#1
NorthernLightBE zei:Fucking hell, 3 maanden regel met xtc. Ik had veel liever dan zonder pillen dubstepic gedaan en nu morgen pille, of op wasted.. Er zijn gewoon te veel feestjes. Ben jij naar dubstepic geweest?
Ja ik breek de 3 maandenregel ook helaas, is geleden van op nieuwjaar en de volgende keer zal voor in de paasvakantie zijn. Moet wel eens kunnen ...
Neen dubstepic niet, wel vrienden van me. Even...
Jij problemen gehad?

