Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWasted

Wasted

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
NorthernLightBE zei:
Fucking hell, 3 maanden regel met xtc. Ik had veel liever dan zonder pillen dubstepic gedaan en nu morgen pille, of op wasted. :smilingimp:. Er zijn gewoon te veel feestjes. Ben jij naar dubstepic geweest?
Klik om te vergroten...

Ja ik breek de 3 maandenregel ook helaas, is geleden van op nieuwjaar en de volgende keer zal voor in de paasvakantie zijn. Moet wel eens kunnen ...
Neen dubstepic niet, wel vrienden van me. Even... :grin:
Jij problemen gehad?
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nja dat komt voor 100% overeen met wat ik gehoord heb... Ze hebben zich niet bepaald populair gemaakt. de popo's...
Ik twijfel eraan om op de kristallen te gaan op Wasted...
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
Via via gehoord dat er razzia ging zijn, net voor de razzia naar buiten gegaan. Feest om half vier al verneukt, wat xbox gespeeld bij vrienden en jointjes roken en lekkere mdma gesprekken hebbe. Maar twas vooral het feest dat me echt zo'n 'verspilling' van mdma-ervaring was. Als je een beetje uit je dak ging dan keken mensen al naar je van DIE JONGEN HEEFT DRUGS OP en zie je mekaar aanstoten en naar je kijken, dan staan ze zo stil te staan en naar je te kijken :angry: fucking buzzkill. De security was echt klote, je kon niet eens rustig een jointje draaien in de zaal. Wtf? Teveel kleine kinderen( dan bedoel ik echt 14-15), TMF standje. Heb van vrienden gehoord dat ze toen het gesloten werd niet meer naar toiletten mochten, en ook niet naar buiten. Dus staan pissen in de gang :confused:. Veel te veel geld.

Gewoon verspilling dus
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#4
Er komt weer een drugscontrole op wasted dat 2uur in beslag gaat nemen, zoals op dubstepic

:kots:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
NorthernLightBE zei:
Er komt weer een drugscontrole op wasted dat 2uur in beslag gaat nemen, zoals op dubstepic

:kots:
Klik om te vergroten...

Bron?
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#6
Een vriend dat iemand kent dat bij de politie werkt. Heb het trouwens ook al gehoord van een andere persoon die een familielid bij de politie heeft. Het klinkt erg roddelig allemaal maar zij zeiden de vorige keer precies hetzelfde en zelf het uur van de controle was juist..Achja ik vraag aan hem of hij het absoluut zeker is en hij zegt ja. Het feest wordt niet stilgelegd maar verwacht je maar (alweer) aan heksenjacht op drugsgebruikers ( blowers inclu).


Sjah..
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#7
Bassix Artificial
minder goe nieuws:tongueout:olitie gaan komen vanaaft met drugshonden!laat jullie drugs thuis aub anders zal hetzelfde worden als dubstepic en dat willen wij niet.ze zullen lichten aandoen ensound uitzetten en rondwandelen met hub honden
Klik om te vergroten...
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ging het juist ook posten... Gvd, ik heb speciaal nog wat coke overgehouden.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#9
Superhomoseksueel.

Ik ga gewoon wat lsd nemen, en mijn ket meenemen en hopen dat de honden dat niet ruiken.
Héé maar nu weet ik wel zeker dat die vriend zijn waarschuwingen voor controles 100% juist zijn, 2x waarschuwing gekregen en 2x erop :) . Zouden honden ket ruiken?
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
NorthernLightBE zei:
Superhomoseksueel.

Ik ga gewoon wat lsd nemen, en mijn ket meenemen en hopen dat de honden dat niet ruiken.
Héé maar nu weet ik wel zeker dat die vriend zijn waarschuwingen voor controles 100% juist zijn, 2x waarschuwing gekregen en 2x erop :) . Zouden honden ket ruiken?
Klik om te vergroten...

De kans dat het honden zijn die effectief drugs ruiken is klein, meestal reageren ze op zenuwachtig zijn en van die dingen...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
NorthernLightBE zei:
Ik ga gewoon wat lsd nemen
Klik om te vergroten...
Lijkt me wel een uitstekende mindset om acid te droppen. Heel de avond para lopen omdat de rozzers elk moment kunnen binnenvallen. :smoke:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
It waz nize!



E
Euphoria_Lid
01-01-2024, 00:00
#13
1. Op Dubstepic 2 was er géén razzia
2. Alles moest worden stilgelegd omdat een eikel van de security de politie had gelicht; te veel druggebruikers.
3. De organisators waren pissed as hell, en konden niks doen dan het feest afsluiten; of de politie ging binnenvallen en het feest zelf stopzetten.
4. Het is niet omdat het een dubstepfeest is dat drugs daar legaal is;
wees toch slim, en krul je joint midden in het publiek of op toilet, en NIET langs de kant, waar de security om de 2 seconden passeert.
5. Iedereen vergeet hoe ziek het feestje wel niet was VOOR alles stopgezet werd.
6. De kleine kinders zijn gewoon lachwekkend, en nergens om je in druk te maken
7. Wasted was ook wel dik feest :)
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#14


Wie gaat hier naartoe?
Line-up is in ieder geval :hearteyes:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik al helemaal
"Wat?Wat?Wat? Een vervolg op de Wasted breakcore feestjes?"

Niet dus, maar dit ziet er ook wel erg goed uit.
SPL en Drumsound & Bassline Smith :hearteyes:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
OnderDeEik zei:
Ik al helemaal
"Wat?Wat?Wat? Een vervolg op de Wasted breakcore feestjes?"

Niet dus, maar dit ziet er ook wel erg goed uit.
SPL en Drumsound & Bassline Smith :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Sorry voor de teleurstelling :grin:
Line-up is inderdaad vet, B-complex vind ik ook zeer goed!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn dit is dik. ik ga toch maar is kijken waar en wanneer dit is :grin:

edit: laat maar, ik was weer is blind :tearsofjoy:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
luchtigtoetje zei:
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn dit is dik. ik ga toch maar is kijken waar en wanneer dit is :grin:

edit: laat maar, ik was weer is blind :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

In the city of Ghent babay!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tomaat zei:
luchtigtoetje zei:
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn dit is dik. ik ga toch maar is kijken waar en wanneer dit is :grin:

edit: laat maar, ik was weer is blind :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

In the city of Ghent babay!
Klik om te vergroten...

ik ga het is even overleggen met de baas in huis, mn vriendin. Ik vind dit wel echt superdik zeg! alleen het word wel een drugsloze avond voor mij dan.. en dat vind ik weer wat minder :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."