Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe jij met Oud en Nieuw ('09-'10)

Wat doe jij met Oud en Nieuw ('09-'10)

72 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of netjes bij vrienden op de bank, of een leuk feestje of een ego death op het Rozendaalse veld. :P
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschijnlijk met vrienden overal en nergens zwaar VDK. :stoned:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eerlijk gezegd boeit het me geen ene fuck. Vorig jaar was een dikke flop en ik denk zomaar dat ik dit jaar vroeg mijn nest in duik en nergens aan wil denken.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
footworx is uitverkocht.
Voor de rest weet ik echt niets zijn , iedereen gaat naar footworx , alle andere core feestjes worden verwaarloosd op oudejaar/nieuwjaar.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wacky zei:
Een feestje in belgie most likely zoals altijd :)

Is er in eindhoven iets te doen ja ? Weet ik nix van, ik dacht dat ik in een lame kut studentenstad woon. :)
Klik om te vergroten...

HCZ is altijd wat te doen. Bovendien zal er wel weer iets in Dynamo zijn, alhoewel orkapot volgens mij niet meer bestaat.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga vroeg op bed.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen idee, bij mij thuis, bij mijn vriendin thuis, ik weet het niet, ik zie wel.
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hoop dit jaar met oud en nieuw een keer te kunnen experimenteren met Candyflippen, lijkt me echt geweldig! :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shizzah zei:
Ik hoop dit jaar met oud en nieuw een keer te kunnen experimenteren met Candyflippen, lijkt me echt geweldig! :grin:
Klik om te vergroten...
Sounds like a plan. :grin:

Edit: okay, geen plan, het valt tijdens m'n drugsvrije periode. :P Ik ga hem wel chillen met wat maten.

Olle
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
vuurwerk afsteken, jointjes roken, spacecake eten, spacen, gourmetten, en verder weet ik het niet . :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik hoor opeens van alle kanten dat er dit jaar bij mij een feestje zal zijn, eens kijken of dat door gaat. :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Op Oud-en-Nieuw zal ik op een Full Moon Party zijn in Koh Phangan, Thailand...

Ik kijk er al een jaar naar uit... Lijkt me duidelijk waarom! :hearteyes: :hearteyes:

S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
waarschijnlijk feessie bij een maatje die in een redelijk afgelegen pand antikraak woont :grin:
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
Een feestje in belgie most likely zoals altijd :)

Is er in eindhoven iets te doen ja ? Weet ik nix van, ik dacht dat ik in een lame kut studentenstad woon. :)
Klik om te vergroten...

Naar waar ga je dan in belgie?

Dit jaar zal het een uitgebreid diner zijn bij mij thuis voor +- 15 personen en om het nieuwe jaar in te gaan hopelijk LSD + MD en/of Keta + lachgas ergens in Gent of gewoon bij mij thuis
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#15
Berlijn :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dik goa feestje hier ergens in de buurt met genoeg MDMA.
En natuurlijk niet te vergeten ; met haar. :hearteyes:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een fles jagermeister, wat gram wiet en muziek! Zo hoop ik 't te gaan vieren.. Maarja, ik kom er altijd een paar dagen van te voren achter of er een feest is of niet.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit wordt 'em.

http://www.dazzleville.nl/




Feestterrein is een grote scheepswerf (NSDM werf Amsterdam), onder andere feestzalen op een schip en in een bunker. Wordt een gekke bedoeling :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een lekker tripje op mijn zelfkweek paddestoelen! Niet is beter dan zo het nieuwe jaar in te gaan! :)
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
:xtc: Amsterdam United :xtc: in de Gashouder Amsterdam :rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."