie vrouw dan een stoere vent eerlijk gezegd :wink:

we zien elkaar(Athans jij ziet mij) dan wel links vooraan bij de early hardstyle :wave:

echt fuuuucking zin an :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, wie zei iets over mooi? :wink: :tearsofjoy:
Sta je de hele dag bij de early hardstyle eigenlijk?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alle vrouwen die een voornaam hebben als jij zijn toch mooi?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Alle vrouwen die een voornaam hebben als jij zijn toch mooi?
Klik om te vergroten...
Ahh, wat lief van je! Jij hebt ook een indrukwekkende voornaam, de volledige uiteraard. :)
Mijn achternaam zal je overigens tevens doen glimlachen, waarschijnlijk.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
HANGAR - POWER PLANT
17:00 - 18:45 Pavo [NL]
18:45 - 20:30 Luna (NL)
20:30 - 22:15 Isaac (NL)
22:15 - 00:00 Dana (NL)
00:00 - 01:45 Zatox [IT]
01:45 - 03:30 B-Front (NL)
03:30 - 05:15 The Prophet (NL)
05:15 - 07:00 Zany (NL)
Hosted by: Ruffian (NL)

OPEN AIR - CONTROL TOWERS
17:00 - 18:45 Ruthless (NL)
18:45 - 20:30 Brennan Heart (NL)
20:30 - 22:15 D-Block & S-te-Fan (NL)
22:15 - 00:00 Noisecontrollers (NL)
00:00 - 01:45 Italian Madness with Stephanie, Ivan Carsten & Tuneboy (IT)
01:45 - 03:30 Deepack (NL)
03:30 - 05:15 Tatanka (IT)
05:15 - 07:00 Neophyte Records All Stars
Hosted by: DV8 (NL)

BUNKER - COMMUNICATIONS
BULLSHIT AREA
18:00 - 20:30 Mo-Franco (NL)
20:30 - 22:00 Oliver Kucera LIVE (DE)
22:00 - 23:30 Patrick DSP LIVE (CAN)
23:30 - 00:00 Oliver Kucera VS Patrick DSP LIVE (DE/CAN)
00:00 - 01:30 Paul Langley (UK)
01:30 - 03:00 Boris S LIVE (DE)
03:00 - 05:00 Frank Kvitta (DE)
05:00 - 06:00 3Headzahead LIVE (DE)

BUNKER - NAVIGATION
FAUSTO'S CROSSOVER
17:00 - 17:45 Omeo (NL)
17:45 - 18:45 Artento Divini VS Chris Cortez (NL/NL)
18:45 - 19:45 Log:openmouth: ne & Wragg VS Louk (UK/UK)
19:45 - 20:45 Fausto VS Tommy Pulse (NL/NL)
20:45 - 21:30 Organ Donors (UK)
21:30 - 22:15 Thilo & Evanti LIVE (NL)
22:15 - 23:00 Xsif Jokers (NL)
23:00 - 00:00 Audio Psycho's VS Ricky Raw (NL/NL)

BUNKER - NAVIGATION
DIRTY WORKZ
00:00 - 01:00 Demoniak (BE)
01:00 - 01:30 Transfarmers LIVE (NL)
01:30 - 02:30 Fenix (NL)
02:30 - 03:30 Coone (BE)
03:30 - 04:30 Ruthless (NL)
04:30 - 05:30 Psyko Punkz (NL)
05:30 - 07:00 Deepack (NL)

BUNKER - QUARANTINE ZONE
THUNDERDOME
17:00 - 18:15 Gizmo (NL)
18:15 - 19:30 Stanton (NL)
19:30 - 20:45 Vince (NL)
20:45 - 21:45 Leviathan (NL)
21:45 - 23:00 Partyraiser (NL)
23:00 - 00:00 Jappo (IT)
Hosted by: MC Justice

BUNKER - QUARANTINE ZONE
NOIZE SUPPRESSOR IS SERVING
00:00 - 00:45 Noize Suppressor LIVE (IT)
00:45 - 02:00 Amnesys (IT)
02:00 - 03:30 Evil Activities VS Tha Playah (NL/NL)
03:30 - 05:00 Mad Dog (IT)
05:00 - 07:00 Noize Suppressor Mash up with Noize Suppressor, Mad Dog & Amnesys
Hosted by: MC Justice

BUNKER - SECURITY CENTER
r_AW
17:00 - 18:30 Jamie Ball (UK)
18:30 - 19:45 Peaky Pounder (NL)
19:45 - 21:00 Hilarious (NL)
21:00 - 21:30 N-Vitral (NL)
21:30 - 23:00 Rude Awakening (NL)
23:00 - 00:00 Sandy Warez (BE)

BUNKER - SECURITY CENTER
INDUSTRIAL STRENGTH
00:00 - 01:00 Richie Gee (ES)
01:00 - 01:30 Satronica Live (USA)
01:30 - 02:30 Broken Rules (USA)
02:30 - 03:30 Lenny Dee (USA)
03:30 - 04:30 Tymon (AU)
04:30 - 05:30 Unexist (IT)
05:30 - 06:30 Stormtrooper (AT)
06:30 - 07:00 ISR Tag Team

