Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands 2010

Lowlands 2010

120 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
maffiamastah zei:
hahaha vet dan moet je wel opallen waarschijnlijk :P
Klik om te vergroten...
Het plan was om allemaal met zo'n ding te gaan maar er moet aan allemaal wel iets gebeuren (nieuwe motor, keerkoppeling, ontsteking stuk et cetera) dus dat stellen we een jaar uit.
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#2
oke gaaf. ik hou echt van die karretjes :hearteyes:

Ik heb er echt zin innnnnn. vrijdag lekker drum n basen, zaterdag lekker aan de techno, en zondag de hele dag in de x-ray voor de leipste beatssssss, gonjasufi, nosaj thing, mount kimbie, darkstar en dan in de avond dubstep :hearteyes: :hearteyes: + een beetje kees van hondt natuurlijk :mrgreen:

perfect
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel zin in idd.
Een kleine huishoudelijke mededeling: ondergetekende zal zeer waarschijnlijk met z'n Guy Fawkes masker rondlopen, geen Jason Voorhees met hakmes dus neen GEWOON V FOR VENDETTA STYLE BITCHES. :rock: :rock:

Gaan er trouwens nog meer mensen met de camper heen?
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste festival van NL, jezus was ik heb me weer vermaakt zeg. Vanaf nu is het allemaal weer bergafwaarts! :P :beer:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, het is gewoon lekker daar. Maakt niet uit wat je doet.
Lekker gechilled en gespaced. 24hr tent was echt relaxed, volgend jaar ben ik daar zeker meer te vinden.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#6
drain bamage zei:
Beste festival van NL, jezus was ik heb me weer vermaakt zeg. Vanaf nu is het allemaal weer bergafwaarts! :P :beer:
Klik om te vergroten...
Kampf Kadaver is het met je eens. Camping 2 in het algemeen ook denk ik :tongueout:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#7
deadlock zei:
drain bamage zei:
Beste festival van NL, jezus was ik heb me weer vermaakt zeg. Vanaf nu is het allemaal weer bergafwaarts! :P :beer:
Klik om te vergroten...
Kampf Kadaver is het met je eens. Camping 2 in het algemeen ook denk ik :tongueout:
Klik om te vergroten...
Nice one m8! :)

Nog iets leuks gezien/gedaan behalve lopen blowen, pillen slikken en paddo's eten? :)

Trouwens nog iemand naar Kees de Hondt geweest? :rock:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb geen drugs gebruikt gekkie :grin: Veel bier en baco's gedronken, dat wel. Hoogtepunt was Blink 182, daarna Placebo. Air vond ik saai. Massive Attack was mwoah, Mumford & Sons vond ik ronduit kut. Veel 's nachts bij DJ's geweest en zondagnacht tot 3 uur in de Grolsch bij de Rock DJ's. Daarna naar bed want dinsdag weer heeeeel vroeg op.

En jij?
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
Teveel om op te noemen, toch proberen: Massive was weer groots, LCD was de bom, AIR was een beetje saai, Groove Armada was top, Kooks waren leuk, Mumford & Sons waren ook top, Chase & Status waren leuk, Shameboy was de shit, Deadmau5 viel eigenlijk zwaar tegen, Ritchie Hawtin was heftig, Snow Patrol een klein stukje van gezien maar daar weet ik niet zo heel veel meer van, nog een stukje van Expendables gezien, ik ben verliefd op Roosbeef geworden :hearteyes: , Moss was briljant... en nog veel meer :)
Ook geen drugs gebruikt, das rommel en roken is slecht voor je longen :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
Klik om te vergroten...
Inderdaad :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#12
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/iQZpTZiaDi0?fs=1&amp;hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/iQZpTZiaDi0?fs=1&amp;hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Vorig jaar ook weer een heelrijk muziekje! :)
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#13
Onze eigen geweldige kees de hondt:
http://www.youtube.com/watch?v=FDbvJ7Ee9lo
http://www.youtube.com/watch?v=W3dzng85hY8
Mensen die crowdsurfen is al wel lachen maar daar waren er mensen in biobakken aan het crowdsurfen, op dranghekken, op picnicktafels, kortom: compleet gekkenhuis! :grin: :grin: :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb een stukje van z'n set via Producer z'n facebook gehoord en dat klonk wel lekker ja!

volgend jaar ga ik ook naar Lowlands!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
iemand nog naar The Dj Producer geweest?
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#16
SperSIZEboon zei:
iemand nog naar The Dj Producer geweest?
Klik om te vergroten...
Yes, goed feestje. :) X-RAY zijn altijd goeie feestjes, Promo: http://www.youtube.com/watch?v=UNMZIy47 ... re=related 2 jaar geleden ook op lowlands :rock:
Kwam die gast vorig jaar met flinken namen en andere repnegerts aanzetten die echt niets nieuws brachten! Promo 2008 op lowlands was het beste! :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
is het niet Kees VAN Hondt???
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dreuge zei:
is het niet Kees VAN Hondt???
Klik om te vergroten...
Ja man en hij is een baas! :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#19
SperSIZEboon zei:
ik heb een stukje van z'n set via Producer z'n facebook gehoord en dat klonk wel lekker ja!

volgend jaar ga ik ook naar Lowlands!
Klik om te vergroten...
Ik heb Dj Producer niet helemaal gezien moet ik trouwens eerlijk toegeven, eerst nog ff gekeken bij Groove Armada. :hearteyes: Daarna maar van beukestein gegaan tot 9u en toen ff wat slaap gepakt!

Zeker een aanrander om volgend jaar te gaan, line-up is eigenlijk niet belangrijk want er is genoeg te doen/zien, hangt een chille vibe en je kan lekker aankloten en doen waar je zin in hebt dus dat betekent in mijn geval heel veel schreeuwen! :grin:
(Ik heb na een week terug te zijn nog steeds m'n stem niet terug. :( )
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#20
hahahah jaa ik heb mijn stem ook nog steeds niet terug :tongueout:

kees van hondt was genieten zeg haha en the dj producer was keihard:grin:.

Verder vond ik de dubstep op zondag helemaal geweldig. oh wat hou ik van de X-ray. Caspa was goed, Joker iets minder, breakage geweldig en gomez en brutuzz gedroegen zich als superhelden wat een vieze platen!!!!!!!!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

lowlands zin in, zin in lowlandsssss

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."