Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPRSPCT XL

PRSPCT XL

150 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahaha eigelijk wel :P
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een zieke Drum and Bass Line-up man!
Das gewoon om bang van te worden.

Even kijken of er animo is bij mijn maten.
Moet wel met zo'n line-up, als ze maar geen familieverplichtingen hebben.
Maar ik zal er zijn. Come rain or come shine.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
goeie shit hoe meer zielen hoe meer vreugd!!! :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Xeloc zei:
Nou die je als avatar hebt doet het iig niet! :openmouth:
Klik om te vergroten...

jawel, met je je telefoon wat dichterbij houden. hij doet het bij mij igg wel.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja man, ik kom sowieso samen met 1 maatje van me, andere 2 die normaal meegaan moeten allebei naar familie enzo.

Maar er wordt daar gemeet?
Dit is echt voor het eerst in een hele lange tijd dat ik weer op df ben, dus ik ken alleen nog een paar mensen van de oude garde denk ik zo. Maar daar kunnen we dan verandering in brengen.

Ik kan niet wachten, zegel in mijn mik en gaan :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik wil heel graag een aantal mensen van jullie ontmoeten.. lijkt me cool. ik ga alleen dus ik heb alle tijd! :grin:

waarschijnlijk loop ik met een QR code op mn tshirt.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou die je als avatar hebt doet het iig niet! :openmouth:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, ik ben nog nooit in die tent geweest, maar het is wel teringgroot of niet?
Denk niet dat je elkaar zomaar tegenkomt.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#9
luchtigtoetje zei:
Xeloc zei:
Nou die je als avatar hebt doet het iig niet! :openmouth:
Klik om te vergroten...

jawel, met je je telefoon wat dichterbij houden. hij doet het bij mij igg wel.
Klik om te vergroten...

pfff, omdat ik toch niks te doen heb zoek ik wel een andere app! Speciaal voor jou!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Xeloc zei:
luchtigtoetje zei:
Xeloc zei:
Nou die je als avatar hebt doet het iig niet! :openmouth:
Klik om te vergroten...

jawel, met je je telefoon wat dichterbij houden. hij doet het bij mij igg wel.
Klik om te vergroten...

pfff, omdat ik toch niks te doen heb zoek ik wel een andere app! Speciaal voor jou!
Klik om te vergroten...

er staat wel een spelfout in :flushed: :flushed:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou, had toch wat spannenders verwacht :openmouth: !
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Xeloc zei:
Nou, had toch wat spannenders verwacht :openmouth: !
Klik om te vergroten...
:( :( :( :( die op mn shirt word wel leuk :) :) :) :)

meeten dus.
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Luchtigtoetje, ik zag op een of andere manier dit plaatje in je avatar.
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen :hearteyes:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#15
taeknic zei:
Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Was Breakfast nog wat? :( Kon niemand vinden die er heen wou vanwege oud en nieuw ofzo!

Houdt mij even op de hoogte als je in Januari nog mooi DnB feestje weet in Groningen! Zal er bij machtig 5 februari wel weer bij zijn :P.
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Xeloc zei:
taeknic zei:
Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Was Breakfast nog wat? :( Kon niemand vinden die er heen wou vanwege oud en nieuw ofzo!

Houdt mij even op de hoogte als je in Januari nog mooi DnB feestje weet in Groningen! Zal er bij machtig 5 februari wel weer bij zijn :P.
Klik om te vergroten...

Jaa, matig tot goede sets, lekkere liquid shit van Rockwell, was zeker leuk!
En als ik nog wat leuks tegen kom dan hoor je het wel :wink:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#17
taeknic zei:
Ik denk wel dat je me gezien hebt, aantal mensen wouden ook met me op de foto, en k werd een tijd lang best wel na gewezen, dus was wel duidelijk, als je n PBtje stuurt kan ik je wel n fotoo sturen, die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad :tearsofjoy:

Oh en Xeloc, dat was opzich best wel dope, echt zo'n industrieel sfeertje en de ramen waren ook erg mooi, wappie uitkijken over de Rotterdam skyline :hearteyes:

Op het laatst zat ik trouwens alleen een beetje bij m'n vriendin omdat mijn gebruikelijke crash misselijkheid/hallucinaties kwamen.
Klik om te vergroten...

Ik was er zelf niet bij maar ik heb wel foto's gezien van vrienden. En ook foto's van van iemand zonder shirt, een enorme strakke kop, en een ketting om. Dat zal jij dan wel geweest zijn? :grin:
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog vergeten te zeggen xD

Leuk kerstfeest :sunglasses:

Want we kwamen met meer geld terug dan we binnen kwamen! :P
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Inhale zei:
taeknic zei:
Ik denk wel dat je me gezien hebt, aantal mensen wouden ook met me op de foto, en k werd een tijd lang best wel na gewezen, dus was wel duidelijk, als je n PBtje stuurt kan ik je wel n fotoo sturen, die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad :tearsofjoy:

Oh en Xeloc, dat was opzich best wel dope, echt zo'n industrieel sfeertje en de ramen waren ook erg mooi, wappie uitkijken over de Rotterdam skyline :hearteyes:

Op het laatst zat ik trouwens alleen een beetje bij m'n vriendin omdat mijn gebruikelijke crash misselijkheid/hallucinaties kwamen.
Klik om te vergroten...

Ik was er zelf niet bij maar ik heb wel foto's gezien van vrienden. En ook foto's van van iemand zonder shirt, een enorme strakke kop, en een ketting om. Dat zal jij dan wel geweest zijn? :grin:
Klik om te vergroten...
AHAHAHAHAHA ja dude, ik had n ketting om idd, kun je me die foto toevallig sturen?
lijkt me wel lachen :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Scharrelboom zei:
Nog vergeten te zeggen xD

Leuk kerstfeest :sunglasses:

Want we kwamen met meer geld terug dan we binnen kwamen! :P
Klik om te vergroten...

aardig wat verkocht dan :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."