#1
Ik gebruik FL studio om drums (EZdrummer, Drumkit From Hell) achter m'n herrie te zetten! K'zal binnenkort wel een nummer linken haha. Helaas ben ik geen held in gitaar spelen en ben ik dus beperkt tot het minder snel spelen. Maar schreeuwen lukt me wel
!
!