Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPRSPCT XL

PRSPCT XL

150 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sjezus wat een feestje was dat zeg, ben net weer terug in Groningen,
jullie hebben me vast wel voorbij zien komen; wipneusje, donkerblauw shirt met gele letters,
verschrikkelijk scheel kijkend en malend met m'n kaken als een malloot,
wat een leipe nacht was dat zeg.
Heb ook nog een tijdje zonder shirt rond gewaust totdat meneer de bewaker dat niet gepast vond op een rave. :rolleyes:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, was een mooi feestje, maar wat een fokking dure tent man. 5 euro om je jas kwijt te kunnen, 2,50 voor een biertje, 2,50 voor een wc-stempel. En overal constant in de rij staan, is allemaal leuk en aardig maar ik doe wel weer gewoon blackout voortaan in mijn stadje.

Maar muziektechnisch gezien, er werd lekker gedraaid in de dnb zaal, maar jammer dat de akoestiek niet echt top is daar.

-edit- oh ja, de extreme security die maar rond bleef struinen door de mensen was ook niet echt tof voor de sfeer ofzo.
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaah dat vond ik ook echt lelijk, de bewaking vond ik persoonlijk ook maar een beetje, tsja.. vaag.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
taeknic zei:
jaah dat vond ik ook echt lelijk, de bewaking vond ik persoonlijk ook maar een beetje, tsja.. vaag.
Klik om te vergroten...

er heeft zelfs een tijdje bewaking op de wc gestaan. Om te kijken of mensen hun flesje niet vulde met water. wat verwacht je dan las het 3 euro kost om een nieuwe te kopen.

Maarre, Teaknic, zijn wij elkaar tegen gekomen? Kan me wel een shirtloze gast herinneren namelijk..
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou zelf heb k niet iemand gezien van hier die aan de signalementen voldeed:tongueout:.

Maar zeker leuk feestje gehad :sunglasses:

Wij waren er gelukkig al een beetje optijd, stond al wel een kleine rij maar nadat wij erin stonden werd het langzaam een spits xD

Maar feestje is goedgekeurd!
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk wel dat je me gezien hebt, aantal mensen wouden ook met me op de foto, en k werd een tijd lang best wel na gewezen, dus was wel duidelijk, als je n PBtje stuurt kan ik je wel n fotoo sturen, die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad :tearsofjoy:

Oh en Xeloc, dat was opzich best wel dope, echt zo'n industrieel sfeertje en de ramen waren ook erg mooi, wappie uitkijken over de Rotterdam skyline :hearteyes:

Op het laatst zat ik trouwens alleen een beetje bij m'n vriendin omdat mijn gebruikelijke crash misselijkheid/hallucinaties kwamen.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja de skyline was fucking mooi idd.. Twee van mn vrienden vroeger woonde op de 13 verdieping ietsje daar achter. Die hadden dat elke dag :openmouth: :openmouth:

ik stuur je nu een pb.
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#8
en je hebt terug :beer:
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Noh ik heb zover ik heb kunnen zien ( :rolleyes: ) niemand maar dan ook echt NIEMAND nuchter gezien xD.
Zelf ook niet helemaal 100 daar:tongueout:.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Scharrelboom zei:
Noh ik heb zover ik heb kunnen zien ( :rolleyes: ) niemand maar dan ook echt NIEMAND nuchter gezien xD.
Zelf ook niet helemaal 100 daar:tongueout:.
Klik om te vergroten...

nou maar dat maakte het intieme gevoel zo mooi! Op een gegeven moment kwam er een supergrote en brede dude helemaal strak op me af lopen. En opeens stak hij zn hand uit en zei goedeavond. hoe gaat het?

dat was zo mooi :grin:
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#11
luchtigtoetje zei:
Scharrelboom zei:
Noh ik heb zover ik heb kunnen zien ( :rolleyes: ) niemand maar dan ook echt NIEMAND nuchter gezien xD.
Zelf ook niet helemaal 100 daar:tongueout:.
Klik om te vergroten...

nou maar dat maakte het intieme gevoel zo mooi! Op een gegeven moment kwam er een supergrote en brede dude helemaal strak op me af lopen. En opeens stak hij zn hand uit en zei goedeavond. hoe gaat het?

dat was zo mooi :grin:
Klik om te vergroten...


Haha ja zulk soorten dingen zijn gewoon echt leuk!
Dat maakt een groot deel van de sfeer uit als mensen zo zijn vind ik ^^
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja duidelijk toch wel xD.

Zelf een hele tijd nuchter gefeest samen met mijn vriend, maar tja ik moet het toegeven :tongueout:.

Zou het nog wel kunnen, maar t is wel anders..
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
je zit gewoon allemaal op hetzelfde niveau. dat is zo fijn (niet op 1 lijn, dan stoot je je hoofd) haha.



binnenkort met zn alle naar een goa hoor ik al? :grin:
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja idd :tongueout:.

Op frea-x was ook zo super sfeer (zelfs nog beter dan op prspct !).

Allemaal totaal verschillende mensen, maar allemaal houden van dezelfde muziek, gewoon allemaal een geheel mooi is dat (: en dan losgaan :sunglasses:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sfeertje was inderdaad lekker. Heb trouwens niet zo veel van die security gemerkt, maar goed, ik was dan ook niet echt op m'n hoede ofzo. Lekker rondgestuiterd in de hardcore zaal voornamelijk, verder wat dubstep en DnB meegepakt, maar niet echt al te veel. :P

En natuurlijk veel in de rokersruimte gezeten, met m'n stonede en trage kop. Toch tot het eind redelijk loos gegaan, vooral bij Bryan Fury, Radium en Drokz vs. Akira. Shiiiit, het ging er hard aan toe.

Olle
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen :hearteyes:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#17
taeknic zei:
Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Was Breakfast nog wat? :( Kon niemand vinden die er heen wou vanwege oud en nieuw ofzo!

Houdt mij even op de hoogte als je in Januari nog mooi DnB feestje weet in Groningen! Zal er bij machtig 5 februari wel weer bij zijn :P.
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Xeloc zei:
taeknic zei:
Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Was Breakfast nog wat? :( Kon niemand vinden die er heen wou vanwege oud en nieuw ofzo!

Houdt mij even op de hoogte als je in Januari nog mooi DnB feestje weet in Groningen! Zal er bij machtig 5 februari wel weer bij zijn :P.
Klik om te vergroten...

Jaa, matig tot goede sets, lekkere liquid shit van Rockwell, was zeker leuk!
En als ik nog wat leuks tegen kom dan hoor je het wel :wink:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#19
taeknic zei:
Ik denk wel dat je me gezien hebt, aantal mensen wouden ook met me op de foto, en k werd een tijd lang best wel na gewezen, dus was wel duidelijk, als je n PBtje stuurt kan ik je wel n fotoo sturen, die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad :tearsofjoy:

Oh en Xeloc, dat was opzich best wel dope, echt zo'n industrieel sfeertje en de ramen waren ook erg mooi, wappie uitkijken over de Rotterdam skyline :hearteyes:

Op het laatst zat ik trouwens alleen een beetje bij m'n vriendin omdat mijn gebruikelijke crash misselijkheid/hallucinaties kwamen.
Klik om te vergroten...

Ik was er zelf niet bij maar ik heb wel foto's gezien van vrienden. En ook foto's van van iemand zonder shirt, een enorme strakke kop, en een ketting om. Dat zal jij dan wel geweest zijn? :grin:
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nog vergeten te zeggen xD

Leuk kerstfeest :sunglasses:

Want we kwamen met meer geld terug dan we binnen kwamen! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."