#1
Wie gaat hier naartoe?
Line-up is in ieder geval
OnderDeEik zei:Ik al helemaal
"Wat?Wat?Wat? Een vervolg op de Wasted breakcore feestjes?"
Niet dus, maar dit ziet er ook wel erg goed uit.
SPL en Drumsound & Bassline Smith![]()
luchtigtoetje zei:daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn dit is dik. ik ga toch maar is kijken waar en wanneer dit is
edit: laat maar, ik was weer is blind![]()
Tomaat zei:luchtigtoetje zei:daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn dit is dik. ik ga toch maar is kijken waar en wanneer dit is
edit: laat maar, ik was weer is blind![]()
![]()
![]()
In the city of Ghent babay!
luchtigtoetje zei:Tomaat zei:luchtigtoetje zei:daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn dit is dik. ik ga toch maar is kijken waar en wanneer dit is
edit: laat maar, ik was weer is blind![]()
![]()
![]()
In the city of Ghent babay!
alleen het word wel een drugsloze avond voor mij dan.
DamienDope zei:Tering zieke line-up, B-Complex, SPL, Bar9.![]()
Ik hoop dan dat ik tijd en geld heb, het lijkt me echt geweldig om daar naar toe te gaan!
Sadpanda zei:waarschijnlijk wel aanwezig.![]()

! Heb er echt wel zin in... moet even mensen mee krijgen!
aanwezig op reverze!Intoxication zei:Niet aanwezig: reverze sportpaleis antwerpen, dikke show![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."