Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClub Watt

Club Watt

45 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauu zei:
Rabbithole zei:
Nee hoor, da's gewoon hardtechno. :) Beetje op het schranz-achtige af. Ik vind de relatie met 'gewone' techno zeker duidelijk te horen.
Klik om te vergroten...

Schranz is de duitse benaming voor hardtechno dus eigenlijk hetzelfde
Klik om te vergroten...

Ja, dat wist ik eigenlijk wel. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het echt een vette tent. :sunglasses: Well impressive!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit was de eerste keer dat ik zulk strenge beveiliging heb gezien bij de Watt. Nou ja, het zal wel zijn geweest omdat het een tekno feest was. Feesten als dat hebben toch een bepaalde reputatie.

Hoe is 't nu eigenlijk afgelopen met die Belg die gepakt werd met mdma?

Olle
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Ik vind het echt een vette tent. :sunglasses: Well impressive!
Klik om te vergroten...

Beveiliging is alleen minder :wink:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blowen mag gewoon buiten/rookhok.

Met je pilletjes zou ik in het vervolg toch wat voorzichter mee zijn haha,
Iig als er een groot (danceachtig) feest is / hardcore wordt er meestal wel wat beter gecontroleerd
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben geloof ik 2 of 3 keer geweest. Tas werd wel gecontroleerd maar verder niet.. Had een keertje ongeveer 20 pillen bij, gewoon in een zakje in een pak shag, geen problemen mee gehad. En sowieso als je buiten/rookhok blowt krijg je toch geen gezeik? Ik heb dat nog niet gezien in ieder geval :confused:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik naar watt ga doe ik altijd mijn drugs in mijn sok, daar kijken ze toch nooit. :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik kristallen heb maak ik het liefst van te voren mijn bommetjes, dat scheelt weer dat gedoe op de dansvloer/toiletten.

Al kan dippen op zich ook wel snel gedaan worden, maar ik ga liever gelijk voor een flink bommetje dan.

Olle
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tassencontrole is daar volgens mij alleen voor drinken en eten.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar als ze een pilletje of wat tegenkomen heb je denk ik toch wat uit te leggen.

Nou ja, zoals overal, gewoon goed oppassen.

Olle
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben er eigenlijk nog geen 1 keer gefoullieerd :confused: Ze letten alleen binnen wel goed op heb ik het idee, en bij de WC's heb je die kut spiegel waar de toiletjuf je in de gatenhoud.. damned :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
En vanaf de binnenplaats kan er naar binnen gegluurd worden. Maar er zijn hokjes om in te schuilen, en er zit nog een dode hoek. Maar op de dansvloer kan je altijd snel je bommetje of pilletje droppen.

Lijnen leggen kost wat tijd in de rij van de wc, maar je moet er wat voor over hebben. :grin:

Olle
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopezilla zei:
En vanaf de binnenplaats kan er naar binnen gegluurd worden. Maar er zijn hokjes om in te schuilen, en er zit nog een dode hoek. Maar op de dansvloer kan je altijd snel je bommetje of pilletje droppen.

Lijnen leggen kost wat tijd in de rij van de wc, maar je moet er wat voor over hebben. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Laatste keer dat ik er was was het niet super druk, was op een donderdag met Dave Clarke.. Had een zakje mdma bij me, en dat ging nogal kut op de dansvloer
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Inderdaad. Soms wordt er voor de vorm even in je zakken gekeken, maar daar blijft het bij.

Niet in je tas laten slingeren, though. Daar graaien ze ook even door, al is het niet al te uitgebreid.

Olle
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gisteren voor het eerst naar 'de nieuwe Waterfront' geweest, club Watt in het oude gebouw van nighttown. Het begon al niet goed, we moesten redelijk lang in -2 graden buiten wachten naast nors kijkende security mannen (jee ik ben stoer type). Toen je daar eindelijk doorheen was, moest je vrij ernstig gefouilleerd worden en dan pas mocht je door naar de gardarobe dat nu ook al geld kost :P Maar de klap op de vuurpijl was toch wel toen we in de zaal een joint aan het draaien waren op een tafel en er opeens een security vrouw langs komt met de boodschap 'DAT IS HIER VERBODEN, geef maar hier' waarna ze de half afgemaakte joint van tafel grist en weggooit..... WTF O_O

Hoewel de muziek aardig was, vind ik het op verschillende punten slecht geregeld en is de uitstraling heel anders dan vroeger. Waar het vroeger vooral een beetje chille alternatieve sfeer was, probeerden ze nu echt een 'hippe club sfeer' neer te zetten.

Ik hoop dus dat Watt nog gaat veranderen, zeker qua hun 'zero tollerance beleid' want dit is gewoon vrij pauper.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Afgelopen jaar ben ik erg vaak in waterfront geweest en persoonlijk vond ik deze tent echt geweldig. Iedereen aan de drugs, goede sfeer, fijn personeel, mooie ligging en zo kan ik nog wel even door gaan. 24 januari ga ik denk ik naar Watt, naar de "PRSPCT" avond. Wel balen dat je nu gefouilleerd word als je naar binnen gaat. Volgende keer maar mijn verboden middellen verstoppen in plaats van in mijn portemonnee doen. :rolleyes:
o
oinksLid
01-01-2024, 00:00
#17
watt is een overgesubsideerde kk tent, dat merk je aan alles aan het personeel, het 0,1 procent alcohol bier, het zero tollerance beleid,geen glazen mee naar de binnenplaats

waterfront moet terug!!!
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een vriend van mij die er laatst was zei dat ie daar gewoon mocht blowen. Hij heeft daar meerdere joints gerookt en er waren nog veel meer anderen die ook gewoon blowden. Verder ben ik er zelf nog niet geweest maar ik ga binnenkort wel een keer kijken.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nog 6 dagen tot ik het zelf uit ga checken. :P Ik ben echt benieuwd hoe erg het er aan toe is daar. Tot nu toe alleen nog maar negatieve reacties gehoord over die tent.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou ik ben er gisteren geweest en ik vind het een prima tent, niets mis mee naar mijn mening. Echter Watt zal nooit Waterfront worden, maar ik vind het een prima vervanging. Het viel me op dat het publiek wel totaal anders is nu. In Waterfront liep het vol met underground publiek, In Watt is het publiek ineens wel erg mainstream. Het is zeker een tent waar ik vaker heen zal gaan. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."