Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBOOM 2010

BOOM 2010

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou er graag heen gaan, maar ik kan denk niemand zo ver krijgen om met me mee te gaan.
D
DicaLid
01-01-2024, 00:00
#2
BOOM!BOOM!BOOM!.
Juistem. Aanwazig
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog 5 dagen! Zin zin zin zin zin ongeduld ongeduld ongeduld enthousiasme enthousiasme enthousiasme :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
Nog 5 dagen! Zin zin zin zin zin ongeduld ongeduld ongeduld enthousiasme enthousiasme enthousiasme :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:.
Klik om te vergroten...

Jaloezie.... :(
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#5
« = Going :) ontzettend veel zin in!
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#6


Datum: 18 - 26 augustus 2010 (volle maan)
Locatie: Idanha-a-Nova Lake, Portugal

With the political, economical and environmental changes transforming the world. BOOM is pioneering a new consciousness. Using art as a medium to connect people from different backgrounds. The BOOM festival is a gathering of free people for a free world.

BOOM festival is no-corporate logo area. Driven by multidiscoplinary ethos and a will of doing a environmentally friendly gathering. Every two years the august full moon energizes thousands of people in syncronicity to live a dream of independence and fantasy.

Bring joy, compassion and ethics. Live in harmony with nature, respect the sacred earth. Live intuition, follow your heart. Make BOOM 2010 a dream come true.



Gaan er hier nog mensen op vakantie naar boom 2010 of hebben mensen plannen? Gisteren zijn eindelijk de kaarten in de voorverkoop gegaan.

Dit keer gelimiteerd op 26.000 kaarten! Ben er dit keer voor de eerste keer met caravan en vriendin als alles goed gaat.
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zal er ook voor de eerste keer zijn met wat vrienden en hopelijk ook met een caravan

ik kijk er al naar uit, misschien zie ik je daar wel
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hoop hier ook naar toe te gaan, lijkt me fantastisch om nou eindelijk een keer mee te maken...















O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij is dit orgastisch mooi
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja geweldig! ik vind lowlands al heerlijk maar dit is helemaal te gek! In amerika heb je 'burning man' precies hetzelfde als dit alleen dan nog groter en nog extremer. Lijkt me geweldig om ooit nog een keer zoiets mee te mogen maken!
Hippies for life! :hearteyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jezus wat vet!

Ik weet wat mijn agenda word

Lowlands

jaar daarna

BOOM

jaar daarna

BURNING MAN @ NEVADA
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ziet er goed uit idd :) kijken wat de vrienden hiervan vinden :)
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lowlands ben ik wel een paar geweest maar hier verwacht ik wel heel wat anders van :hearteyes: wa

Lijkt me niet echt chill een zware psychedelische ervaring te hebben op lowlands maar op boom moet je trip wel smooth lopen anders wel met de Kosmicare.

De tickets liggen al klaar en de caravan wordt uiteraard tip en top gemaakt voor 2000 km reis. Zie wel dat de kaartverkoop erg langzaam... pas 1600 kaarten verkocht is iedereen zo traag of ik zo vroeg?

De tenten en omgeving ziet erg spacy en kleurig uit op de foto's. Gasten die ik ken die er ooit geweest zijn hebben een onvergetelijke reis gemaakt en doen elke 2 jaar weer. Al was het de afgelopen keer te druk.

Wel beter dat er meer DFers plannen hebben om te gaan :rock: niemand nog kaarten?
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#14
Boom,Burning man.... (Lowlands vind ik heel wat anders ook supervet daar niet van)

maarrrr

Denken jullie ook nog aan ons eigen Landjuweel te Ruigoord?
:hearteyes:


En dan ook nog ontopic: Kzou dr graag heen gaan maar ben bang dat komend jaar er niet in zit (in de portemonnee),maar wieweet..
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Denken jullie ook nog aan ons eigen Landjuweel te Ruigoord?
:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Uiteraard :hearteyes:

BOOM wil ik echt al tijden heen, heel misschien komt het er volgend jaar eindelijk van. Zo jammer dat het maar om de 2 jaar is.
c
crestiksaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Good work Boom. Thats exactly what I was hoping you were going to do. Keep up the good work and i look forward to the next steps.

And thanks for your time in sharing this with us.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Godverdomme dat ziet er goed uit. :|

Klein probleem: geen geld, geen vervoer, vrienden die niet mee willen.

Godsammelazerus, als ik cash heb terwijl die voorverkoop nog loopt ga ik echt wel tickets regelen, though. Vervoer zie ik nog wel, desnoods kruip ik ernaartoe.

Wat voor muziek wordt er eigenlijk gedraaid? Goa? Ik bemerk een hoog mannen-met-dreads-gehalte en trippy lichtjes en shit, dus dat lijkt me voor de hand liggen. Either way, het ziet er echt ontzettend cool uit.

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tickets moeten nog gekocht worden maar het plan is zeker al gemaakt :).

Hup me z'n allen de hippiebus in en feesten maar :tearsofjoy:
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#19
jaaaa BOOM
ik wil er heen..
en iedereen om me heen twijfelt..
maar ik heb schijt hoor.. ik koop mijn kaartje wel en ik ga!
en olleman, goa ja! :wink:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet de ideale feestmuziek voor mij, gezien ik meer van het ontzettend hard speakerfreaken op 200+ bpm, maar het lijkt me toch erg mooi. Op m'n kamertje kan ik ook zeker wel wat goa waarderen, met name full-on dan.

Ik hoop dat ik geld heb zodra de kaartverkoop start, en vervoer en vrienden kweek ik dan nog wel. :grin:

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."