#1
Sjezus wat een feestje was dat zeg, ben net weer terug in Groningen,
jullie hebben me vast wel voorbij zien komen; wipneusje, donkerblauw shirt met gele letters,
verschrikkelijk scheel kijkend en malend met m'n kaken als een malloot,
wat een leipe nacht was dat zeg.
Heb ook nog een tijdje zonder shirt rond gewaust totdat meneer de bewaker dat niet gepast vond op een rave.
jullie hebben me vast wel voorbij zien komen; wipneusje, donkerblauw shirt met gele letters,
verschrikkelijk scheel kijkend en malend met m'n kaken als een malloot,
wat een leipe nacht was dat zeg.
Heb ook nog een tijdje zonder shirt rond gewaust totdat meneer de bewaker dat niet gepast vond op een rave.

