#1
funky in hot pants
![:hearteyes:]()
You will be assimilated. Resistance is futile.Angramar Temenos zei:Petrovic zei:Holy fuck. Vind je het echt waard? Ik ben al blij dat ik nooit wat aan mijn haar hoef te doen.Ik neem nooit meer dan 5 minuten voor m'n outfit.. Tenzij ik naar een EBM/Cyber feestje ga, dan kan ik er 3 uur mee bezig zijn![]()
Nou ja, ik ga +-eens in de 6 weken naar zo'n feestje, en 3 uur is ook wel een beetje overdreven, mss een flinke 2 uur + kwartier (inclusief bijv. m'n falls bewerken met blacklight reactief spul, of nieuwe dingen maken, bijv. oude repen moederbord zagen en die ergens aan vastmaken.)
En 'tis niet zozeer alleen om kleding zelf, een "kant en klare" outfit heb je wel in 25 minuten klaar, maar ik vind het creatieve kunstige deel er leuk aan, alleen gebruik ik mezelf om een vaag, post-apocalyptisch borg-achtig ding te maken i.p.v een doek waar je op schildert.
funky_skunk_junky zei:Hahaa.. nou nee. :P
Luchtig in hotpants dan?![]()
![]()
luchtigtoetje zei:funky_skunk_junky zei:Hahaa.. nou nee. :P
Luchtig in hotpants dan?![]()
![]()
samen in hot pants![]()
![]()
Elfquest zei:pascal828 zei:We zijn allemaal gewoon mensen hoor. Ik denk dat je het jezelf gewoon moeilijk maakt. :PElfquest zei:Wat hebben jullie mannen het toch ook heerlijk makkelijk.![]()
Hmm eigenlijk ben ik het wel met je eens..
Wij als vrouwen moeten het dragen van topjes.. rokjes.. jurkjes en meer van dat soort onzin maar gewoon afschaffen en met zijn allen trainingsbroeken of spijkerbroeken gaan dragen met de t-shirts die bovenop de stapel liggen als eerste. Ook alle hakken maar meteen overboord. Die dingen lopen toch voor geen meter. Lekker op sportschoenen met zijn allen en niet meer zo moeilijk doen. :P
Ooh oke :PAngramar Temenos zei:Elfquest zei:pascal828 zei:We zijn allemaal gewoon mensen hoor. Ik denk dat je het jezelf gewoon moeilijk maakt. :P
Hmm eigenlijk ben ik het wel met je eens..
Wij als vrouwen moeten het dragen van topjes.. rokjes.. jurkjes en meer van dat soort onzin maar gewoon afschaffen en met zijn allen trainingsbroeken of spijkerbroeken gaan dragen met de t-shirts die bovenop de stapel liggen als eerste. Ook alle hakken maar meteen overboord. Die dingen lopen toch voor geen meter. Lekker op sportschoenen met zijn allen en niet meer zo moeilijk doen. :P
Eigenlijk kan ik het daar in veel gevallen best mee eens zijn, een ex van me was ALTIJD zo en ik kan je verzekeren dat ze er echt niet lelijk of een manwijf door werd... Zolang je jezelf goed verzorgt (hygiene/haar/etc dus) is er niks aan de hand.
Ik neem nooit meer dan 5 minuten voor m'n outfit.. Tenzij ik naar een EBM/Cyber feestje ga, dan kan ik er 3 uur mee bezig zijn![]()
Bij mij zit er ook zo'n meisje op school, mja eigenlijk wel meer, die staan om half 6 op om hun makeup enzo te doen.Petrovic zei:Ben blij dat ik alleen deo, aftershave gebruik en mijn tanden poets. Ik ben de luxe gewend.![]()
Daar erger ik me wel is dood aan hè. Zo een meisje, ik denk dat ze cup b(?) misschien c had, had ze een bh cup a aan, zodat der tetten er half overheen hingen gádver.funky_skunk_junky zei:luchtigtoetje zei:Theupsetter zei:![]()
Zoiets is altijd fijn.
met zo een nerde bril en een vol getatoeerde arm is dit wel een dikke style hoor![]()
Aight!![]()
Moest door die tattoo meteen aan m'n vriend denken, die heeft ook een sleeve ( een volle dan.. )met een spinneweb op z'n elleboog..
OT:
Uhh iets wat er leuk uitziet, en iets waarmee je gewoon los kan gaan zonder dat je tepels er half uithangen enzo. Ik ben in ieder geval niet zo'n meisje die in zo'n hotpants en naveltruitje daar rond gaat lopen ofzo..![]()
Ik weet zeker dat als jullie de bovenste pakken en zien dat die daaronder leuker is, jullie die zouden pakken.Immo zei:Lauu zei:Wat er boven op de stapel ligt in de kast.
+1

Vanadesse zei:Als ik ga stappen kleed ik me eerst 4 x om..
Ik hou wel van spijkerbroek, wit shirt met leuke opdruk en een zwart soort colbertje eroverheen, met 3 kwart mauwen..
Maar het verschilt eigenlijk altijd wel.
Nee, drie kwartier, dat lees je toch?Fresh zei:Vanadesse zei:Als ik ga stappen kleed ik me eerst 4 x om..
Ik hou wel van spijkerbroek, wit shirt met leuke opdruk en een zwart soort colbertje eroverheen, met 3 kwart mauwen..
Maar het verschilt eigenlijk altijd wel.
Hmz jij gaat je dus 4x omkleden en vervolgens 3 x zitten mauwen?![]()
Zazuu. zei:Ja maar dan ligt die weer bovenop dus telt het alsnog![]()
Aalpoepert zei:Nee, drie kwartier, dat lees je toch?Fresh zei:Vanadesse zei:Als ik ga stappen kleed ik me eerst 4 x om..
Ik hou wel van spijkerbroek, wet shirt met leuke opdruk en een zwart soort colbertje eroverheen, met 3 kwart mauwen..
Maar het verschilt eigenlijk altijd wel.
Hmz jij gaat je dus 4x omkleden en vervolgens 3 x zitten mauwen?![]()
Waarom maar ééntje?luchtigtoetje zei:Ik ben nu een shirt aan het laten bedrukken met ">9000" erop![]()
Aalpoepert zei:Waarom maar ééntje?luchtigtoetje zei:Ik ben nu een shirt aan het laten bedrukken met ">9000" erop![]()
Ivoos zei:M'n favoriete shirt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."