#1
Wie gaat er allemaal op 11 september naar Eargasm ? ![:hearteyes:]()
Scopolamine zei:ooeehh ooeeehhh!! me me me !!!!!
me and my little paper friends![]()
Beanhead zei:Helemaal aanwazig
+1Beanhead zei:Helemaal aanwazig
Buddha Cheese zei:+1Beanhead zei:Helemaal aanwazig
W.F.L. zei:Ich bin dabei![]()
Dat kun je wel lopen.geox zei:Ik ga er ook zijn, is namelijk maar 5km van mijn thuis![]()
)Lavalamp zei:heeeey ik ga er hopelijk ook zijn....
Heb nu al de avondshift op zondag geruild gekregen met collega, nu de middagshift nog...![]()
Blijven slapen mag ik door Lost Theory al helemaal nietmeer maar Zondag probeer ik er toch te zijn... Ging er een meet door?![]()
Beanhead zei:Denk het wel, anders vrijdag maar gsm nummer pmen ofzo naar elkander dat we mekaar wat kunnen bereiken.
Word echtn vet festival!
Ik wou eigenlijk ook nog gaan helpen met opbouwen maar denk niet dat het erin zit...![]()
Buddha Cheese zei:Can't wait, de supplies zijn al ingeslagen hehe.
Weet iemand toevallig hoe je er met de bus geraakt vanuit Leuven station?
Buddha Cheese zei:Can't wait, de supplies zijn al ingeslagen hehe.
Weet iemand toevallig hoe je er met de bus geraakt vanuit Leuven station?
LET'S GO PSYCHEDELIC "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."