#1
no commentEl Retro zei:Vind ik nu eens ferm se! Hoe doet Frisko het?

no commentEl Retro zei:Vind ik nu eens ferm se! Hoe doet Frisko het?



ja da geld voor mij ook wel een beetje.Saivy zei:Ja tis te zien in welke toestand ik dan ben. :P![]()
![]()
Tot vanavond.![]()
![]()
:P

we zullen ter staanMr.jiho zei:2uuuuuurrrrr!!!! ingaaaaaangggg!!!!!
feeeeeeest !!!!!
beeeee theeeeeereeeeeeee!![]()

idd niets of niemand.Jeller zei:ik ooooooook, ik kijk er al veel te lang naar uit en ook al heb ik maar 2 uur geslapen, niets houdt mij tegen!!
ja was idd een goe feesjeJeller zei:ja spijtig da we saivy nie gezien hebben
ma wel keer leuk om u in echt te zien schranz
echt een supervet feest

da heeft ook nen uitleg voor alles he :P :PMr.jiho zei:het was een kleine korte meetingsaivy kon de uitgang niet vinden en is daarom niet afgekomen
![]()
:P
Psykaholik zei:da heeft ook nen uitleg voor alles he :P :PMr.jiho zei:het was een kleine korte meetingsaivy kon de uitgang niet vinden en is daarom niet afgekomen
![]()
:P


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."