Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestivals bezoeken, hoe?

Festivals bezoeken, hoe?

20 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen festival was Vuuv, gewoon tent meegenomen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe bezoek jij en festival?
Met je eigen tent? bij vrienden in de tent? met je hippie caravan? :grin:
En hoevaak per jaar bezoek jij een meerdaags festival?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Met de camper van een paar vrienden. :)
Mercedes E407, echt een beest.

Ding komt uit 1978, moet je niet harder mee rijden als 80km/u
Op 60km/u rijdt 'ie het lekkerst.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik in een tent, maar toch geef ik de voorkeur aan een caravan of camper.
Alhoewel ik betwijfel of ik een caravan mag trekken met mijn B rijbewijs
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Ik in een tent, maar toch geef ik de voorkeur aan een caravan of camper.
Alhoewel ik betwijfel of ik een caravan mag trekken met mijn B rijbewijs
Klik om te vergroten...

Volgens mij ligt het er aan hoeveel de caravan weegt.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#6
In m'n tentje en meestal met openbaar vervoer. Echter feestjes in buitenland doe ik gewoon met de auto, kun je toch geen dope mee nemen over de grens (principieel). En dan lekker makkelijker tentje mee.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tent, behalve Roskilde, dan slaap ik 's nachts in Kopenhagen tijdens de festivaldagen. Roskilde gaan we liftend heen en terug, andere festivals hangt van de afstand af. Lowlands ga ik op de brommer heen, het is nog geen uur vanaf hier.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zet deze alleen wel even bij muziek en uitgaan flameon... :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
deadlock zei:
Tent, behalve Roskilde, dan slaap ik 's nachts in Kopenhagen tijdens de festivaldagen. Roskilde gaan we liftend heen en terug, andere festivals hangt van de afstand af.
Klik om te vergroten...

Godverdomme man, daar moet ik ook nog heen! :rock:
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eigen tent, een 3-persoons (2secondentent) helemaal voor mij alleen, ik heb plek nodig als ik slaap :tongueout:

volgend jaar hopelijk met mijn VW T3 (die er ook snel moet komen) naar Zweden. In de heenweg stoppen in Roskilde en op de terugweg naar Wacken.
Al zou ik liever in de tent slapen, als het eens regent is m'n busje direct vuil :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toch veel tent liefhebbers zie ik ..... ik had gedacht dat de doorgewinterde festivalbezoeker meer in caravans of campers lag
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#12
tentje!
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nu nog in een tentje waar ik me spullen kwijt kan, misschien voor in de toekomst een camper op de kop tikken.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik bezoek zelf meestal een paar festivals per jaar, als ze meerdere dagen zijn boek ik een hotel in de buurt. Vind in een tent slapen maar armoedig.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
Ik bezoek zelf meestal een paar festivals per jaar, als ze meerdere dagen zijn boek ik een hotel in de buurt. Vind in een tent slapen maar armoedig.
Klik om te vergroten...

ik slaap ook altijd in n tent en iedere keer zeg ik weer dat het de laatste keer was, je word altijd wel n beetje ziek in zown tent vooral als je genoeg gedronken hebt en/of je wat gebruikt hebt
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
De laatste keer was Solstice. We waren met 2 caravans en 1 camper. Lekker groepje.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flameon zei:
Toch veel tent liefhebbers zie ik ..... ik had gedacht dat de doorgewinterde festivalbezoeker meer in caravans of campers lag
Klik om te vergroten...

Je mag naar de meeste festivals, Belgische dan, geen caravan meenemen. Dus het wordt meestal een tent. :grin:

Twee tenten, quechua tenten, ontzettend handige dingen ! :hearteyes: Alleen vervelend om die dingen terug op te vouwen.

Ik ga naar zo veel festivals als mogelijk. Dit jaar al naar 3 geweest.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Flameon zei:
Toch veel tent liefhebbers zie ik ..... ik had gedacht dat de doorgewinterde festivalbezoeker meer in caravans of campers lag
Klik om te vergroten...

Je mag naar de meeste festivals, Belgische dan, geen caravan meenemen. Dus het wordt meestal een tent. :grin:
Klik om te vergroten...
Op de campings bedoel je dan? Heb je ook een vergunning nodig om gewoon op een parkeerplek te staan?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ivoos zei:
Sublimo zei:
Flameon zei:
Toch veel tent liefhebbers zie ik ..... ik had gedacht dat de doorgewinterde festivalbezoeker meer in caravans of campers lag
Klik om te vergroten...

Je mag naar de meeste festivals, Belgische dan, geen caravan meenemen. Dus het wordt meestal een tent. :grin:
Klik om te vergroten...
Op de campings bedoel je dan? Heb je ook een vergunning nodig om gewoon op een parkeerplek te staan?
Klik om te vergroten...

Dat weet ik niet. Op de camping mag je niet staan ermee en op de parkeerplekken bij de camping mag je nog niet eens in je auto overnachten.

Dan zou je, als dat al mag, ergens in de buurt op een parkeerplek moeten gaan staan. Wat mij niet lijkt te mogen. Lijkt me sowieso niet aangenaam, je moet dan toch redelijk ver lopen voor het festival. En je mist alle gezelligheid van de camping.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rugzak, drugs

en men twee benen
:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."