Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProtestlied

Protestlied

39 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk gedaan plofkop!
p
pieterplofkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Omdat ik vind dat het drugsbeleid dat is ingezet door dit huidige kabinet belachelijk is en er hard tegen wil protesteren, heb ik een liedje geschreven. Eigenlijk wil ik ook een statement maken dat iedereen zelf wel kan bepalen of hij drugs wil nemen of niet...

waarom worden al onze vrijheden ingeperkt, en kijkt iedereen toe hoe het gebeurt? Hoe kan het dat er nog niet een groot protest is geweest tegen deze belachelijke bemoeienis van de overheid?

Drugsbeleid zou bepaald moeten worden door mensen die weten waar het over gaat, en niet door fundamentalistische christenen, die zelfs het door god geschapene willen verbieden!

Het zal weinig tot niks helpen...maar het is iig een tegengeluid:



A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Respect man, geweldig nummer! :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
I've said it once and I'll say it again; Een jonge Boudewijn de Groot.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wel grappig :wink:
p
pieterplofkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey, was hier al een tijdje niet geweest en zag een paar dagen geleden ineens dat er hier mensen zijn die mijn liedjes leuk vinden. Dat vind ik natuurlijk supercool aangezien ik ook maar een of andere amateur ben, die het leuk vindt om liedjes te schrijven :)

Maar goed, het heeft me geinspireerd om een nieuw liedje te schrijven. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.



A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weer iets met een hamer en een kop pieterplofkop :wink:

Je bent naar de kapper geweest he!
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niceee, zaten een aantal leuke lines bij, en je doet me spontaan terugdenken aan mijn boete voor wildplassen. 90 Euro, omdat ik het gewoon niet meer kon ophouden :P
Damn you, government!
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind z'n teksten ook heel leuk, heb de "Hypocriet" toch wel op verschillende plekken gedeeld en heb op z'n kanaal geabonneerd.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hypocriet is inderdaad ook mijn favoriet!
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vet hoor :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij is fine!
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wel een droog liedje, leuk gedaan. Niet echt mijn muziek smaak, maar alsnog :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik dit lied nog 1x hoor, dan neem ik een overdosis maanzaadthee.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#15
In begin dacht ik van: ohjeej, wat gaat dit worden. :grin:
Maar uiteindelijk vond ik het nog niet eens zo slecht, leuk bedacht.


Mvg,
Kigh.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
heel tof... :grin:
mooi gitaar spel, zang is het soms net niet, maar de tekst is wel oke.

de nieuwe armand..toppie
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
waarom worden al onze vrijheden ingeperkt, en kijkt iedereen toe hoe het gebeurt? Hoe kan het dat er nog niet een groot protest is geweest tegen deze belachelijke bemoeienis van de overheid?


http://nl.youtube.com/watch?v=l5uGcVcBL4U

[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=l5uGcVcBL4U[/youtube][/quote]
dat roep ik nou ook al maanden lang...maar als er meer van dit soort dingen bij komen komt het wel goed uiteindelijk. het land is sowieso een grote kolkende massa die elk moment over de rand kan glijden.

Ben zelf ook al een tijdje bezig met zo`n klein initiatief, maar er is nog niks van terecht gekomen eerlijk gezegd omdat ik meer met het gitaarspel opzich bezig ben. misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het klinkt leuk, het idee is goed, de tekst laat misschien hier een daar wat te wensen over maar mensen hebben altijd wel iets te klagen, right? "Omdat de zon schijnt" vind ik mooier; "Het doet me niets dat mensen dood gaan, want ik heb nieuwe kleren aan." <3 Ik ben fan.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#19
yeti zei:
Als ik dit lied nog 1x hoor, dan neem ik een overdosis maanzaadthee.
Klik om te vergroten...
Gister gehad trouwens :) Ga zo weer
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
haha het klinkt wel vrij junkie :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."