#1
Lauu zei:Rabbithole zei:Nee hoor, da's gewoon hardtechno.Beetje op het schranz-achtige af. Ik vind de relatie met 'gewone' techno zeker duidelijk te horen.
Schranz is de duitse benaming voor hardtechno dus eigenlijk hetzelfde
Ja, dat wist ik eigenlijk wel. :P
