#1
Speed is het beste om muziek te maken. /draad
ZOIEZOOlijfboompje zei:Geen drugs maken op muziek?![]()
YawningMan zei:Ik heb verscheidene jams van vrienden op m'n computer staan van vrienden met paddo's/truffels en mdma op. Is wel allemaal met mobiel opgenomen, dus denderend zal het niet zijn. Ga proberen het ergens up te loaden
EDIT: Na een hoop geknungel.. kwaliteit is niet zo lekker. En het lijkt alsof ik parkinson heb, sorry![]()
Creepy! Echt zo'n gestoord eng muziekjekaasbaas zei:@YawningMan, vet! Dat is zo beetje alles wat ik erover kan zeggen haha, klinkt goed. Lijkt me zeker om met paddo's op met andere mensen te jammen
.
Nou ik ben vandaag hard aan 't werk geweest, avondje doorgehaald op pep en heb in de ochtend een kort maar vaag liedje geschreven. Geen idee wat voor genre 't is, maar ik vond 't wel grappig.
Ik had eindelijk geen last van (te) stijve handen, ik denk dat ik in totaal 8 uur gitaar heb gespeeld vandaag. Non-stop!
Haha mijn vrienden waren er ook super hyped over. Deze gasten hebben zelf allemaal individuele projecten, de drummer speelde ooit in een garagapunk band, de gitarist speelt in 2 black metal bands en heeft nog een western project met de drummer en de gast die bast speelt normaliter gitaar in een deathmetal bandkaasbaas zei:@YawningMan, vet! Dat is zo beetje alles wat ik erover kan zeggen haha, klinkt goed. Lijkt me zeker om met paddo's op met andere mensen te jammen
.
Ik vind het gaaf, het doet me denken aan free-jazz achtige riedeltjes!kaasbaas zei:Nou ik ben vandaag hard aan 't werk geweest, avondje doorgehaald op pep en heb in de ochtend een kort maar vaag liedje geschreven. Geen idee wat voor genre 't is, maar ik vond 't wel grappig.
Ik had eindelijk geen last van (te) stijve handen, ik denk dat ik in totaal 8 uur gitaar heb gespeeld vandaag. Non-stop!
YawningMan zei:
Ik ben zelf heel erg thuis in (bebop)jazz, niet zo in free-jazz. Maar the Sort of Quartet is wel aan te raden, net als the Perfect Rat. En veel muziek van Frank Zappa (!) niet te vergeten.kaasbaas zei:YawningMan zei:
Omg, waarom kende ik die band nog niet? Ik had wel wat gelezen over Free-jazz maar heb me er zelf nooit in verdiept. Dat moet ik dus maar is doen!
YawningMan zei:Ik ben zelf heel erg thuis in (bebop)jazz, niet zo in free-jazz. Maar the Sort of Quartet is wel aan te raden, net als the Perfect Rat. En veel muziek van Frank Zappa (!) niet te vergeten.kaasbaas zei:YawningMan zei:
Omg, waarom kende ik die band nog niet? Ik had wel wat gelezen over Free-jazz maar heb me er zelf nooit in verdiept. Dat moet ik dus maar is doen!
Dat nummer wel, maar ze hebben ook muziek in het straatje van jouw link. Postte dat nummer vanwege de gitaar waar ik overeenkomst in hoorde met kaasbaas z'n muziekZiqZaq zei:Mehh, eerder alternatieverige jazzrock ofzo, maar wel best vet!
Voor free jazz, druk hier :
http://www.youtube.com/watch?v=pLOvjYTMFtI
, af toe zing ik ook maar daar mag nog wel verbetering in komen.Angramar Temenos zei:http://soundcloud.com/lys-d/pseudoobjective-perception
Dit is gemaakt door en voor mensen aan de LSD. Ik heb het gemaakt dus.
.kaasbaas zei:Angramar Temenos zei:http://soundcloud.com/lys-d/pseudoobjective-perception
Dit is gemaakt door en voor mensen aan de LSD. Ik heb het gemaakt dus.
Had je 't ook gemaakt terwijl je LSD op had? En zo ja, hoe was dat dan?
Angramar Temenos zei:http://soundcloud.com/lys-d/pseudoobjective-perception
Dit is gemaakt door en voor mensen aan de LSD. Ik heb het gemaakt dus.
Lavalamp zei:kaasbaas zei:Angramar Temenos zei:http://soundcloud.com/lys-d/pseudoobjective-perception
Dit is gemaakt door en voor mensen aan de LSD. Ik heb het gemaakt dus.
Had je 't ook gemaakt terwijl je LSD op had? En zo ja, hoe was dat dan?
Dat zei hij toch?![]()
Inderdaad beetje freaky stukje, maar sowieso, al respect dat er uberhaupt iets uitkomt met technologie op lsd...
Niet dat er zoveel structuur inzit maarja :P
Doet me een beetje denken aan Kortjakje. :Pkaasbaas zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."