Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk shirt doe jij aan als je uitgaat?

Welk shirt doe jij aan als je uitgaat?

76 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
funky in hot pants :hearteyes: :hearteyes:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaa.. nou nee. :P
Luchtig in hotpants dan? :hearteyes: :tearsofjoy:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Petrovic zei:
Ik neem nooit meer dan 5 minuten voor m'n outfit.. Tenzij ik naar een EBM/Cyber feestje ga, dan kan ik er 3 uur mee bezig zijn :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Holy fuck. Vind je het echt waard? Ik ben al blij dat ik nooit wat aan mijn haar hoef te doen.
Klik om te vergroten...

Nou ja, ik ga +-eens in de 6 weken naar zo'n feestje, en 3 uur is ook wel een beetje overdreven, mss een flinke 2 uur + kwartier (inclusief bijv. m'n falls bewerken met blacklight reactief spul, of nieuwe dingen maken, bijv. oude repen moederbord zagen en die ergens aan vastmaken.)

En 'tis niet zozeer alleen om kleding zelf, een "kant en klare" outfit heb je wel in 25 minuten klaar, maar ik vind het creatieve kunstige deel er leuk aan, alleen gebruik ik mezelf om een vaag, post-apocalyptisch borg-achtig ding te maken i.p.v een doek waar je op schildert.
Klik om te vergroten...
You will be assimilated. Resistance is futile.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
funky_skunk_junky zei:
Hahaa.. nou nee. :P
Luchtig in hotpants dan? :hearteyes: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

samen in hot pants :hearteyes: :hearteyes:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een losse spijkerbroek een vest en een t-shirt die ik altijd aan doe bij nice feestjes. Het zijn de kledingstukken die ik het fijnst vindt, dus daarom draag ik die als ik uitga. Het is een beetje kapotte broek, een beetje kapot zwart vest en een grijs t-shirt.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
luchtigtoetje zei:
funky_skunk_junky zei:
Hahaa.. nou nee. :P
Luchtig in hotpants dan? :hearteyes: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

samen in hot pants :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

WOEI :openmouth:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elfquest zei:
pascal828 zei:
Elfquest zei:
Wat hebben jullie mannen het toch ook heerlijk makkelijk. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
We zijn allemaal gewoon mensen hoor. Ik denk dat je het jezelf gewoon moeilijk maakt. :P
Klik om te vergroten...

Hmm eigenlijk ben ik het wel met je eens..
Wij als vrouwen moeten het dragen van topjes.. rokjes.. jurkjes en meer van dat soort onzin maar gewoon afschaffen en met zijn allen trainingsbroeken of spijkerbroeken gaan dragen met de t-shirts die bovenop de stapel liggen als eerste. Ook alle hakken maar meteen overboord. Die dingen lopen toch voor geen meter. Lekker op sportschoenen met zijn allen en niet meer zo moeilijk doen. :P
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Ik zal dan wel een halve vent zijn, ik loop in principe altijd in een spijkerbroek of trainingsbroek. Zo'n 4 à 5 keer in het jaar een jurkje, een rokje gewoon niet.
regelmatig pak ik ook het eerste beste shirtje wat in m'n kast ligt.
Ik draag regelmatig sportschoenen, maar ook wel eens hakken.

Angramar Temenos zei:
Elfquest zei:
pascal828 zei:
We zijn allemaal gewoon mensen hoor. Ik denk dat je het jezelf gewoon moeilijk maakt. :P
Klik om te vergroten...

Hmm eigenlijk ben ik het wel met je eens..
Wij als vrouwen moeten het dragen van topjes.. rokjes.. jurkjes en meer van dat soort onzin maar gewoon afschaffen en met zijn allen trainingsbroeken of spijkerbroeken gaan dragen met de t-shirts die bovenop de stapel liggen als eerste. Ook alle hakken maar meteen overboord. Die dingen lopen toch voor geen meter. Lekker op sportschoenen met zijn allen en niet meer zo moeilijk doen. :P
Klik om te vergroten...

Eigenlijk kan ik het daar in veel gevallen best mee eens zijn, een ex van me was ALTIJD zo en ik kan je verzekeren dat ze er echt niet lelijk of een manwijf door werd... Zolang je jezelf goed verzorgt (hygiene/haar/etc dus) is er niks aan de hand.

Ik neem nooit meer dan 5 minuten voor m'n outfit.. Tenzij ik naar een EBM/Cyber feestje ga, dan kan ik er 3 uur mee bezig zijn :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ooh oke :P
Petrovic zei:
Ben blij dat ik alleen deo, aftershave gebruik en mijn tanden poets. Ik ben de luxe gewend. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Bij mij zit er ook zo'n meisje op school, mja eigenlijk wel meer, die staan om half 6 op om hun makeup enzo te doen.
Ik sta meestal half 8 op, dan ben ik nog op tijd op school én daarbij lijk ik niet op een spook ofzo.
funky_skunk_junky zei:
luchtigtoetje zei:
Theupsetter zei:

Zoiets is altijd fijn.
Klik om te vergroten...

met zo een nerde bril en een vol getatoeerde arm is dit wel een dikke style hoor :)
Klik om te vergroten...


