Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPRSPCT XL

PRSPCT XL

150 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja idd :tongueout:.

Op frea-x was ook zo super sfeer (zelfs nog beter dan op prspct !).

Allemaal totaal verschillende mensen, maar allemaal houden van dezelfde muziek, gewoon allemaal een geheel mooi is dat (: en dan losgaan :sunglasses:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sfeertje was inderdaad lekker. Heb trouwens niet zo veel van die security gemerkt, maar goed, ik was dan ook niet echt op m'n hoede ofzo. Lekker rondgestuiterd in de hardcore zaal voornamelijk, verder wat dubstep en DnB meegepakt, maar niet echt al te veel. :P

En natuurlijk veel in de rokersruimte gezeten, met m'n stonede en trage kop. Toch tot het eind redelijk loos gegaan, vooral bij Bryan Fury, Radium en Drokz vs. Akira. Shiiiit, het ging er hard aan toe.

Olle
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen :hearteyes:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
taeknic zei:
Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Was Breakfast nog wat? :( Kon niemand vinden die er heen wou vanwege oud en nieuw ofzo!

Houdt mij even op de hoogte als je in Januari nog mooi DnB feestje weet in Groningen! Zal er bij machtig 5 februari wel weer bij zijn :P.
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Xeloc zei:
taeknic zei:
Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Was Breakfast nog wat? :( Kon niemand vinden die er heen wou vanwege oud en nieuw ofzo!

Houdt mij even op de hoogte als je in Januari nog mooi DnB feestje weet in Groningen! Zal er bij machtig 5 februari wel weer bij zijn :P.
Klik om te vergroten...

Jaa, matig tot goede sets, lekkere liquid shit van Rockwell, was zeker leuk!
En als ik nog wat leuks tegen kom dan hoor je het wel :wink:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#6
taeknic zei:
Ik denk wel dat je me gezien hebt, aantal mensen wouden ook met me op de foto, en k werd een tijd lang best wel na gewezen, dus was wel duidelijk, als je n PBtje stuurt kan ik je wel n fotoo sturen, die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad :tearsofjoy:

Oh en Xeloc, dat was opzich best wel dope, echt zo'n industrieel sfeertje en de ramen waren ook erg mooi, wappie uitkijken over de Rotterdam skyline :hearteyes:

Op het laatst zat ik trouwens alleen een beetje bij m'n vriendin omdat mijn gebruikelijke crash misselijkheid/hallucinaties kwamen.
Klik om te vergroten...

Ik was er zelf niet bij maar ik heb wel foto's gezien van vrienden. En ook foto's van van iemand zonder shirt, een enorme strakke kop, en een ketting om. Dat zal jij dan wel geweest zijn? :grin:
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog vergeten te zeggen xD

Leuk kerstfeest :sunglasses:

Want we kwamen met meer geld terug dan we binnen kwamen! :P
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inhale zei:
taeknic zei:
Ik denk wel dat je me gezien hebt, aantal mensen wouden ook met me op de foto, en k werd een tijd lang best wel na gewezen, dus was wel duidelijk, als je n PBtje stuurt kan ik je wel n fotoo sturen, die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad :tearsofjoy:

Oh en Xeloc, dat was opzich best wel dope, echt zo'n industrieel sfeertje en de ramen waren ook erg mooi, wappie uitkijken over de Rotterdam skyline :hearteyes:

Op het laatst zat ik trouwens alleen een beetje bij m'n vriendin omdat mijn gebruikelijke crash misselijkheid/hallucinaties kwamen.
Klik om te vergroten...

Ik was er zelf niet bij maar ik heb wel foto's gezien van vrienden. En ook foto's van van iemand zonder shirt, een enorme strakke kop, en een ketting om. Dat zal jij dan wel geweest zijn? :grin:
Klik om te vergroten...
AHAHAHAHAHA ja dude, ik had n ketting om idd, kun je me die foto toevallig sturen?
lijkt me wel lachen :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Scharrelboom zei:
Nog vergeten te zeggen xD

Leuk kerstfeest :sunglasses:

Want we kwamen met meer geld terug dan we binnen kwamen! :P
Klik om te vergroten...

aardig wat verkocht dan :hearteyes: :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
of je post hem gewoon hier :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
taeknic zei:
ik zal ook present zijn
Klik om te vergroten...

Om 12 uur?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."