#1
Ja idd
.
Op frea-x was ook zo super sfeer (zelfs nog beter dan op prspct !).
Allemaal totaal verschillende mensen, maar allemaal houden van dezelfde muziek, gewoon allemaal een geheel mooi is dat (: en dan losgaan![:sunglasses:]()
Op frea-x was ook zo super sfeer (zelfs nog beter dan op prspct !).
Allemaal totaal verschillende mensen, maar allemaal houden van dezelfde muziek, gewoon allemaal een geheel mooi is dat (: en dan losgaan