#1
Vanadesse zei:Als ik ga stappen kleed ik me eerst 4 x om..
Ik hou wel van spijkerbroek, wit shirt met leuke opdruk en een zwart soort colbertje eroverheen, met 3 kwart mauwen..
Maar het verschilt eigenlijk altijd wel.
Hmz jij gaat je dus 4x omkleden en vervolgens 3 x zitten mauwen?