#1
Of netjes bij vrienden op de bank, of een leuk feestje of een ego death op het Rozendaalse veld. :P

Wacky zei:Een feestje in belgie most likely zoals altijd
Is er in eindhoven iets te doen ja ? Weet ik nix van, ik dacht dat ik in een lame kut studentenstad woon.![]()
Sounds like a plan.Shizzah zei:Ik hoop dit jaar met oud en nieuw een keer te kunnen experimenteren met Candyflippen, lijkt me echt geweldig!![]()
Wacky zei:Een feestje in belgie most likely zoals altijd
Is er in eindhoven iets te doen ja ? Weet ik nix van, ik dacht dat ik in een lame kut studentenstad woon.![]()
Amsterdam United
in de Gashouder Amsterdam 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."