Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands 2010

Lowlands 2010

120 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
En WTF hoe oud ben jij? Met die reactie van jou straal je uit dat jij hier het sukkeltje bent.
Klik om te vergroten...
Nou, nou...
Iemand op zijn leeftijd pakken is ook niet heel netjes. Dat het toevallig een "sukkeltje" is, staat daar gewoon los van lijkt me.
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm de sfeer is gewoon onwijs oké op lowlands. Nog nooit 3 dagen zo'n berg harmonie, liefde, leuke muziek, gezelligheid en verbondenheid gezien tussen 60.000 man als op Lowlands :)

Ik ben er weer bij!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik stond er pas bij stil dat lowland nog bestond toen ik las dat het uitverkocht was...jammer.

Had er eigenlijk toch wel heel graag heen willen gaan deze zomer.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ach, ik had op zich nog wel naar Lowlands gewild dit jaar, maar ik treur er niet om, de line-up van Werchter vind ik te gek. :grin:

edit:
Oom Klaas zei:
Ik stond er pas bij stil dat lowland nog bestond toen ik las dat het uitverkocht was...jammer.
Klik om te vergroten...
Ik had ook wel hetzelfde, het is jammer dat je zover vooruit moet plannen, dat haalt de spontaniteit weg.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Duifje zei:
Nog andere leuke alternatieven voor de grote vakantie om eens heen te gaan?:) zat zelf aan dance valley te denken maar iedereen zal dit wel boykotsen
Klik om te vergroten...
Dancevalley is iig wel heel iets anders dan Lowlands..

ik vind Dancevalley altijd wel leuk, ook omdat er veel bekenden uit de buurt zijn. lekker beetje chillen in het gras. biertje erbij enzo. beetje housen :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Arthur King zei:
Ach, ik had op zich nog wel naar Lowlands gewild dit jaar, maar ik treur er niet om, de line-up van Werchter vind ik te gek. :grin:

edit:
Oom Klaas zei:
Ik stond er pas bij stil dat lowland nog bestond toen ik las dat het uitverkocht was...jammer.
Klik om te vergroten...
Ik had ook wel hetzelfde, het is jammer dat je zover vooruit moet plannen, dat haalt de spontaniteit weg.
Klik om te vergroten...

Gvd, werchter ziet er opzich best goed uit dit jaar.
Maar 'k moet eerst maar eens m'n loon krijgen, dan kan ik altijd nog verder kijken.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
gNuxx zei:
Check ze allemaal Lowlands afkraken omdat ze te laat waren met een kaartje kopen! haha sukkels!! :grin: Gewoon beter opletten en keuzes maken!
Klik om te vergroten...

Ik kraak lowlands af omdat ze me fucking slecht hebben behandelt afgelopen jaar. En ik had van te voren al het idee om dit jaar niet te gaan. Maar wat er nu gebeurt is gewoon zonde, vrienden van mij hadden nog wel willen gaan maar dat word op deze manier wel verneukt voor ze.

En WTF hoe oud ben jij? Met die reactie van jou straal je uit dat jij hier het sukkeltje bent.
Klik om te vergroten...

Hap hap hap!
Je hebt je frustraties laten gaan met die laatste opmerking!

En dat bedoelde ik toch van je vrienden, als die WEL wouden gaan, hadden ze gewoon optijd een kaartje moeten kopen, simple as that!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx zei:
Hap hap hap!
Je hebt je frustraties laten gaan met die laatste opmerking!
Klik om te vergroten...

