#1
Je moet de dubbele laag van minimal/techno begrijpen, ik kan er heerlijk op losgaan, maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Sommige mensen die zeggen dat het eentonig is snappen er niks van! ![:grin:]()
Rabbithole zei:Nee hoor, da's gewoon hardtechno.Beetje op het schranz-achtige af. Ik vind de relatie met 'gewone' techno zeker duidelijk te horen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."