#1
Wat er bovenop de stapel ligt meestal. Al heb ik soms wel van die vrouwen momentjes dat ik m'n kledingkast overhoop haal op zoek naar het perfecte v-halsje of overhemd en colbertje. Maar goed, dat komt niet zo vaak voor.
Olle
Olle
!!! En hij is glow in the dark Lauu zei:Wat er boven op de stapel ligt in de kast.
+1Lauu zei:Wat er boven op de stapel ligt in de kast.
Beanhead zei:wat ik die dag aan heb, shirts dat ik zelf wat kleur op heb gegooit die mogen toch getrasht worden... niets speciaals eigenlijk
FEESTEN niet het modesletje uithangen![]()
Maar niet in het wit.Theupsetter zei:![]()
Zoiets is altijd fijn.
Jawel heur, en ook nog blauw, oranje, paars, groen, pimpelpaars, en een met stippen.KoxBox zei:Maar niet in het wit.Theupsetter zei:![]()
Zoiets is altijd fijn.
Lauu zei:Wat er boven op de stapel ligt in de kast.
Dreuge zei:![]()
Rechts. Onduidelijk, maar mn shirt kan je wel goed zien :P tegenwoordig draag ik alleen bijna nooit meer een pet. die linker is sadpanda trouwens.
En TS hoort te beginnen![]()
Ben je daar aan het huilen?Dreuge zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."