Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProtestlied

Protestlied

39 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga dit topic lekker weer eens bumpen, want meneer heeft veel beter nummers dan deze.

[youtube]OOTcuqh52hI&feature=related[/youtube]

[youtube]3q9qG0fXfU4&feature=related[/youtube]

[youtube]dIz2GhD2dqI&feature=related[/youtube]
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik schrok er nog veel meer van dat de politiek heeft doorgevoerd (in 2000 al ofzo?) dat elke mobiele telefoon iets uit zend waardoor we altijd getraceerd kunnen worden :confused: Over al die kleine dingen word maanden lang gebitcht, zonder uiteindelijk resultaat, maar zo iets grootst word achter ieders rug om doorgevoerd? Ik kan er gewoon echt niet bij dat dit soort shit gebeurd en het is echt tijd voor verandering op de een of andere manier.. Maar toch ben ik te lui om zelf initiatief te nemen :cry:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dreuge zei:
Ik schrok er nog veel meer van dat de politiek heeft doorgevoerd (in 2000 al ofzo?) dat elke mobiele telefoon iets uit zend waardoor we altijd getraceerd kunnen worden :confused:
Klik om te vergroten...
Deze telefoon heb ik gekregen van iemand, dus nu denkt de politie dat ik iemand anders ben? Vet : D
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Ik ga dit topic lekker weer eens bumpen, want meneer heeft veel beter nummers dan deze.

[youtube]OOTcuqh52hI&feature=related[/youtube]

[youtube]3q9qG0fXfU4&feature=related[/youtube]

[youtube]dIz2GhD2dqI&feature=related[/youtube]
Klik om te vergroten...

Nog maar eens een keertje quoten, want mensen gaan er natuurlijk veel te snel voorbij zo : )
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ze allemaal geluisterd hoor! :grin:
Echt vette nummers, strakke tekst, toppie.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Schop!
Deze mag wel weer onder de aandacht gebracht worden :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, je was me net voor. :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aalpoepert zei:
Schop!
Deze mag wel weer onder de aandacht gebracht worden :)
Klik om te vergroten...
Mooie bump. Ik luister nog regelmatig naar z'n liedjes.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
nou ik vind het een beetje te makkelijk.
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vet hoor :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
I've said it once and I'll say it again; Een jonge Boudewijn de Groot.
p
pieterplofkopLid
01-01-2024, 00:00
#12
Omdat ik vind dat het drugsbeleid dat is ingezet door dit huidige kabinet belachelijk is en er hard tegen wil protesteren, heb ik een liedje geschreven. Eigenlijk wil ik ook een statement maken dat iedereen zelf wel kan bepalen of hij drugs wil nemen of niet...

waarom worden al onze vrijheden ingeperkt, en kijkt iedereen toe hoe het gebeurt? Hoe kan het dat er nog niet een groot protest is geweest tegen deze belachelijke bemoeienis van de overheid?

Drugsbeleid zou bepaald moeten worden door mensen die weten waar het over gaat, en niet door fundamentalistische christenen, die zelfs het door god geschapene willen verbieden!

Het zal weinig tot niks helpen...maar het is iig een tegengeluid:



A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Respect man, geweldig nummer! :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hij is fine!
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wel grappig :wink:
p
pieterplofkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey, was hier al een tijdje niet geweest en zag een paar dagen geleden ineens dat er hier mensen zijn die mijn liedjes leuk vinden. Dat vind ik natuurlijk supercool aangezien ik ook maar een of andere amateur ben, die het leuk vindt om liedjes te schrijven :)

Maar goed, het heeft me geinspireerd om een nieuw liedje te schrijven. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.



A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Weer iets met een hamer en een kop pieterplofkop :wink:

Je bent naar de kapper geweest he!
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niceee, zaten een aantal leuke lines bij, en je doet me spontaan terugdenken aan mijn boete voor wildplassen. 90 Euro, omdat ik het gewoon niet meer kon ophouden :P
Damn you, government!
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind z'n teksten ook heel leuk, heb de "Hypocriet" toch wel op verschillende plekken gedeeld en heb op z'n kanaal geabonneerd.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hypocriet is inderdaad ook mijn favoriet!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."