#1
Robbie_Rob_ zei:knolselderij zei:kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord
alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.
ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.
Idd , zag dat de security bij de Main er gewoon mensen uitpikte en meenamen.
Mogen zij je zomaar staande houden en fouilleren???
nee dat mag niet...ze vonden het waarschijnlijk verdacht of dachten dat ze wat zagen ofzo...
