#1
hahaha eigelijk wel :P
Xeloc zei:Nou die je als avatar hebt doet het iig niet!![]()
luchtigtoetje zei:Xeloc zei:Nou die je als avatar hebt doet het iig niet!![]()
jawel, met je je telefoon wat dichterbij houden. hij doet het bij mij igg wel.
Xeloc zei:luchtigtoetje zei:Xeloc zei:Nou die je als avatar hebt doet het iig niet!![]()
jawel, met je je telefoon wat dichterbij houden. hij doet het bij mij igg wel.
pfff, omdat ik toch niks te doen heb zoek ik wel een andere app! Speciaal voor jou!
Xeloc zei:Nou, had toch wat spannenders verwacht!
taeknic zei:Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen![]()
Xeloc zei:taeknic zei:Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen![]()
Was Breakfast nog wat?Kon niemand vinden die er heen wou vanwege oud en nieuw ofzo!
Houdt mij even op de hoogte als je in Januari nog mooi DnB feestje weet in Groningen! Zal er bij machtig 5 februari wel weer bij zijn :P.
taeknic zei:Ik denk wel dat je me gezien hebt, aantal mensen wouden ook met me op de foto, en k werd een tijd lang best wel na gewezen, dus was wel duidelijk, als je n PBtje stuurt kan ik je wel n fotoo sturen, die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad
Oh en Xeloc, dat was opzich best wel dope, echt zo'n industrieel sfeertje en de ramen waren ook erg mooi, wappie uitkijken over de Rotterdam skyline
Op het laatst zat ik trouwens alleen een beetje bij m'n vriendin omdat mijn gebruikelijke crash misselijkheid/hallucinaties kwamen.
AHAHAHAHAHA ja dude, ik had n ketting om idd, kun je me die foto toevallig sturen?Inhale zei:taeknic zei:Ik denk wel dat je me gezien hebt, aantal mensen wouden ook met me op de foto, en k werd een tijd lang best wel na gewezen, dus was wel duidelijk, als je n PBtje stuurt kan ik je wel n fotoo sturen, die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad
Oh en Xeloc, dat was opzich best wel dope, echt zo'n industrieel sfeertje en de ramen waren ook erg mooi, wappie uitkijken over de Rotterdam skyline
Op het laatst zat ik trouwens alleen een beetje bij m'n vriendin omdat mijn gebruikelijke crash misselijkheid/hallucinaties kwamen.
Ik was er zelf niet bij maar ik heb wel foto's gezien van vrienden. En ook foto's van van iemand zonder shirt, een enorme strakke kop, en een ketting om. Dat zal jij dan wel geweest zijn?![]()
Scharrelboom zei:Nog vergeten te zeggen xD
Leuk kerstfeest
Want we kwamen met meer geld terug dan we binnen kwamen! :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."