Aight! :hearteyes:
Moest door die tattoo meteen aan m'n vriend denken, die heeft ook een sleeve ( een volle dan.. )met een spinneweb op z'n elleboog.. :grin:

OT:
Uhh iets wat er leuk uitziet, en iets waarmee je gewoon los kan gaan zonder dat je tepels er half uithangen enzo. Ik ben in ieder geval niet zo'n meisje die in zo'n hotpants en naveltruitje daar rond gaat lopen ofzo.. :confused:
Klik om te vergroten...
Daar erger ik me wel is dood aan hè. Zo een meisje, ik denk dat ze cup b(?) misschien c had, had ze een bh cup a aan, zodat der tetten er half overheen hingen gádver.
Gelukkig was ik niet de enige die er zo over dacht, maar houd er gewoon niet zo van om jezelf zo te koop te zetten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
Lauu zei:
Wat er boven op de stapel ligt in de kast.
Klik om te vergroten...

+1
Klik om te vergroten...
Ik weet zeker dat als jullie de bovenste pakken en zien dat die daaronder leuker is, jullie die zouden pakken.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb totaal niks met mode of kleding. Meestal sleep ik wel een vrouw mee als ik kleren moet halen zodat ze kan zeggen of ik er goed uitzie (en vertelt waar, hoe of wat). Maar zelf boeit het me niks.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja maar dan ligt die weer bovenop dus telt het alsnog :smoke:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb niet echt kleding speciaal voor feestjes, wat ik heb draag ik sowieso wel. Heb wel enkele dingen die ik opzich wel lekker vind passen bij een feestje.

Het Ketacore shirt wat ik heb vind ik bijvoorbeeld wel een leuke, om het geniale logo en het feit dat het label wel enkele gave releases heeft.

(in het geel(wat richting oranje) op zwart shirt)

of de TB-303 :hearteyes:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vanadesse zei:
Als ik ga stappen kleed ik me eerst 4 x om..
Ik hou wel van spijkerbroek, wit shirt met leuke opdruk en een zwart soort colbertje eroverheen, met 3 kwart mauwen..

Maar het verschilt eigenlijk altijd wel.
Klik om te vergroten...

Hmz jij gaat je dus 4x omkleden en vervolgens 3 x zitten mauwen? :tearsofjoy:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fresh zei:
Vanadesse zei:
Als ik ga stappen kleed ik me eerst 4 x om..
Ik hou wel van spijkerbroek, wit shirt met leuke opdruk en een zwart soort colbertje eroverheen, met 3 kwart mauwen..

Maar het verschilt eigenlijk altijd wel.
Klik om te vergroten...

Hmz jij gaat je dus 4x omkleden en vervolgens 3 x zitten mauwen? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Nee, drie kwartier, dat lees je toch?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zazuu. zei:
Ja maar dan ligt die weer bovenop dus telt het alsnog :smoke:
Klik om te vergroten...

nee, die heb je op het moment zelf in je hand.

Laten we eerlijk zijn, je pakt toch gewoon de leukste van de twee of 24....(random getal)
Ik zou niet snel in een stom shit willen lopen dat ik zelf niet eens leuk vind. Daar slaap ik hooguit in :wink:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Aalpoepert zei:
Fresh zei:
Vanadesse zei:
Als ik ga stappen kleed ik me eerst 4 x om..
Ik hou wel van spijkerbroek, wet shirt met leuke opdruk en een zwart soort colbertje eroverheen, met 3 kwart mauwen..

Maar het verschilt eigenlijk altijd wel.
Klik om te vergroten...

Hmz jij gaat je dus 4x omkleden en vervolgens 3 x zitten mauwen? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Nee, drie kwartier, dat lees je toch?
Klik om te vergroten...

Hmmm ja, maar ik lees wel meer andere dingen soms :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben nu een shirt aan het laten bedrukken met ">9000" erop :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#17
luchtigtoetje zei:
Ik ben nu een shirt aan het laten bedrukken met ">9000" erop :)
Klik om te vergroten...
Waarom maar ééntje?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aalpoepert zei:
luchtigtoetje zei:
Ik ben nu een shirt aan het laten bedrukken met ">9000" erop :)
Klik om te vergroten...
Waarom maar ééntje?
Klik om te vergroten...

Misschien laat ik er wel 1 van een hele serie maken op dit moment :wink:
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ivoos zei:
M'n favoriete shirt :)
Klik om te vergroten...

Vanwaar heb je die?
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik doe meestal, spijkerbroek daarop een bruine nette riem, dan een polotje van Bjorn Borg, :d dus als je zo iemand tegen komt, Dat ben ik:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."