Omdat ik vind dat het drugsbeleid dat is ingezet door dit huidige kabinet belachelijk is en er hard tegen wil protesteren, heb ik een liedje geschreven. Eigenlijk wil ik ook een statement maken dat iedereen zelf wel kan bepalen of hij drugs wil nemen of niet...
waarom worden al onze vrijheden ingeperkt, en kijkt iedereen toe hoe het gebeurt? Hoe kan het dat er nog niet een groot protest is geweest tegen deze belachelijke bemoeienis van de overheid?
Drugsbeleid zou bepaald moeten worden door mensen die weten waar het over gaat, en niet door fundamentalistische christenen, die zelfs het door god geschapene willen verbieden!
Het zal weinig tot niks helpen...maar het is iig een tegengeluid:
#3
Respect man, geweldig nummer!
#4
I've said it once and I'll say it again; Een jonge Boudewijn de Groot.
#5
Wel grappig
#6
Hey, was hier al een tijdje niet geweest en zag een paar dagen geleden ineens dat er hier mensen zijn die mijn liedjes leuk vinden. Dat vind ik natuurlijk supercool aangezien ik ook maar een of andere amateur ben, die het leuk vindt om liedjes te schrijven
Maar goed, het heeft me geinspireerd om een nieuw liedje te schrijven. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
#7
Weer iets met een hamer en een kop pieterplofkop
Je bent naar de kapper geweest he!
#8
Niceee, zaten een aantal leuke lines bij, en je doet me spontaan terugdenken aan mijn boete voor wildplassen. 90 Euro, omdat ik het gewoon niet meer kon ophouden :P
Damn you, government!
#9
Ik vind z'n teksten ook heel leuk, heb de "Hypocriet" toch wel op verschillende plekken gedeeld en heb op z'n kanaal geabonneerd.
#10
Hypocriet is inderdaad ook mijn favoriet!
#11
Vet hoor
#12
Hij is fine!
#13
Wel een droog liedje, leuk gedaan. Niet echt mijn muziek smaak, maar alsnog
#14
Als ik dit lied nog 1x hoor, dan neem ik een overdosis maanzaadthee.
#15
In begin dacht ik van: ohjeej, wat gaat dit worden.
Maar uiteindelijk vond ik het nog niet eens zo slecht, leuk bedacht.
Mvg,
Kigh.
#16
heel tof...
mooi gitaar spel, zang is het soms net niet, maar de tekst is wel oke.
de nieuwe armand..toppie
#17
waarom worden al onze vrijheden ingeperkt, en kijkt iedereen toe hoe het gebeurt? Hoe kan het dat er nog niet een groot protest is geweest tegen deze belachelijke bemoeienis van de overheid?
[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=l5uGcVcBL4U[/youtube][/quote]
dat roep ik nou ook al maanden lang...maar als er meer van dit soort dingen bij komen komt het wel goed uiteindelijk. het land is sowieso een grote kolkende massa die elk moment over de rand kan glijden.
Ben zelf ook al een tijdje bezig met zo`n klein initiatief, maar er is nog niks van terecht gekomen eerlijk gezegd omdat ik meer met het gitaarspel opzich bezig ben. misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen?
#18
Het klinkt leuk, het idee is goed, de tekst laat misschien hier een daar wat te wensen over maar mensen hebben altijd wel iets te klagen, right? "Omdat de zon schijnt" vind ik mooier; "Het doet me niets dat mensen dood gaan, want ik heb nieuwe kleren aan." <3 Ik ben fan.
#19
yeti zei:
Als ik dit lied nog 1x hoor, dan neem ik een overdosis maanzaadthee.