Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[12-05-10] Prspct XL 11 (Watt, Rotterdam)

[12-05-10] Prspct XL 11 (Watt, Rotterdam)

220 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Broken Note is ook heerlijk :rock:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#2
18+, maar je komt echt wel binnen, want als jij niet binnen komt, kom ik ook niet binnen.
dus laten we maar gewoon wel binnenkomen
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#3
de dubstep en diesel boy waren echt meesterlijk :rock:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#4
aanwezig, lekker stampen in de kelder!
limewax vs trasher worden wel een beetje standaard prspctgasten nu, maargoed who cares
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tickets:

Presale: 17,50
Doorsale: 20,00

Area 1(Drum n Bass)

Current Value
Dieselboy
Limewax
Misanthrop
Phace
Technical Itch
The Sect
Thrasher
Vengeanze
MC: MC Dart
VJ: Dirty Brown Visuals

The Third Movement(Industrial Hardcore/Frenchcore/Uk Hardcore)

Dissolvement
Manu Le Malin
Mark N
Peaky Pounder
Promo
The DJ Producer
Live: Matt Green

Area 3(Dubstep)

Broken Note
Distance
Nicon
Phantomlab
Sinister Souls
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Present!
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#7
Duidelijk,
Alleen wel gaar dat het per keer duurder wordt
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja daar moet ik mischien ook maar naartoe gaan :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit moet toch wel de beste prspct line up ooit zijn. :grin: Peaky Pounder en Mark N. Ik zal zeker. aanwezig zijn. :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
pascal828 zei:
Beveiliging met een ego van Paris Hilton, denken dat ze GOD zijn.
Binnen is binnen, buiten is buiten bullshit, later toch binnenlaten, lekker kinderachtig doen.
Dikke rotmongool.
Klik om te vergroten...
Ik heb me nog nooit eerder aan de beveiliging gestoord. Ja, het zijn dikke mannen met een dik ego, maar daar zijn ze ook voor aangenomen. Niet te veel op letten en je gewoon gedragen zoals je altijd doet, dan is er ook geen probleem.

Maar goed, ik ben dan ook niet principieel tegen legale feestjes, dus ik kan wél leven met de Watt.

Overigens heb ik me ook maar aangemeld voor de free tickets bij PF, 't zou toch nice zijn als ik eens wat won. :grin:

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee niet Smulpaapje en haar pretbek :openmouth:
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Prspct slaagt er telkens weer in om de vetste dnb line ups samen te stellen dus zak ik deze maal terug met plezier af naar Nederland :grin: maar het is nog lang wachten op dit feest dus ga ik alvast gaan naar de prspct vs smackdown editie 27maart te nijmegen:


nog df'ers aanwezig?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit gaat over het feest PRSPCT XL 11 niet over PRSPCT vs. Smackdown...anders dan dat ga ik misschien ook daarheen sinds mijn vriendin in Wijchen woont(naast Nijmegen)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
PRSPCT vs. Smackdown was mij ook al opgevallen, en ja, die line-up is om te kwijlen. Ik zou graag van de partij zijn, maar het is wel een pleuriseind reizen. Jammer. :(

Olle
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rabbithole zei:
Smulpaapje gaat ook mee! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Gezellig :rock:

Gaat Apparat ook mee?
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#16
oh?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
ragnarok zei:
Rabbithole zei:
Smulpaapje gaat ook mee! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Gezellig :rock:

Gaat Apparat ook mee?
Klik om te vergroten...

Gezellig :rock:

Gaat Rabbithole ook mee?
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#18
prscpt was echt episch! :hearteyes:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
ragnarok zei:
Rabbithole zei:
Smulpaapje gaat ook mee! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Gezellig :rock:

Gaat Apparat ook mee?
Klik om te vergroten...

Gezellig :rock:

Gaat Rabbithole ook mee?
Klik om te vergroten...

JA! Gezellig :rock:
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
HEBBEN WE ER ZIN IN??!!

Ik niet, kutfeest...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."