Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-Base 2009

Q-Base 2009

118 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Robbie_Rob_ zei:
knolselderij zei:
kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord

alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.

ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.
Klik om te vergroten...


Idd , zag dat de security bij de Main er gewoon mensen uitpikte en meenamen.
Mogen zij je zomaar staande houden en fouilleren???
Klik om te vergroten...

nee dat mag niet...ze vonden het waarschijnlijk verdacht of dachten dat ze wat zagen ofzo...
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
Robbie_Rob_ zei:
knolselderij zei:
kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord

alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.

ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.
Klik om te vergroten...


Idd , zag dat de security bij de Main er gewoon mensen uitpikte en meenamen.
Mogen zij je zomaar staande houden en fouilleren???
Klik om te vergroten...

nee dat mag niet...ze vonden het waarschijnlijk verdacht of dachten dat ze wat zagen ofzo...
Klik om te vergroten...

Nee , er was niets aan de hand. Iemand pakte een kauwgom die moest meekomen.
Een ander keek een beetje raar uit haar ogen en werd ook meegenomen.
Ga toch eens een mailtje sturen naar Q-dance over hoe en wat....
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Robbie_Rob_ zei:
Nee , er was niets aan de hand. Iemand pakte een kauwgom die moest meekomen.
Een ander keek een beetje raar uit haar ogen en werd ook meegenomen.
Ga toch eens een mailtje sturen naar Q-dance over hoe en wat....
Klik om te vergroten...

hmm dan mag het niet idd...iemand die wat op heeft mogen ze niet zo maar meenemen...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Robbie_Rob_ zei:
Nee , er was niets aan de hand. Iemand pakte een kauwgom die moest meekomen.
Een ander keek een beetje raar uit haar ogen en werd ook meegenomen.
Ga toch eens een mailtje sturen naar Q-dance over hoe en wat....
Klik om te vergroten...
en dan?

als de beveiliging jou verdacht bezig vind mogen ze je echt wel fouilleren hoor..
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
Robbie_Rob_ zei:
Nee , er was niets aan de hand. Iemand pakte een kauwgom die moest meekomen.
Een ander keek een beetje raar uit haar ogen en werd ook meegenomen.
Ga toch eens een mailtje sturen naar Q-dance over hoe en wat....
Klik om te vergroten...
en dan?

als de beveiliging jou verdacht bezig vind mogen ze je echt wel fouilleren hoor..
Klik om te vergroten...


Vrees dat je idd. gelijk hebt. Heb nog nooit meegemaakt dat er zo streng gecontroleerd werd op een feest. Tijden veranderen.. Helaas.....
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#6
knolselderij zei:
zou natuurlijk ook wel extra controle zijn door t feit dat t in duitsland is hea
Klik om te vergroten...
Op t feest zelf? Hoezo denk je dat?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
maajja ben benieuwd zo goed ben ik dan niet met tijdsbesef laat staan tijden afspreken:P ik mis op ieder feest wel weer n Dj's die ik persé wou zien :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
knolselderij zei:
maarja vorig jaar voelde ik me de laatste 2 uur gewoon kut en moestk op de bus wachten.
Klik om te vergroten...

ging je nuchter? :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
knolselderij zei:
maarja vorig jaar voelde ik me de laatste 2 uur gewoon kut en moestk op de bus wachten.
Klik om te vergroten...

ging je nuchter? :P
Klik om te vergroten...

normaal pak ik me af en toe lijntje pep tussen door voor de energie maar op q-base zat ik op de pillen en kwas uit geknald dus ik ging me toen steeds vettiger voelen
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien...


I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Area 7 :openmouth:

Jammer dat het zo ver weg is. :(
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oi oi oi dat ziet er erg vetjes uit :) Hopelijk wordt t m wel :)
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geweldige line up ! ... even kijken of ik nog wat kan regelen.
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb r zin in :grin:
Nu nog twijfelen of ik RC's mee zal nemen...
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb er vorig jaar LSD gedaan, me de hele nacht op een krankzinnige kermis gewaand :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kaartje + Busticket gekocht :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
12 dagen :rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lauu zei:
Kaartje + Busticket gekocht :grin:
Klik om te vergroten...

Heb ook een kaartje + Busticket gekocht, ben benieuwd of ik er wat aan ga vinden. Aangezien ik niet van hardcore hou en ik hardstyle al helemaal niets vind.

Heb er in ieder geval wel veel zin in. :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Immo zei:
Lauu zei:
Kaartje + Busticket gekocht :grin:
Klik om te vergroten...

Heb ook een kaartje + Busticket gekocht, ben benieuwd of ik er wat aan ga vinden. Aangezien ik niet van hardcore hou en ik hardstyle al helemaal niets vind.

Heb er in ieder geval wel veel zin in. :grin:
Klik om te vergroten...

ik weet niet waar jij van houdt maar je hebt ook nog wel wat andere genres...

Industrial
Techno
Schranz
Hardtrance
House

als je daar ook niet van houd...kan je net zo goed niet gaan :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
ik weet niet waar jij van houdt maar je hebt ook nog wel wat andere genres...

Industrial
Techno
Schranz
Hardtrance
House

als je daar ook niet van houd...kan je net zo goed niet gaan :P
Klik om te vergroten...

Industrial en Hard techno. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."