Frustraties ja. :rolleyes: Dat er mensen zo zielig zijn om andere sukkeltjes te noemen als ze te laat waren om een kaartje te halen. Zeg nou zelf, dat slaat toch nergens op?
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#9
vind het sowieso raar dat het al uitverkocht is voordat de bands bekend zijn
w
wietduifLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lowlands is altijd wel leuk. Maakt niet uit welke bands er komen. De sfeer is gewoon geweldig! Ik ben er weer bij dit jaar :grin: Met de nodige goldstrike en weed. Lijkt me ook gaaf om een pilleke te proberen dan, maar dat heb ik nog niet eerder geprobeerd dus laten we dat eerst maar doen.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
Maarjah, ik ben 5 keer geweest. En de laatste keer kwam ik er achter dat het festival helemaal niet zo goed geregeld is. Enkel gebroken op de eerste dag, 1,5 uur kunnen wachten op EHBO, toen nog een uur kunnen wachten voordat ze een rolstoel hadden gevonden.
Klik om te vergroten...
de EHBO op LL gaat idd echt helemaal nergens over, kwam ik afgelopen jaar achter. Mijn vriendin had zwaar gekneusde teen en heeft nogal aanleg snel flauw te vallen. Om 4 uur in de nacht belandde wij bij de EHBO, mijn vriendin stond op randje van flauwvallen. Helaas was er bij de EHBO geen water beschikbaar, want dat stond op een kamertje waar een vrouw aan het kolven was op dat moment... IJs om te koelen was ook niet beschikbaar, want ook dat lag op kamertje van de kolvende vrouw (nou vind ik borstvoeding een heel mooi iets, maar waarom deze vrouw niet even gestoord kon worden om het water en ijs daar weg te halen, is me nog steeds een raadsel). Toen de EHBO-medewerker ook nog een soort goocheltrukjes met ons ging doen alsof we 5 jarigen waren die ie moest vermaken, waren we er eigenlijk wel helemaal klaar mee.
Schande overigens ook dat niemand van personeel op lowlands-terrein ons wist te zeggen waar de dichtsbijzijnde EHBO was....
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als het goed is, is dit een van de weinige festivals/feesten waar ik dit jaar heen zal gaan.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja of positieve ervaringen?

En het heeft er ook mee te maken dat er te vroeg stond dat het uitverkocht is, dus toen er vervolgens op de site stond dat er toch nog kaarten kwamen kochten mensen die in "paniek" allemaal.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik was vorig jaar ergens anders aan het doorhalen, mijn stank ruik je pas komende Lowlands.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik was er vorig jaar ook niet, ik geloof dat ik 2 jaar geleden voor het laatst ben geweest. Toen ging ik nog standaard elk jaar. Maar nu twijfel ik elk jaar weer en als ik het dan eenmaal weet, is het uitverkocht.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat Chris zegt..

Iets met internet en sarcasme, maargoed :)

Lijkt me ook dope om een festivalletje mee te pikken ja.
Zit nog te twijfelen tussen Sziget, Dour en Lowlands..
Even kijken wat de rest hiero doet :openmouth:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#17
nultien zei:
Fucking pussy
Wat ga je douchen

Lekker stinken 3 dagen lang met een pepgeur op je lichaam!
Klik om te vergroten...
dus als je iets om hygiëne geeft ben je een pussy? Ik vind van niet. & een douche nemen neemt vats niks weg van de plezier xP

Ps. Heb op internet de podpads/bellepads gevonden =D stond alleen geen prijs bij dus even gemaild. Zal wel echt ideaal zijn als dat nog te doen is qua prijs.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja op internet komen dingen nou eenmaal vaak anders over dan hoe ze bedoeld zijn. :wink:

Had die podpads organisatie trouwens gemaild maar dit is mij wel iets te duur, 430 per persoon. Word waarsg toch maar een tentje dan. :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
iSmokex zei:
nultien zei:
Fucking pussy
Wat ga je douchen

Lekker stinken 3 dagen lang met een pepgeur op je lichaam!
Klik om te vergroten...
dus als je iets om hygiëne geeft ben je een pussy? Ik vind van niet. & een douche nemen neemt vats niks weg van de plezier xP
Klik om te vergroten...
Slechte zaak om alles serieus te nemen op dit forum.

DF-lowands-mini-meet regelen dan maar?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben ook aanwezig met mijn vriendin :)

Genoeg hasj/wiet gaat mee en misschien wat G :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."