Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is momenteel je lievelingsliedje?

Wat is momenteel je lievelingsliedje?

361 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Milow - Ayo Technology.
Wat een geniale cover, ik kan hem keer op keer luisteren. Wat is Milow toch een briljante gast! :hearteyes:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/bj9yInHp0H4&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/bj9yInHp0H4&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
ATM: Coldplay - viva la vida
Normaal hou ik niet van die muziek maar dat liedje luisterde ik op een speciale dag en daarom vind ik t ook zo leuk en blijft ie hangen :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Coldplay - viva la vida
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
The Doors - Indian Summer :) (die is nu helaas echt voorbij :( )

http://nl.youtube.com/watch?v=yOKAQSGCm8Q
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gemini zei:
Milow - Ayo Technology.
Wat een geniale cover, ik kan hem keer op keer luisteren. Wat is Milow toch een briljante gast! :hearteyes:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/bj9yInHp0H4&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/bj9yInHp0H4&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...

idd mooi nummertje:)

OT: theFringe - eindbaas :hearteyes:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#6

:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Velvet Underground - I'm Waiting For The Man :smoke:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
pink floyd-green is the colour :smoke:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Billy Joel - We didn't start the fire.

Op zich erg fout, maar de tune is wel leuk en het gaat over een stukje geschiedenis tijdens de koude oorlog.
En de nerd in mij LOVES geschiedenis! :hearteyes:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Robin S vs Steve Angello & Laidback Luke - Show me love vs Be (hardwell bootleg)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
dusty kid- tsunamy
paul kalkbrenner- aaron
underworld- born slippy

op het moment me top 3
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tintinnamputation.
J
JunglistManuvaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kweet niet pcies, maar laat ik het zo zeggen deze onderstaande valt zoieso onder mn top 5 als ik een btje bijdehandje mag zijn. :)
{ik zie um niet staan, vage shit=/}

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Pz_lFAZanjU&feature=related[/youtube]
p
plasticianLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hah misschien niet meteen binnen iets van deze categorieën, maar toch :tongueout:
Frank Sinatra- Let it snow
" I brought some corn for poppin' " , I sure did.

en dan nog:
Dj Hype - Tarantula :hearteyes:
http://www.youtube.com/watch?v=thCIavTk1-k , dus
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=thCIavTk1-k&feature=related[/youtube]
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#15
op dit moment flogging molly - whats left of the flag.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Slade-Merry Xmas Everybody
:grin:
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nowhere man - the Beatles :)
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
hawkwind - seven by seven
13th floor elevators - slip inside this house

valt me trouwens op dat er hier veel rock & rollers zitten :rock: :rockband: :rockband: :rockband:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#19
no place to hide - evil activities
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
The Beatles - Lucy in the sky with diamonds <3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."