Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten maatje van mij zei een keer op xtc en veel alcohol: "Dat oude mannenteam met aambeien maakt hier alles kapot...en je kunt er niks tegen doen""
"Heb hem al eens eerder gepost, maar deze is gebaseerd op 10 jaar lang drugs gebruiken en de ergernis dat mensen dat niet snappen: http://www.youtube.com/watch?v=l5uGcVcBL4U"
"Omdat ik vind dat het drugsbeleid dat is ingezet door dit huidige kabinet belachelijk is en er hard tegen wil protesteren, heb ik een liedje geschreven. Eigenlijk wil ik ook een statement maken dat iedereen zelf wel kan bepalen of hij drugs wil nemen of niet... waarom worden al onze vrijheden ingeperkt, en kijkt iedereen toe hoe het gebeurt? Hoe kan het dat er nog niet een groot protest is geweest tegen deze belachelijke bemoeienis van de overheid? Drugsbeleid zou bepaald moeten worden door mensen die weten waar het over gaat, en niet door fundamentalistische christenen, die zelfs het door god geschapene willen verbieden! Het zal weinig tot niks helpen...maar het is iig een tegengeluid:"
"wow! dank voor alle reacties...zowel de positieve als de minder positieve...echt leuk zonder kritiek word je nooit beter GOED!! MOOI HOOR!! ps. Welke merk gitaar is dat? Klik om te vergroten... merk gitaar weet ik eigenlijk niet zo uit mijn hoofd...heb het nogal impulsief opgenomen en toevallig die van mijn huisgenootje gepakt...heb zelf een prudencio saez, zoals te zien is op op mijn youtubeaccount in het instrumentale lied. Zeer fijn gitaartje. Ben zelf ook al een tijdje bezig met zo`n klein initiatief, maar er is nog niks van terecht gekomen eerlijk gezegd omdat ik meer met het gitaarspel opzich bezig ben. misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen? Klik om te vergroten... Wat had je in gedachten? Ik sta er wel voor open om er wat meer werk van te maken! haha het klinkt wel vrij junkie Klik om te vergroten... Ben ik stiekem ook wel een beetje...but aren't we all...alles wat lekker is komt toch door fijne neurotransmitters als dopamine e.d. De vraag is wat je doet om het te triggeren... @ doerak thnx..kwam er al niet uit...vandaar de link. bedankt allemaal!"
"Hey, was hier al een tijdje niet geweest en zag een paar dagen geleden ineens dat er hier mensen zijn die mijn liedjes leuk vinden. Dat vind ik natuurlijk supercool aangezien ik ook maar een of andere amateur ben, die het leuk vindt om liedjes te schrijven Maar goed, het heeft me geinspireerd om een nieuw liedje te schrijven. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden."