Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBOOM 2010

BOOM 2010

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Immo zei:
Ik zou er graag heen gaan, maar ik kan denk niemand zo ver krijgen om met me mee te gaan.
Klik om te vergroten...

Komt omdat je vrienden smaak hebben, heb jij even pech! :openmouth: :grin:
Klik om te vergroten...

Hehe ik hou ook niet van die herrie, maar het lijkt me buiten de muziek een best leuk festival.
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben er ook bij, met 2 vrienden. Gaan met het vliegtuig.

Als iemand met de auto gaat: kan hij zij mijn slagroomspuit meenemen? Dan sla ik even 5-6 dozen en wat ballonnen in. En natuurlijk blijft daar het een en ander voor aan je strijkstok hangen :grin: Lachgas all the way? Lijkt me vet om uit te delen
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien kunnen we ergens meeten? :)

Ik schrijf iig DF op een random lichaamsdeel.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog minder dan twee weken! Ik heb er zooo veel zin in.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goddamn. Hier wil ik naartoe.

Dit jaar zal sowieso niet lukken, maar over twee jaar ga ik. :)
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga nergens DF op schrijven, Maar als je een groene caravan ziet met daarop Tasty Tonkas, ernaast een groene party tent van een meter of 6 en een witte Toyota prius, dan heb je mij gevonden :)
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#7
« = Going :) ontzettend veel zin in!
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#8


Datum: 18 - 26 augustus 2010 (volle maan)
Locatie: Idanha-a-Nova Lake, Portugal

With the political, economical and environmental changes transforming the world. BOOM is pioneering a new consciousness. Using art as a medium to connect people from different backgrounds. The BOOM festival is a gathering of free people for a free world.

BOOM festival is no-corporate logo area. Driven by multidiscoplinary ethos and a will of doing a environmentally friendly gathering. Every two years the august full moon energizes thousands of people in syncronicity to live a dream of independence and fantasy.

Bring joy, compassion and ethics. Live in harmony with nature, respect the sacred earth. Live intuition, follow your heart. Make BOOM 2010 a dream come true.



Gaan er hier nog mensen op vakantie naar boom 2010 of hebben mensen plannen? Gisteren zijn eindelijk de kaarten in de voorverkoop gegaan.

Dit keer gelimiteerd op 26.000 kaarten! Ben er dit keer voor de eerste keer met caravan en vriendin als alles goed gaat.
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zal er ook voor de eerste keer zijn met wat vrienden en hopelijk ook met een caravan

ik kijk er al naar uit, misschien zie ik je daar wel
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hoop hier ook naar toe te gaan, lijkt me fantastisch om nou eindelijk een keer mee te maken...















O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgens mij is dit orgastisch mooi
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja geweldig! ik vind lowlands al heerlijk maar dit is helemaal te gek! In amerika heb je 'burning man' precies hetzelfde als dit alleen dan nog groter en nog extremer. Lijkt me geweldig om ooit nog een keer zoiets mee te mogen maken!
Hippies for life! :hearteyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jezus wat vet!

Ik weet wat mijn agenda word

Lowlands

jaar daarna

BOOM

jaar daarna

BURNING MAN @ NEVADA
D
DicaLid
01-01-2024, 00:00
#14
BOOM!BOOM!BOOM!.
Juistem. Aanwazig
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog 5 dagen! Zin zin zin zin zin ongeduld ongeduld ongeduld enthousiasme enthousiasme enthousiasme :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Nog 5 dagen! Zin zin zin zin zin ongeduld ongeduld ongeduld enthousiasme enthousiasme enthousiasme :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:.
Klik om te vergroten...

Jaloezie.... :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."