Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGOA's en D'nBses

GOA's en D'nBses

608 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
El Retro zei:
Vind ik nu eens ferm se :)! Hoe doet Frisko het?
Klik om te vergroten...
no comment :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
hehe :)

nuchter feesten kan ook nog leuk zijn hoor, 2 weken geleden heb ik gefeest en keb mss 5 pintjes ofzo gedronken

maja we zien wel e, ge kunt ook altijd nen trip pakken om 11 uur en rond 12 uur 's middags naar huis rijden als het al is uitgewerkt
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
:rock: :rockband:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Saivy zei:
:rock: :rockband:
Klik om te vergroten...
zeer just groot gelijk
2 uur DF meeting aan de ingang :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja tis te zien in welke toestand ik dan ben. :P :wink: :wave:
Tot vanavond. :smoke: :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saivy zei:
Ja tis te zien in welke toestand ik dan ben. :P :wink: :wave:
Tot vanavond. :smoke: :wave:
Klik om te vergroten...
ja da geld voor mij ook wel een beetje.
en frisko de ontregelde hoer komt ook mee :P :P :P :P :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oh my :openmouth: Friskooo... :smoke: :P :openmouth: :smilingimp: :stoned: :wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
2uuuuuurrrrr!!!! ingaaaaaangggg!!!!!
feeeeeeest !!!!!
beeeee theeeeeereeeeeeee! :openmouth:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Veel plezier jongens!

GOA, ik zou ook heel graag weer snel naar zo'n feestje willen!
Hangt een erg lekkere sfeer!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mr.jiho zei:
2uuuuuurrrrr!!!! ingaaaaaangggg!!!!!
feeeeeeest !!!!!
beeeee theeeeeereeeeeeee! :openmouth:
Klik om te vergroten...
we zullen ter staan :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
zal blij zijn als ik der sffs ben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ooooooook, ik kijk er al veel te lang naar uit en ook al heb ik maar 2 uur geslapen, niets houdt mij tegen!!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
ik ooooooook, ik kijk er al veel te lang naar uit en ook al heb ik maar 2 uur geslapen, niets houdt mij tegen!!
Klik om te vergroten...
idd niets of niemand.
tenzij we onderweg een axident krijgen dan hebben we tuurlijk wel een probleem maar da zal wel nie
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
het was een kleine korte meeting :tongueout: saivy kon de uitgang niet vinden en is daarom niet afgekomen :rolleyes: :grin: :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja spijtig da we saivy nie gezien hebben :(

ma wel keer leuk om u in echt te zien schranz :)
echt een supervet feest
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
ja spijtig da we saivy nie gezien hebben :(

ma wel keer leuk om u in echt te zien schranz :)
echt een supervet feest
Klik om te vergroten...
ja was idd een goe feesje
weer ongeloofelijk erge en grappige koppen gezien.
en idd goe da ik u nu eindelijk eens gezien heb, mja da zal wss ook wel nie de laatste keer zijn :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mr.jiho zei:
het was een kleine korte meeting :tongueout: saivy kon de uitgang niet vinden en is daarom niet afgekomen :rolleyes: :grin: :P
Klik om te vergroten...
da heeft ook nen uitleg voor alles he :P :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psykaholik zei:
Mr.jiho zei:
het was een kleine korte meeting :tongueout: saivy kon de uitgang niet vinden en is daarom niet afgekomen :rolleyes: :grin: :P
Klik om te vergroten...
da heeft ook nen uitleg voor alles he :P :P
Klik om te vergroten...

:openmouth: :openmouth: :openmouth:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
kheb er reportje over geschreven
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is wer bijna zover, Star-Warz het enige goede massive d'n'b event...
De data zijn bekend gemaakt evenals de line-up, hier volgt de flyer:


Niet zo'n schitterende line-up, maar het belooft zowiezo iets te worden, B-there, Our d'n'b cru will be there 2 met amusement gegarandeerd...
:stoned: :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Starwarz begint echt mijn keel uit te hangen. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."