#1
Dit was de eerste keer dat ik zulk strenge beveiliging heb gezien bij de Watt. Nou ja, het zal wel zijn geweest omdat het een tekno feest was. Feesten als dat hebben toch een bepaalde reputatie.
Hoe is 't nu eigenlijk afgelopen met die Belg die gepakt werd met mdma?
Olle
Hoe is 't nu eigenlijk afgelopen met die Belg die gepakt werd met mdma?
Olle

ben naar zoon vaag feestje geweest daar minimal denk ik weet ik veel kk muziek kk mensen migraine opgelopen