BUNKER - THE LAB
SCANTRAXX S.W.A.T.
17:00 - 18:00 Clive King (NL)
18:00 - 19:00 Scope DJ (NL)
19:00 - 20:00 A-Lusion (NL)
20:00 - 21:00 The Prophet (NL)
21:00 - 22:00 Headhunterz pst. Gostosa (NL/BRAZIL)
22:00 - 23:00 Frontliner (NL)
23:00 - 00:00 Alpha² (NL)
Hosted by: MC Da Syndrome (NL)

BUNKER - THE LAB
Q-DANCE
00:00 - 01:00 Adaro (NL)
01:00 - 02:00 The Pitcher (NL)
02:00 - 03:00 Ran-D (NL)
03:00 - 04:00 Dailucia (NL)
04:00 - 05:00 Beat Providers (NL)
05:00 - 06:00 Bass Modulators (NL)
06:00 - 07:00 Alphaverb (NL)
Hosted by: MC V

CHUCKIE'S FREESTYLE AREA
18:00 - 19:30 Streaver B (NL)
19:30 - 21:00 Chuckie (NL)
21:00 - 22:30 Chuckie VS Afrojack (NL/NL)
22:30 - 00:00 Chuckie VS Rehab (NL/NL)
00:00 - 01:30 Chuckie & Darren Mase (NL/NL)
01:30 - 03:00 Henzel & Disco Nova (NL/NL)
03:00 - 04:00 Chuckie VS Mystery guest (NL/NL)
04:00 - 05:00 Dock 45 (NL)
05:00 - 06:00 Arjen T (NL)

AMMO STORAGE UNIT
TRIPLE VISION - DRUM 'N BASS
18:00 - 19:30 Blue Carme & Jambossa (NL/NL)
19:30 - 21:00 Nicon & Shellshock (NL/NL)
21:00 - 22:30 Harsh & Pamb (NL/NL)
22:30 - 00:00 Dreazz & Benino Syndrome (NL/NL)

TRIPLE VISION - HARDTECHNO
00:00 - 01:00 Sorce & Formula G (NL/NL)
01:00 - 02:00 DJ Bold (DE)
02:00 - 03:00 Mike Drama (NL)
03:00 - 04:00 Lukas & Fernanda Martins (ES/BRAZIL)
04:00 - 05:00 Lexis (SLOVENIA)
05:00 - 06:00 HardtraX & Jackhamma (DE/DE)
Hosted by: MC Dart (NL)
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Lauu zei:
knolselderij zei:
ga je ns gauw schamen, jump en french tek is voor belgen
Klik om te vergroten...

zijn genoeg nederlanders die het ook maken...Heb liever Jump & French Tek van nu dan de nichterige Hardstyle van nu...zelfde met Mainstream Hardcore...hoe snel het niveau daalt in dat genre...tering

het wordt zoiezo genieten voor mij bij de Jump/French Tek :grin:
Klik om te vergroten...

Hardstyle is lange tijd bergafwaarts gegaan, maar er zijn nu weer een paar vernieuwende artiesten bezig. O.a. Crypsis, Noisecontrollers inderdaad, The Machine, Luna, Zatox is weer lekker en snoeihard bezig, zelfs Frontliner heeft een paar superrauwe nummers gemaakt de afgelopen tijd (hoewel ik normaal geen fan van hem ben). Ik voorspel een heropleving van de reversed bass, begonnen bij Summer of hardstyle van Headhunterz en The Prophet.
Er zijn zat mensen die de blije, simpele melodieën spuugzat zijn, en ook flink wat producers. Het komt echt wel weer goed. :)
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat ik liever naar die ''simele medodieen'' luister dan naar bijv. Summer of hardstyle of nummers gecomponeerd door luna, ook live draait hij echt bagger :confused: Mja tis natuurlijk maar net wat je aanspreekt..

Snap de stap van early hardstyle naar jump/french tek niet echt..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
hersenspinsel zei:
Snap de stap van early hardstyle naar jump/french tek niet echt..
Klik om te vergroten...

moet er persee een stap zijn? ik hou van ontiegelijk veel genres...sommige zijn totaal anders dan de andere en hebben daardoor niks te maken met elkaar te maken...maar toch vind ik die beide genres prima om naar de luisteren :)

ik ging van early hardstyle >> early hardcore/rave >> Jump/french tek :grin: daartussen veel andere genres :)
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
hersenspinsel zei:
[Ik moet zeggen dat ik liever naar die ''simele medodieen'' luister dan naar bijv. Summer of hardstyle
Klik om te vergroten...

Wil je zeggen dat Summer of Hardstyle geen simpele melody heeft? :tearsofjoy:

Aan de ene kant is het wel een geinig nummertje, maar aan de andere kant vind ik het maar een schrale rip-off van Zenith & Avex - Scream.
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
ik ging van early hardstyle >> early hardcore/rave >> Jump/french tek :grin: daartussen veel andere genres :)
Klik om te vergroten...

Op die stappen die je zelf beschrijft doelde ik :rolleyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zo het was een leuk feestje, zeker voor herhaling vatbaar.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord

alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.

ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
de controle binnen in het feest was idd veel uitgebreider dan vorige jaren...maar bij de ingang hadden ze net goed iedereen gewoon door kunnen laten lopen want het stelde weer geen ene reet voor....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
mijn vrienden hadden zich ook wel vermaakt :grin:
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja was n vet feest :) Relaxed dat er zoveel loopruimte was ook en dat alles zo dicht bij elkaar lag :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."