Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPRSPCT XL

PRSPCT XL

150 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
24 December 2010
22:00 - 07:00
Factory 010, Rotterdam
Holland

Tickets: 20 Euro

Drum ‘n Bass

Black Sun Empire
Broken Note
Cooh
Counterstrike
Dean Rodell
Eye-D
Hidden
Limewax
Panacea
Thrasher
Live: Machine Code
MC: MC Dart

Uk Hardcore / Frenchcore / Terror / Industrial

Akira
Bryan Fury
Drokz
Element: Destruction
Radium
Teknoist
The Outside Agency
MC: Justice

Dubstep & Breaks

Balkansky
Bong-Ra
Chasing Shadows
Dean Rodell
Kitano
Nicon
Live: Swift
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
aber natürlich, ich bin dabei! :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
FFFFFUUUUU-

Die line-up!

Beter zit ik dan niet in Drenthe ofzo, want hier wil ik wel heen. D:

En ik denk dat ik ditmaal wel meer in de hardcore area te vinden ga zijn. Al maak ik wel een uitstapje naar The Panacea, en Bong-Ra als die een beetje iets tofs doet. Maar hij is nogal wisselvallig.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Echt bizar die line up.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja ik denk dat ik daar wel bij ga zijn :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wordt nog gezellig zo :grin:

Ik zal vooral in de Drum & Bass & Dubstep areas te vinden zijn :rock:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
grote kans dat ik hier bij ben
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Black Sun Empire, Bong-Ra en Panacea ken ik zelfs nog, ziet er wel vet uit.
Maar waarom nu weer een hardcore zaal :(
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Black Sun Empire
Bryan Fury
Drokz
Radium
The Outside Agency


Zeker aanwezig. Al kost een retourtje wel 20 euro..
Gaan er mensen met de auto beetje in de buurt van Arnhem? :grin:

Oom Klaas zei:
Black Sun Empire, Bong-Ra en Panacea ken ik zelfs nog, ziet er wel vet uit.
Maar waarom nu weer een hardcore zaal :(
Klik om te vergroten...
Het is geen mainstream hardcore, maar frenchcore,UK,industrial en terror. Dat komt toch meer in de richting van dark D&B
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier ben ik wel te vinden ja!
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lauu zei:
Ik zal vooral in de Drum & Bass & Dubstep areas te vinden zijn :rock:
Klik om te vergroten...

Obviously :hearteyes: wat een line up zeg!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je naar rotterdam cs gaat kan je over stappen op de metro. En die stopt voor de deur. :)
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey Lau, ga jij toevallig met de auto :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sadpanda zei:
Lauu zei:
Ik zal vooral in de Drum & Bass & Dubstep areas te vinden zijn :rock:
Klik om te vergroten...

Obviously :hearteyes: wat een line up zeg!
Klik om te vergroten...

Ik trouwens ook hoor. Als je iemand met een big smile en rick asley op zn shirt ziet spacen dan moet je me maar even hallo komen zeggen!
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoiezo ga ik! :hearteyes: :hearteyes: Zoek naar een gozer met blond lang haar evt in een staart ^^
Zoiezo samen een blowtje roken, ben waarschijnlijk wel lekker waus dan!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
clockcable zei:
Hey Lau, ga jij toevallig met de auto :grin:
Klik om te vergroten...

Jawel, maar geen plaats meer :P

Mag er eigenlijk geblowed worden? :)
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zal ook present zijn
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Weet iemand wanneer de kaartverkoop begint?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb geen moni :openmouth:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het echt een super vet feest, maar denk niet dat ik er bij ben. Rotterdam is wel een eind!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."