#1
W.F.L. zei:Immo zei:Ik zou er graag heen gaan, maar ik kan denk niemand zo ver krijgen om met me mee te gaan.
Komt omdat je vrienden smaak hebben, heb jij even pech!![]()
![]()
Hehe ik hou ook niet van die herrie, maar het lijkt me buiten de muziek een best leuk festival.