Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie heeft de grootste...

Wie heeft de grootste...

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Muziek staat bij mij verspreid over zo'n 30 verschillende folders verdeeld over meerdere HDDs. Ik denk dat ik in totaal nog niet eens de 10 gig haal.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
...Muziekfolder?


___________________________

Ik zal wel een van de kleinste hebben :(

A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn externe HDD is laatst ineens helemaal gewiped ;( maar ik had 198GB!
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
80.4GB. Ik had 85GB, maar heb wat zitten verwijderen omdat ik geen zin had om dingen te deselecteren in iTunes voor ik het op mijn iPod van 80GB zette :tongueout:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#5
46 :rolleyes:

maar dan heb ik nog een folder met muziek, dus zal wel over de 50 heen komen :openmouth:!

Nja, stem staat al bij 10-50
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Minder dan 10gb. Ik koop veel orgineel. Alhoewel de live set van underworld trouwens 11,7gb was bedenk ik me nu.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#7
luchtigtoetje zei:
Minder dan 10gb. Ik koop veel orgineel. Alhoewel de live set van underworld trouwens 11,7gb was bedenk ik me nu.
Klik om te vergroten...

Jezus 8 uur lang Flac liveset?
En sinds kort koop ik ook orgineel :). Maar wel try before you buy!
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
252GB aan muziek in m'n muziek map, maar ik zou vast nog wel een paar gb's hebben rondzwerven op m'n harde schrijf.
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
meer dan 200...
maar ik koop ook muziek :)
en mijn muziekhonger is niet te stillen :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
+externe harde schijf en cds tegen de 500 denk ik
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op deze laptop staat 0,0 GB.. Op mijn vorige laptop iets van 10 ofzo? Maar dat was puur voor mijn ipod. Verder koop ik alles origineel of luister ik via youtube..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dione zei:
of luister ik via youtube..
Klik om te vergroten...

Youtube heb ik zo'n hekel aan, kun je niet beter http://listen.grooveshark.com gebruiken?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
25 gig aan muziek, waarvan ongeveer de helft dubstep en drum n bass is en de andere helft rock (post-hardcore, metalcore, punk enzo).
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#14
40 gig goedgekeurde en 35 gig nog niet goedgekeurde muziek
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
mischien 4 g ofzo. ben te lui om te downloaden
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Xeloc zei:
luchtigtoetje zei:
Minder dan 10gb. Ik koop veel orgineel. Alhoewel de live set van underworld trouwens 11,7gb was bedenk ik me nu.
Klik om te vergroten...

Jezus 8 uur lang Flac liveset?
En sinds kort koop ik ook orgineel :). Maar wel try before you buy!
Klik om te vergroten...

Ja ik ook. Ik luister vaak nummers op youtube en koop de cds later.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
eerst had ik een bibliotheek van 1TB, maar die HD was gecrasht. :(
Dat was ongeveer 1.5 jaar geleden.

Nu heb ik ongeveer 40GB. Maar heb ook veel CD's en LP's.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Dione zei:
of luister ik via youtube..
Klik om te vergroten...

Youtube heb ik zo'n hekel aan
Klik om te vergroten...
Ik ook.
1. Reclames.
2. Veel muziek die ik luister staat er niet op.
3. Kutkwaliteit.
etc :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ergens tussen de 200 en 500 gig.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#20
+500 :smoke: Ongeveer 300 aan rock/metal en al zijn varianten en subgenres. Ongeveer 150 aan blues en jazz. En dan nog ik denk 100 aan dub/reggae. En zo'n 100 aan trip-hop/hip-hop/acid-jazz. En dan heb ik nog 3 mappen, dubstep, drum n bass en minimal. Maar daar ben ik niet zo thuis, zijn allemaal paar honderd mb. Heb een gigantische collectie opgebouwd de afgelopen jaren. En dan allemaal strak geordend, op genre(s), artiest, album, jaartal :rolleyes: paar vrienden van me vinden het nogal autistisch. Maar ze plukken er wel de vruchten van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."