#1
Muziek staat bij mij verspreid over zo'n 30 verschillende folders verdeeld over meerdere HDDs. Ik denk dat ik in totaal nog niet eens de 10 gig haal.

luchtigtoetje zei:Minder dan 10gb. Ik koop veel orgineel. Alhoewel de live set van underworld trouwens 11,7gb was bedenk ik me nu.
Dione zei:of luister ik via youtube..
Xeloc zei:luchtigtoetje zei:Minder dan 10gb. Ik koop veel orgineel. Alhoewel de live set van underworld trouwens 11,7gb was bedenk ik me nu.
Jezus 8 uur lang Flac liveset?
En sinds kort koop ik ook orgineel. Maar wel try before you buy!
Ik ook.Chris Pontius zei:Dione zei:of luister ik via youtube..
Youtube heb ik zo'n hekel aan
Ongeveer 300 aan rock/metal en al zijn varianten en subgenres. Ongeveer 150 aan blues en jazz. En dan nog ik denk 100 aan dub/reggae. En zo'n 100 aan trip-hop/hip-hop/acid-jazz. En dan heb ik nog 3 mappen, dubstep, drum n bass en minimal. Maar daar ben ik niet zo thuis, zijn allemaal paar honderd mb. Heb een gigantische collectie opgebouwd de afgelopen jaren. En dan allemaal strak geordend, op genre(s), artiest, album, jaartal
paar vrienden van me vinden het nogal autistisch. Maar ze plukken er wel de vruchten van."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."