Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGOA's en D'nBses

GOA's en D'nBses

608 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
ik ooooooook, ik kijk er al veel te lang naar uit en ook al heb ik maar 2 uur geslapen, niets houdt mij tegen!!
Klik om te vergroten...
idd niets of niemand.
tenzij we onderweg een axident krijgen dan hebben we tuurlijk wel een probleem maar da zal wel nie
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
het was een kleine korte meeting :tongueout: saivy kon de uitgang niet vinden en is daarom niet afgekomen :rolleyes: :grin: :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja spijtig da we saivy nie gezien hebben :(

ma wel keer leuk om u in echt te zien schranz :)
echt een supervet feest
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
ja spijtig da we saivy nie gezien hebben :(

ma wel keer leuk om u in echt te zien schranz :)
echt een supervet feest
Klik om te vergroten...
ja was idd een goe feesje
weer ongeloofelijk erge en grappige koppen gezien.
en idd goe da ik u nu eindelijk eens gezien heb, mja da zal wss ook wel nie de laatste keer zijn :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mr.jiho zei:
het was een kleine korte meeting :tongueout: saivy kon de uitgang niet vinden en is daarom niet afgekomen :rolleyes: :grin: :P
Klik om te vergroten...
da heeft ook nen uitleg voor alles he :P :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psykaholik zei:
Mr.jiho zei:
het was een kleine korte meeting :tongueout: saivy kon de uitgang niet vinden en is daarom niet afgekomen :rolleyes: :grin: :P
Klik om te vergroten...
da heeft ook nen uitleg voor alles he :P :P
Klik om te vergroten...

:openmouth: :openmouth: :openmouth:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
kheb er reportje over geschreven
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is wer bijna zover, Star-Warz het enige goede massive d'n'b event...
De data zijn bekend gemaakt evenals de line-up, hier volgt de flyer:


Niet zo'n schitterende line-up, maar het belooft zowiezo iets te worden, B-there, Our d'n'b cru will be there 2 met amusement gegarandeerd...
:stoned: :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Starwarz begint echt mijn keel uit te hangen. :wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
Starwarz begint echt mijn keel uit te hangen. :wave:
Klik om te vergroten...
same here
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ben er al genoeg naar geweest toen ik wat jonger was, en ik hou niet echt van de drukte daar
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
tschijnt dat er ook echt veel volk komt die gewoon komt omdat het zo gehyped is en niet voor de muziek
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
JAja idd, maar het feesje mag er iig xel zijn
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fuck dat volk, die boeie mij echt niet als ik daar sta te feeste, ik kom daar voor de muziek met mijn vrienden en da wordt zowiezo dikke feest, saivy kom met ons anders je gaat je zowiezo doodlaggen :mrgreen: :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
mja maar de muziek is ook niet zo super, er is veel hardere dnb e :wink:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
flashkop zei:
Fuck dat volk, die boeie mij echt niet als ik daar sta te feeste, ik kom daar voor de muziek met mijn vrienden en da wordt zowiezo dikke feest, saivy kom met ons anders je gaat je zowiezo doodlaggen :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

Kijk ik MEESTAL ook niet naar, naar het volk. Als het echt de spuigaten uitloopt qua marginaliteit ben ik gewoon weg. Maar hier heb je ook café's waar ze zeggen, dat is voor de 20'ers met geld, gewoon omdat een pintje 10 cent meer kost. En de muziek is goed. Dusja, waarom dan niet gaan he. Ik vind louter afgaan op het volk dat komt niet echt een reden om te weigeren.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
El Retro zei:
flashkop zei:
Fuck dat volk, die boeie mij echt niet als ik daar sta te feeste, ik kom daar voor de muziek met mijn vrienden en da wordt zowiezo dikke feest, saivy kom met ons anders je gaat je zowiezo doodlaggen :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

Kijk ik MEESTAL ook niet naar, naar het volk. Als het echt de spuigaten uitloopt qua marginaliteit ben ik gewoon weg. Maar hier heb je ook café's waar ze zeggen, dat is voor de 20'ers met geld, gewoon omdat een pintje 10 cent meer kost. En de muziek is goed. Dusja, waarom dan niet gaan he. Ik vind louter afgaan op het volk dat komt niet echt een reden om te weigeren.
Klik om te vergroten...

Hmm... het volk maakt het feestje hè. Als het echt een concert is maakt het publiek me weinig uit maar bij een DnB of een goa vind ik het wel echt belangrijk watvoor lui d'rop af komen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
zolang maar niet iedereen op pillen zit hé matthijs :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
17 maart ben ik sowieso al niet vrij. :smoke: :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga al zeker naar die eerste. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."