HEBBEN WE ER ZIN IN??!!
Ik niet, kutfeest...
Ik niet, kutfeest...

Rabbithole zei:Lijkt me gezellig om ergens een pre-party te doen, sowieso waar we ergens rustig kunnen zitten en niet teveel gestoord worden denk ik..? :P
Ik kom er ook zo nu en dan, 't is niet echt mijn tent, maar met goed gezelschap is elke tent gezellig.Immo zei:Hey niet Rotown afkraken he.![]()
Ik kom daar best vaak. :P
Dopezilla zei:Ik kom er ook zo nu en dan, 't is niet echt mijn tent, maar met goed gezelschap is elke tent gezellig.Immo zei:Hey niet Rotown afkraken he.![]()
Ik kom daar best vaak. :P
Olle
Rabbithole zei:Haha, klinkt goed! Ik denk dat ik ook wel een lijntje pep neem. En wellicht nog iets anders, maar dat zien we dan weer wel. Zit aan keta of GHB te denken maar dat wil ik eerst een keer thuis gedaan hebben.![]()
En misschien nog wat GHB erbij, maar dan ga ik het wel in buisjes doen deze keer. Immo zei:Lauu zei:Hoe vaak gaan we dat nog herhalen? :P
Minimaal 10 keer!
W.F.L. zei:Rabbithole zei:Haha, klinkt goed! Ik denk dat ik ook wel een lijntje pep neem. En wellicht nog iets anders, maar dat zien we dan weer wel. Zit aan keta of GHB te denken maar dat wil ik eerst een keer thuis gedaan hebben.![]()
Ik zou keta absoluut afraden, zowiezo iets wat je de eerste keer niet wilt doen op een feestje. Ik vind het ook absoluut geen partydrug, het maakt alles zo fucked up en vaag en ik word compleet incomunnicado, haha. Snap echt niet waarom mensen het gebruiken op parties, maarja, sommige mensen houden nu eenmaal van vaagheid en fucked up-toestanden.Maar goed, is puur persoonlijk natuurlijk.
![]()
Ik zie wel wat ik ga doen als ik al kan gaan (echt +18?) maar deze keer ga ik ervoor zorgen dat ik niet super para aan de ingang sta met 50ml GHB in mijn broek.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."