Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClub Watt

Club Watt

45 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit was de eerste keer dat ik zulk strenge beveiliging heb gezien bij de Watt. Nou ja, het zal wel zijn geweest omdat het een tekno feest was. Feesten als dat hebben toch een bepaalde reputatie.

Hoe is 't nu eigenlijk afgelopen met die Belg die gepakt werd met mdma?

Olle
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#2
W.F.L. zei:
Ik vind het echt een vette tent. :sunglasses: Well impressive!
Klik om te vergroten...

Beveiliging is alleen minder :wink:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blowen mag gewoon buiten/rookhok.

Met je pilletjes zou ik in het vervolg toch wat voorzichter mee zijn haha,
Iig als er een groot (danceachtig) feest is / hardcore wordt er meestal wel wat beter gecontroleerd
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben geloof ik 2 of 3 keer geweest. Tas werd wel gecontroleerd maar verder niet.. Had een keertje ongeveer 20 pillen bij, gewoon in een zakje in een pak shag, geen problemen mee gehad. En sowieso als je buiten/rookhok blowt krijg je toch geen gezeik? Ik heb dat nog niet gezien in ieder geval :confused:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik naar watt ga doe ik altijd mijn drugs in mijn sok, daar kijken ze toch nooit. :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad. Soms wordt er voor de vorm even in je zakken gekeken, maar daar blijft het bij.

Niet in je tas laten slingeren, though. Daar graaien ze ook even door, al is het niet al te uitgebreid.

Olle
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gisteren voor het eerst naar 'de nieuwe Waterfront' geweest, club Watt in het oude gebouw van nighttown. Het begon al niet goed, we moesten redelijk lang in -2 graden buiten wachten naast nors kijkende security mannen (jee ik ben stoer type). Toen je daar eindelijk doorheen was, moest je vrij ernstig gefouilleerd worden en dan pas mocht je door naar de gardarobe dat nu ook al geld kost :P Maar de klap op de vuurpijl was toch wel toen we in de zaal een joint aan het draaien waren op een tafel en er opeens een security vrouw langs komt met de boodschap 'DAT IS HIER VERBODEN, geef maar hier' waarna ze de half afgemaakte joint van tafel grist en weggooit..... WTF O_O

Hoewel de muziek aardig was, vind ik het op verschillende punten slecht geregeld en is de uitstraling heel anders dan vroeger. Waar het vroeger vooral een beetje chille alternatieve sfeer was, probeerden ze nu echt een 'hippe club sfeer' neer te zetten.

Ik hoop dus dat Watt nog gaat veranderen, zeker qua hun 'zero tollerance beleid' want dit is gewoon vrij pauper.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Afgelopen jaar ben ik erg vaak in waterfront geweest en persoonlijk vond ik deze tent echt geweldig. Iedereen aan de drugs, goede sfeer, fijn personeel, mooie ligging en zo kan ik nog wel even door gaan. 24 januari ga ik denk ik naar Watt, naar de "PRSPCT" avond. Wel balen dat je nu gefouilleerd word als je naar binnen gaat. Volgende keer maar mijn verboden middellen verstoppen in plaats van in mijn portemonnee doen. :rolleyes:
o
oinksLid
01-01-2024, 00:00
#9
watt is een overgesubsideerde kk tent, dat merk je aan alles aan het personeel, het 0,1 procent alcohol bier, het zero tollerance beleid,geen glazen mee naar de binnenplaats

waterfront moet terug!!!
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een vriend van mij die er laatst was zei dat ie daar gewoon mocht blowen. Hij heeft daar meerdere joints gerookt en er waren nog veel meer anderen die ook gewoon blowden. Verder ben ik er zelf nog niet geweest maar ik ga binnenkort wel een keer kijken.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog 6 dagen tot ik het zelf uit ga checken. :P Ik ben echt benieuwd hoe erg het er aan toe is daar. Tot nu toe alleen nog maar negatieve reacties gehoord over die tent.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou ik ben er gisteren geweest en ik vind het een prima tent, niets mis mee naar mijn mening. Echter Watt zal nooit Waterfront worden, maar ik vind het een prima vervanging. Het viel me op dat het publiek wel totaal anders is nu. In Waterfront liep het vol met underground publiek, In Watt is het publiek ineens wel erg mainstream. Het is zeker een tent waar ik vaker heen zal gaan. :)
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tja, WaTT....ik vind het een gemiste kans eigenlijk, het had veel gastvrijer gemogen, maar nee....regeltjes hier en daar, betalen voor garderobe, voor de WC, drankjes zijn fucking duur...en de mensen die er komen zijn ook minder leuk dan het toen bij Waterfront was...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
De garderobe is gratis in de Watt. Althans, bij de feestjes waar ik heen ga. Weet niet wat iedereen hier zit te mieren.

Maar ja, Watt trekt een heel ander publiek aan dan Waterfront, maar de harde kern is gebleven, en het beleid is soepeler geworden waardoor het toch een erg fijne tent is.

Ik heb geen klachten, of misschien één kleintje:

Ventilatie in de rookruimte is om te huilen. M'n ogen branden uit m'n kassen.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar dat is een grove leugen die enkel verspreid wordt door mensen die vast zijn blijven zitten in het verleden. :grin:

Olle
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#16
wat een kut tent is dat zeg :kots: ben naar zoon vaag feestje geweest daar minimal denk ik weet ik veel kk muziek kk mensen migraine opgelopen


kon der wel gewoon blowen :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geen wonder dat ze kut muziek draaien als je naar een minimal feestje gaat. :rolleyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Immo zei:
Geen wonder dat ze kut muziek draaien als je naar een minimal feestje gaat. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Soms is het gewoon te makkelijk.

Olle
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Immo zei:
Geen wonder dat ze kut muziek draaien als je naar een minimal feestje gaat. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wat kraak je minimal af, minimal is de shit
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vond waterfront beter vanwege de door Immo opgenoemde kenmerken van waterfront.
Watt zelf vindt ik ook wel leuk, maar dat is voornamelijk vanwege de feestjes. Wel chill dat je inderdaad gewoon buiten en in de rookruimte mag blowen. Ben nog nooit gefouilleerd, weet wel dat harddrugs betekent: Exit.
Sinds kort €2,50 extra entree voor gratis wc en garderobe is opzich niet verkeerd. Ik ga meestal wel vaker dan 5x per avond naar de plee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."