#1
Nou, nou...DrippTone zei:En WTF hoe oud ben jij? Met die reactie van jou straal je uit dat jij hier het sukkeltje bent.
Iemand op zijn leeftijd pakken is ook niet heel netjes. Dat het toevallig een "sukkeltje" is, staat daar gewoon los van lijkt me.
Dat er mensen zo zielig zijn om andere sukkeltjes te noemen als ze te laat waren om een kaartje te halen. Zeg nou zelf, dat slaat toch nergens op?