Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPRSPCT XL

PRSPCT XL

150 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sadpanda zei:
Lauu zei:
Ik zal vooral in de Drum & Bass & Dubstep areas te vinden zijn :rock:
Klik om te vergroten...

Obviously :hearteyes: wat een line up zeg!
Klik om te vergroten...

Ik trouwens ook hoor. Als je iemand met een big smile en rick asley op zn shirt ziet spacen dan moet je me maar even hallo komen zeggen!
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoiezo ga ik! :hearteyes: :hearteyes: Zoek naar een gozer met blond lang haar evt in een staart ^^
Zoiezo samen een blowtje roken, ben waarschijnlijk wel lekker waus dan!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
clockcable zei:
Hey Lau, ga jij toevallig met de auto :grin:
Klik om te vergroten...

Jawel, maar geen plaats meer :P

Mag er eigenlijk geblowed worden? :)
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zal ook present zijn
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet iemand wanneer de kaartverkoop begint?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb geen moni :openmouth:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
LOL!!!

op prspct.nl staat dat het nog niet is gestart. lekker upgedate dan..
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#8
jezus christus wat een line up,
panacea, motherfucking dj hidden, limewax, BSE, Cooh, Counterstrike...
oke, wat is de minimumleeftijd want ik ben 17 en wil dit niet missen :flushed:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
18+ maar je moet gewoon gaan, op leeftijd wordt toch niet gechecked.
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aightt, wat is het qua vervoer het handigst wat dat betreft? Heb je ook retours dat je bijv vrijdag heengaat en zaterdag terug per trein, of van die weekend NS voordeelmeuk?
Ik ben echt een leek als het om het openbaar vervoer gaat :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Teleportatie is denk het handigst, gaat lekker snel. Je kan ook een helicopter huren, lekker warm en je kan landen op het dak. Als het echt niet anders kan dan kan je met de auto, duurt wat lang vanuit Groningen maar je zit wel lekker warm.

Tja of de trein, duurt nog langer maar je komt er wel. probeer eens www.9292ov.nl voor het plannen van je reis. :wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je ken het ook lopen vanaf CS.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
Je ken het ook lopen vanaf CS.
Klik om te vergroten...


hhahaha. ja dat kan ja. ben je wel ff onderweg, als je het uberhaupt kan vinden :grin: :grin: :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ooo wacht ik dacht ff dat het morgen was :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chris Pontius zei:
Je ken het ook lopen vanaf CS.
Klik om te vergroten...

Das wel een flink stuk denk wel 45 mins/uur lopen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Chris Pontius zei:
Je ken het ook lopen vanaf CS.
Klik om te vergroten...

Das wel een flink stuk denk wel 45 mins/uur lopen.
Klik om te vergroten...

Een paar lijntjes en/of een pilletje en je bent er zo. Heb je ook niet door dat het 45min lopen is.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee morgen is er ook een prspct, maar dat is prspct XL pre-party ofzeau in de Catwalk ;p
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Immo zei:
Chris Pontius zei:
Je ken het ook lopen vanaf CS.
Klik om te vergroten...

Das wel een flink stuk denk wel 45 mins/uur lopen.
Klik om te vergroten...

zeker. denk dat het naar de erasmus brug al 30 minuten is.. en volgens mij ben je dan halverwege..

maar goed, idd met kunstmatige hulpmiddelen ben je er zo :grin:

Liften is ook een optie :grin:
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou, schijt dan maar aan mijn leeftijd!
Ik heb vandaag mijn kaartje gehaald en dat wordt gewoon de trein pakken!
GEEN SPIJT! :sunglasses:
Wordt er trouwens streng gecontroleerd op narcotica?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
taeknic zei:
Wordt er trouwens streng gecontroleerd op narcotica?
Klik om te vergroten...

Tja wat is nou echt streng in nederland. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."