Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEargasm !

Eargasm !

41 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lavalamp zei:
Beanhead zei:
Denk het wel, anders vrijdag maar gsm nummer pmen ofzo naar elkander dat we mekaar wat kunnen bereiken.

Word echtn vet festival!

Ik wou eigenlijk ook nog gaan helpen met opbouwen maar denk niet dat het erin zit... :(
Klik om te vergroten...

Ja, ik zal je vrijdag eens pm-en, jij lijkt me altijd goed op de hoogte... :)

't Is nog niet helemaal zeker though, maar ik doe alles wat ik kan!

Trouwens Beanhead, ga je voor de goa? :grin: Of voor de ragga/reggae/minimal/dub?

Buddha Cheese zei:
Can't wait, de supplies zijn al ingeslagen hehe. :)

Weet iemand toevallig hoe je er met de bus geraakt vanuit Leuven station?
Klik om te vergroten...

+1 !
Klik om te vergroten...

Ik lust wel een beetje van alles op de line up, minimal ga ik zeker checken psychedelic ook

CORE EN TEKNO EN DAT SOORT ZAKEN SPEAKERFREAKUH

Word nog een heuse DF meet
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Check de site van de lijn, het ligt in Boutersem. Bussen zullen er wel heen rijden vanuit leuven.
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacelord zei:
Check de site van de lijn, het ligt in Boutersem. Bussen zullen er wel heen rijden vanuit leuven.
Klik om te vergroten...
Bus 6 (line wijgmaal-hoegaarden) stops in neervelp. from center neervelp to festival is 10 minutes on foot.
Alternative is to take the train to vertrijk station, but from there it's about 5km...
Or take lijn bus 380 to boutersem (halte fortis bank), there are night
busses on saturday which leave from leuven station at 23u30, 00u30 and
1u30. from boutersem it's 5km on foot (or hitchhike :) someone could pick you up..

Dus best naar Neervelp met lijn 6. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wackie zei:
Buddha Cheese zei:
Can't wait, de supplies zijn al ingeslagen hehe. :)

Weet iemand toevallig hoe je er met de bus geraakt vanuit Leuven station?
Klik om te vergroten...

Rond je kijken op station en aan hippies vragen.
Klik om te vergroten...

Haha, vooral die ene lange :grin:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oeh, hiernet iemand gesproken die waarschijnlijk mijn middagshift kan overnemen op zondag, en de avondshift had ik al gewisseld..

Heerlijk, ik voel dat het gaat doorgaan :hearteyes: :hearteyes:

Sublimo ik ga je straks pm-en :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dolfijntjes :hearteyes:

Ik pm jullie later wel op de dag, heb er zin in!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Muziek viel tegen vond ik, maar was wel erg gezellig :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lavalamp zei:
Oeh, hiernet iemand gesproken die waarschijnlijk mijn middagshift kan overnemen op zondag, en de avondshift had ik al gewisseld..

Heerlijk, ik voel dat het gaat doorgaan :hearteyes: :hearteyes:

Sublimo ik ga je straks pm-en :)
Klik om te vergroten...

Sublimo heeft geen internet in zijn kamer :tongueout: gaan we een df-kring van tenten op de camping zetten? :stoned:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacelord zei:
Lavalamp zei:
Oeh, hiernet iemand gesproken die waarschijnlijk mijn middagshift kan overnemen op zondag, en de avondshift had ik al gewisseld..

Heerlijk, ik voel dat het gaat doorgaan :hearteyes: :hearteyes:

Sublimo ik ga je straks pm-en :)
Klik om te vergroten...

Sublimo heeft geen internet in zijn kamer :tongueout: gaan we een df-kring van tenten op de camping zetten? :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik moet tot deze avond laat werken, plus ik mag nietmeer blijven slapen na vorige week...

Maargoed, ik vind jullie wel denk ik.... zondagochtend :rock:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lavalamp zei:
plus ik mag nietmeer blijven slapen na vorige week...
Klik om te vergroten...

heb je de kamer ondergekotst :confused:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Was me dat een vage nacht zeg
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dreuge zei:
Lavalamp zei:
plus ik mag nietmeer blijven slapen na vorige week...
Klik om te vergroten...

heb je de kamer ondergekotst :confused:
Klik om te vergroten...

Neuj kotsen doe ik nooit :grin:

Maar vorige week na nachtje goa half trippend thuiskomen speelde ook mee :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iedereen misgelopen zeg!

Pas om drie uur aangekomen

en wtf idd wat een vaaaaaaaaaaaag festival! (
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#14
11u 's ochtends toegekomen.... Om dan ondergedompeld te worden door één of andere dj en daarna Anoebis ... OLDSKOOL :hearteyes:

Wel jammer dat ik niemand gezien heb van df... :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lavalamp zei:
11u 's ochtends toegekomen.... Om dan ondergedompeld te worden door één of andere dj en daarna Anoebis ... OLDSKOOL :hearteyes:

Wel jammer dat ik niemand gezien heb van df... :)
Klik om te vergroten...

Volgend jaar een nieuwe kans :grin:
S
ShobriqkLid
01-01-2024, 00:00
#16
spacelord zei:
Was me dat een vage nacht zeg
Klik om te vergroten...

Vaag? dat is een understatement!
maar toch zo leuk :hearteyes: :grin:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eargasm was gèweeeeeeldig!!!!!

Mindfuckz, maar nog steeds Geweldig! :grin: :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
Scopolamine zei:
Eargasm was gèweeeeeeldig!!!!!

Mindfuckz, maar nog steeds Geweldig! :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Bwa de mindfucks vielen nog wel mee, bij mij was het vooral de vermoeidheid die het soms nogal oncontroleerbaar en verward maakte. Heb wel vaak dichtgelegen met jullie mindfucks in de auto :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Muziek viel tegen vond ik, maar was wel erg gezellig :grin:
Klik om te vergroten...

En ja de muziek vond ik ook niet echt wat het moest zijn, had er iets meer van verwacht.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#20
spacelord zei:
W.F.L. zei:
Muziek viel tegen vond ik, maar was wel erg gezellig :grin:
Klik om te vergroten...

En ja de muziek vond ik ook niet echt wat het moest zijn, had er iets meer van verwacht.
Klik om te vergroten...

Ik neem aan dat je Ukiro en Anoebis op de psy-stage nietmeer hebt gezien? :confused:

Tenzij je niet voor de psy ging, dan mag je dit bericht negeren. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."