Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Led Zeppelin - No Quarter [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RKOngTfTMs0[/youtube] Best space-song evah."
"Ik luister naar Steen, Spinal, Osdorp Posse en Winne."
"yaaaw zei: Ik vind Steen maar een sukkeltje... Ennuh vind Immortal technique toch ook een beetje overrated, maar on stage is het een beest, samen met mac lethal nog altijd de beste hiphopshow die ik gezien heb... Nog één nummertje dan Klik om te vergroten... Ik vind niet echt dat iemand die naar Gino Pietermaai luistert in staat is om Steen een sukkeltje te noemen. Offtopic: Jedi Mind Tricks is de beste rap groep op het moment, zelfs beter dan Wu-Tang."
"yaaaw zei: Parttimer zei: yaaaw zei: Ik vind Steen maar een sukkeltje... Ennuh vind Immortal technique toch ook een beetje overrated, maar on stage is het een beest, samen met mac lethal nog altijd de beste hiphopshow die ik gezien heb... Nog één nummertje dan Klik om te vergroten... Ik vind niet echt dat iemand die naar Gino Pietermaai luistert in staat is om Steen een sukkeltje te noemen. Offtopic: Jedi Mind Tricks is de beste rap groep op het moment, zelfs beter dan Wu-Tang. Klik om te vergroten... haha gaaaast, Fresku en Gino Pietermaai zijn ook echt met elkaar te vergelijken... Wel eens van een gimmick gehoord? een verdomd goeie ook nog... En JMT, nah gaat net zo bergafwaars met die gasten als met wu-tang als collectief... De beste verse opt laatste album van JMT kwam van RA the rugged man... Godaaamn, en als je weet dat dit vanuit zn vaders perspectief is gerapt maakt t t nog vetter Klik om te vergroten... Na Visions of Ghandi ging het bergafwaarts. Ken je Aotp?"