Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie heeft de grootste...

Wie heeft de grootste...

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
YawningMan zei:
En dan allemaal strak geordend, op genre(s), artiest, album, jaartal :rolleyes: paar vrienden van me vinden het nogal autistisch. Maar ze plukken er wel de vruchten van.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook altijd. :grin:
Ik had eerst me hele terabyte aan muziek strak geordend. Wel bij elkaar dagen mee bezig geweest.

Maar als je het verdeelt is het best te doen, gewoon na het downloaden/rippen direct taggen.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
77.1 gig
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
zow'n 300 gig maar dat komt omdatk nu n laptop heb dus t meeste heb ik allemaal opnieuw moeten downloaden

pascal828 zei:
YawningMan zei:
En dan allemaal strak geordend, op genre(s), artiest, album, jaartal :rolleyes: paar vrienden van me vinden het nogal autistisch. Maar ze plukken er wel de vruchten van.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook altijd. :grin:
Ik had eerst me hele terabyte aan muziek strak geordend. Wel bij elkaar dagen mee bezig geweest.

Maar als je het verdeelt is het best te doen, gewoon na het downloaden/rippen direct taggen.
Klik om te vergroten...

ik heb het ook aardig lekker geordend op die manier, stuk makkelijker. je moet ook wel met zown hoeveelheid muziek
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik orden alleen op artiest :)
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog geen 25 GB :( Plus wat extra muziek die niet in mijn neurotisch geordende systeem van MP3-bestanden past en een hoop trance (1 of 2 GB) op mijn laptop.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#6
pascal828 zei:
YawningMan zei:
En dan allemaal strak geordend, op genre(s), artiest, album, jaartal :rolleyes: paar vrienden van me vinden het nogal autistisch. Maar ze plukken er wel de vruchten van.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook altijd. :grin:
Ik had eerst me hele terabyte aan muziek strak geordend. Wel bij elkaar dagen mee bezig geweest.

Maar als je het verdeelt is het best te doen, gewoon na het downloaden/rippen direct taggen.
Klik om te vergroten...

Makkelijk gezegd, helaas bouwt het bij mij zich toch echt te vaak flink op. Then again, bespaart me veel gezeur. Niets vervelender dan verschrikkelijk veel hebben maar het niet terug kunnen vinden.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het alleen op artiest --> album --> nummer.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ook de ID3 tags van de nummers moet ik kloppend hebben, plus... Geen autotaggers :angry: :tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dione zei:
Verder koop ik alles origineel of luister ik via youtube..
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes:

OT: 16 gig op m'n pc :mrgreen:

Merendeel is trouwens wel legaal. Ik hou niet zo van stelen. Like it buy it eh eh :)

Denk trouwens dat de helft van mijn cds/vinyl ook niet op mp3 heb, daar zou ik eens werk van moeten maken. Maar ik download echt gewoon te weinig daarvoor :tearsofjoy: Misschien ben ik klaar over 10 jaar haha.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik rip ze zelf naar mijn PC. Kan ik direct BPM gaan scannen :P.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
80+

Ik heb dan ook nog een leuke lading lp's en cd's die ik niet meetel
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ca. 100 GB, verder luister ik veel origineel of op youtube (luistert wel kut maar veel muziek die ik luister is moeilijk te downloaden). Ook luister ik veel van ragnarok, die heeft denk ik iets van 400 GB aan muziek waaronder ook veel voor mij is gedownload.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13


Ik werk eraan, maar de kieskeurige bitch die ik ben, laat niet zoveel toe.

Rabbithole zei:
veel muziek die ik luister is moeilijk te downloaden
Klik om te vergroten...
DC++ Downloaden en goed je best doen om uit te zoeken hoe het werkt. Goudmijn.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:


Ik werk eraan, maar de kieskeurige bitch die ik ben, laat niet zoveel toe.
Klik om te vergroten...

Zoiets had ik nu ook wel kunnen hebben, als mijn externe HDD niet ineens helemaal leeg was :(
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#15
Soulseek NS :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Andrew zei:
Exceptional Insight zei:


Ik werk eraan, maar de kieskeurige bitch die ik ben, laat niet zoveel toe.
Klik om te vergroten...

Zoiets had ik nu ook wel kunnen hebben, als mijn externe HDD niet ineens helemaal leeg was :(
Klik om te vergroten...

Dat is me ook 2 keer gebeurd :grin:
Och en degene die van z'n 3/400 gb muziek de helft echt goed kent zou ik best een held vinden, want alleen het verzamelen is zo belachelijk makkelijk.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
262 + 360 gig. De 262 gig is nog niet gesorteerd, overigens, dus daar ga ik nog wel een tijdje zoet mee zijn. :rolleyes:

Hoeveel ik echt kén van al die muziek zou ik zo even niet weten te benoemen. Het gesorteerde deel van de lading heb ik allemaal wel beluisterd, maar veel dingen raken toch ondergesneeuwd in zo'n collectie. Zonde, maar goed, daar heb je shuffle voor. Mijn grootste hulp bij het samenstellen van playlists.

Olle
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#18
60 gig and counting..
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Muziek staat bij mij verspreid over zo'n 30 verschillende folders verdeeld over meerdere HDDs. Ik denk dat ik in totaal nog niet eens de 10 gig haal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."