Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands 2010

Lowlands 2010

120 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zat zelf niet op camping 2, maar was wel leipe shit daar. Heb de zaterdagnacht en ochtend daar doorgebracht.

En Dj the producer klapperde flink door.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien nog een beetje vroeg om er een topic over te starten, aangezien Lowlands pas 20 aug van start gaat. Maar toch ben ik benieuwd wie van de DF-ers dit jaar naar Lowlands gaan.
De kaarten gaan 20 februari in de verkoop, en ter ere van dat is er een feest op diezelfde datum in het Paard van Troje te Den Haag.

Op internet kan ik nog niet zo veel informatie vinden, zodra ik meer info heb gevonden zal ik dit updaten.

Dus, wie van jullie zijn er van plan aanwezig te zijn bij dit evenement? :grin:
& zijn jullie van plan drugs mee te nemen, zo ja: welke?

(Ps.
Dit jaar ben ik ook van plan naar dit festival te gaan, het enige minpunt dat ik me kan bedenken is het moeten bivakeren in een tentje plus de wachttijden voor een douche. Aan dit tweede is niet zo veel te doen lijkt me. Maar heeft een van jullie misschien sugesties waar ik ook zou kunnen verblijven ipv een tentje?)

:wave:

Update

De kaartverkoop is enkele dagen geleden van start gegaan, en nu zijn er al weer een hoop mensen teleurgesteld vanwege het feit dat de kaarten alweer zijn uitverkocht. (waaronder ook ik :( ) maaarrrrrr als ik de site goed begrijp, zijn er in de toekomst weer nieuwe kaarten beschrikbaar:

'Nadat gisterenmiddag ten onrechte werd gezegd dat Lowlands is uitverkocht is het nu wel zover. De reguliere kaarten en combi-tickets voor A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 zijn uitverkocht. Inmiddels zijn ook alle CJP-kaarten uitverkocht.

Geen kaartje kunnen bemachtigen? Laat je niet verleiden om er één in de zwarthandel te kopen. Kaarten die in de zwarthandel zijn verdwenen worden zoveel mogelijk ongeldig gemaakt en dan kom je het terrein niet op. Ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de reguliere verkoop. Als dit gebeurt, lees je dat op lowlands.nl Meer info over zwarthandel lees je op www.weetwaarjekoopt.nl'

Bron: Lowlands.nl

De namen die nu bekend zijn:
Blink-182
Richie Hawtin (Visueel ondersteund door Derivative)
Admiral Freebee
Blood Red Shoes
La Pegatina
Platiskman
Dan Le Sac vs. Scroobius Pip
(Bron: festivalinfo.nl)

Dit is alle informatie die ik tot zo ver tegen ben gekomen, voel je vrij dit topic te kicken als je meer informatie hebt, dan zal ik het hier bij zetten!

:wave:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lowlaaaaaaaaaaaaaands :rock:

Ja ik ben d'r ook weer bij dit jaar :grin:

iSmokex zei:
wachttijden voor een douche is niet zo veel te doen lijkt me.
Klik om te vergroten...

Ik heb in 7 jaar nog nooit gedoucht op LL, scheelt aanzienlijk in de wachttijden :P

iSmokex zei:
sugesties waar ik ook zou kunnen verblijven ipv een tentje?
Klik om te vergroten...

D'r zijn afgelopen jaren steeds podpads..padpods? Naja een soort kleine huisjes in elk geval, deze zijn belachelijk duur. Een bungalow huren in de buurt lijkt me een betere optie.

Maar dan mis je dus wel alles wat op de camping gebeurt, en dat vind ik doodzonde. Heb zelf ook absoluut geen probleem met overnachten in een tentje. Maar als je boven de 50 jaar oud bent en/of gehandicapt snap ik best dat je er niet zo'n trek in hebt...
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nathaniel zei:
Lowlaaaaaaaaaaaaaands :rock:

Ja ik ben d'r ook weer bij dit jaar :grin:

iSmokex zei:
wachttijden voor een douche is niet zo veel te doen lijkt me.
Klik om te vergroten...

Ik heb in 7 jaar nog nooit gedoucht op LL, scheelt aanzienlijk in de wachttijden :P

iSmokex zei:
sugesties waar ik ook zou kunnen verblijven ipv een tentje?
Klik om te vergroten...

D'r zijn afgelopen jaren steeds podpads..padpods? Naja een soort kleine huisjes in elk geval, deze zijn belachelijk duur. Een bungalow huren in de buurt lijkt me een betere optie.

Maar dan mis je dus wel alles wat op de camping gebeurt, en dat vind ik doodzonde. Heb zelf ook absoluut geen probleem met overnachten in een tentje. Maar als je boven de 50 jaar oud bent en/of gehandicapt snap ik best dat je er niet zo'n trek in hebt...
Klik om te vergroten...
Haha, denk dat ik in die 3 dagen wel minimaal 1 of 2 keer wil douche. In de zomer met die warmte, en er zullen vast ook wel grote hoeveelheden bier e.d. over me gemorst worden xD

Bedankt voor de tip over de padpost, zal even kijken of ik hier prijzen e.d. van op t internet kan vinden. Als het toch te duur is zal ik toch maar voor een tentje gaan. Zat nog te denken aan een caravan huren ofzo, maar weet niet of dit mag enzo en heb ook geen idee hoe ik die op de plaats van bestemming kan krijgen.

Ohja:
En hoe zit het met drugs controles? Ik neem aan dat je gewoon 5 gram wiet bij je mag hebben? En Hoe zit dit met harddrugs? Mocht je bijv 2 pilletjes per persoon, beetje ghb en grammetje pep misg bij je hebben, wat zal hier aan gedaan worden mochten ze het vinden? En is de kans dat je hiermee word gepakt groot op lowlands?
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fucking pussy
Wat ga je douchen

Lekker stinken 3 dagen lang met een pepgeur op je lichaam!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja en wat nou slapen in een tent? Gewoon 3 dagen doorgaan zoals het hoort.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of zeven dagen wakker blijven op Sziget!

Of Obscene Extreme!

Olle
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#8
3 dagen vind ik al vrij ver gaan, maar 7 dagen wakker blijven... gaat hem niet worden .
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was vorig jaar ergens anders aan het doorhalen, mijn stank ruik je pas komende Lowlands.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was er vorig jaar ook niet, ik geloof dat ik 2 jaar geleden voor het laatst ben geweest. Toen ging ik nog standaard elk jaar. Maar nu twijfel ik elk jaar weer en als ik het dan eenmaal weet, is het uitverkocht.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat Chris zegt..

Iets met internet en sarcasme, maargoed :)

Lijkt me ook dope om een festivalletje mee te pikken ja.
Zit nog te twijfelen tussen Sziget, Dour en Lowlands..
Even kijken wat de rest hiero doet :openmouth:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#12
nultien zei:
Fucking pussy
Wat ga je douchen

Lekker stinken 3 dagen lang met een pepgeur op je lichaam!
Klik om te vergroten...
dus als je iets om hygiëne geeft ben je een pussy? Ik vind van niet. & een douche nemen neemt vats niks weg van de plezier xP

Ps. Heb op internet de podpads/bellepads gevonden =D stond alleen geen prijs bij dus even gemaild. Zal wel echt ideaal zijn als dat nog te doen is qua prijs.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja op internet komen dingen nou eenmaal vaak anders over dan hoe ze bedoeld zijn. :wink:

Had die podpads organisatie trouwens gemaild maar dit is mij wel iets te duur, 430 per persoon. Word waarsg toch maar een tentje dan. :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
iSmokex zei:
nultien zei:
Fucking pussy
Wat ga je douchen

Lekker stinken 3 dagen lang met een pepgeur op je lichaam!
Klik om te vergroten...
dus als je iets om hygiëne geeft ben je een pussy? Ik vind van niet. & een douche nemen neemt vats niks weg van de plezier xP
Klik om te vergroten...
Slechte zaak om alles serieus te nemen op dit forum.

DF-lowands-mini-meet regelen dan maar?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben ook aanwezig met mijn vriendin :)

Genoeg hasj/wiet gaat mee en misschien wat G :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
nultien zei:
Fucking pussy
Wat ga je douchen

Lekker stinken 3 dagen lang met een pepgeur op je lichaam!
Klik om te vergroten...
hahaha idd, op nature one douche ik ook niet als het me te lang duurt bij de douches...


jammer dan dat je stinkt, zolang je het zelf nog niet ruikt is er niks aan de hand :grin: :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Nope, geen LL voor mij... ben er 5 jaar geweest... ben het een beetje zat...

Ik ga naar Ozora!!

http://www.ozorafest.hu/



of misschien Boom...

we zien wel...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lauu zei:
Ik ben ook aanwezig met mijn vriendin :)

Genoeg hasj/wiet gaat mee en misschien wat G :)
Klik om te vergroten...
Dus ik ga geen scheve lauu kop zien?
Beetje jammer...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chris Pontius zei:
Lauu zei:
Ik ben ook aanwezig met mijn vriendin :)

Genoeg hasj/wiet gaat mee en misschien wat G :)
Klik om te vergroten...
Dus ik ga geen scheve lauu kop zien?
Beetje jammer...
Klik om te vergroten...

Nee, gestopt met die zooi :wink: misschien zie je een KO Lauu van de G :tearsofjoy: LL vind ik meer een festival voor de wiet/hasj en bier heel veel bier :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Out van de G is wel het minste wat ik van je verwacht dan :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."