Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk shirt doe jij aan als je uitgaat?

Welk shirt doe jij aan als je uitgaat?

76 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vanadesse zei:
Als ik ga stappen kleed ik me eerst 4 x om..
Ik hou wel van spijkerbroek, wit shirt met leuke opdruk en een zwart soort colbertje eroverheen, met 3 kwart mauwen..

Maar het verschilt eigenlijk altijd wel.
Klik om te vergroten...

Hmz jij gaat je dus 4x omkleden en vervolgens 3 x zitten mauwen? :tearsofjoy:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fresh zei:
Vanadesse zei:
Als ik ga stappen kleed ik me eerst 4 x om..
Ik hou wel van spijkerbroek, wit shirt met leuke opdruk en een zwart soort colbertje eroverheen, met 3 kwart mauwen..

Maar het verschilt eigenlijk altijd wel.
Klik om te vergroten...

Hmz jij gaat je dus 4x omkleden en vervolgens 3 x zitten mauwen? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Nee, drie kwartier, dat lees je toch?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zazuu. zei:
Ja maar dan ligt die weer bovenop dus telt het alsnog :smoke:
Klik om te vergroten...

nee, die heb je op het moment zelf in je hand.

Laten we eerlijk zijn, je pakt toch gewoon de leukste van de twee of 24....(random getal)
Ik zou niet snel in een stom shit willen lopen dat ik zelf niet eens leuk vind. Daar slaap ik hooguit in :wink:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Aalpoepert zei:
Fresh zei:
Vanadesse zei:
Als ik ga stappen kleed ik me eerst 4 x om..
Ik hou wel van spijkerbroek, wet shirt met leuke opdruk en een zwart soort colbertje eroverheen, met 3 kwart mauwen..

Maar het verschilt eigenlijk altijd wel.
Klik om te vergroten...

Hmz jij gaat je dus 4x omkleden en vervolgens 3 x zitten mauwen? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Nee, drie kwartier, dat lees je toch?
Klik om te vergroten...

Hmmm ja, maar ik lees wel meer andere dingen soms :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben nu een shirt aan het laten bedrukken met ">9000" erop :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
luchtigtoetje zei:
Ik ben nu een shirt aan het laten bedrukken met ">9000" erop :)
Klik om te vergroten...
Waarom maar ééntje?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aalpoepert zei:
luchtigtoetje zei:
Ik ben nu een shirt aan het laten bedrukken met ">9000" erop :)
Klik om te vergroten...
Waarom maar ééntje?
Klik om te vergroten...

Misschien laat ik er wel 1 van een hele serie maken op dit moment :wink:
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ivoos zei:
M'n favoriete shirt :)
Klik om te vergroten...

Vanwaar heb je die?
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik doe meestal, spijkerbroek daarop een bruine nette riem, dan een polotje van Bjorn Borg, :d dus als je zo iemand tegen komt, Dat ben ik:grin:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ohh, ben jíj dat?!
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Meestal wel:P zal een shirtje laten bedrukken, mt daarop: Dit ben ik:grin: en die doe ik dan aan:P
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#12
nederlander, ja ik denk dat de meeste het niet konde laten om over alles te gaan zeike ( ik zelf dus ook niet ) dus ja, dus als ik een krokedil zie lope op feest ofzo dn ben jy het hahaha
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb geen specifiek shirt voor als ik uitga. Meestal is het wel ene van de nieuwere.
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben echt een Lacoste fanboy. Ik draag dan dus ook het liefste Lacoste (duh!!)
Ik draag ook vaak bloesjes van Silvercreek. Af en toe doe ik ook wel eens een zwarte colbert over mijn polo's of over mijn bloezen, een nette casual look vind ik dat. :)
verder altijd een spijkerbroek, met een bruine of witte riem, en daar onder casual nette zwarte of bruine schoenen.

het ging eigenlijk alleen maar over het shirt maar ach, ik kon het niet laten :grin:
D
DakkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het liefst altijd iets (shirt/jurkje) zonder mouwen. Van al dat bewegen ga ik zweten en ik zit niet te wachten op zweetplekken onder m'n oksels...
{
{(PeP-Lord)}Lid
01-01-2024, 00:00
#16
heel simpel:
ik draag altijd een australian trainingspak, lekker wijd shirt eronder, en welk shirt dat is zie ik wel zo gauw ik m vast heb :P
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#17


http://o-ze.com/wp-content/uploads/2009/05/walter-van-beirendonck-explicit-5.jpg
(Hier kan je hem beter zien, hij is vet groot)

Vrijwel het gehele kostuum, alleen exclusief de baard :grin:
Daarnaast draag ik vaak een bondjas met tijgerbandana, ik krijg meestal heel veel reacties over mijn kleding tijdens feestjes. Meestal positief.

Alleen als ik naar normale feestjes ga (gewone discotheken) dan draag ik heel veel verschillende kleding. Meestal iets van Viktor & Rolf, Dsquared, Dior, Martin Margiela, Dolce & Gabbana enz. Ik heb een enorme kledingkast en ben een merkenslet, dus ik neem elke keer een ander shirtje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."