#1
idd niets of niemand.Jeller zei:ik ooooooook, ik kijk er al veel te lang naar uit en ook al heb ik maar 2 uur geslapen, niets houdt mij tegen!!
tenzij we onderweg een axident krijgen dan hebben we tuurlijk wel een probleem maar da zal wel nie
idd niets of niemand.Jeller zei:ik ooooooook, ik kijk er al veel te lang naar uit en ook al heb ik maar 2 uur geslapen, niets houdt mij tegen!!
ja was idd een goe feesjeJeller zei:ja spijtig da we saivy nie gezien hebben
ma wel keer leuk om u in echt te zien schranz
echt een supervet feest

da heeft ook nen uitleg voor alles he :P :PMr.jiho zei:het was een kleine korte meetingsaivy kon de uitgang niet vinden en is daarom niet afgekomen
![]()
:P
Psykaholik zei:da heeft ook nen uitleg voor alles he :P :PMr.jiho zei:het was een kleine korte meetingsaivy kon de uitgang niet vinden en is daarom niet afgekomen
![]()
:P


same hereSaivy zei:Starwarz begint echt mijn keel uit te hangen.![]()

flashkop zei:Fuck dat volk, die boeie mij echt niet als ik daar sta te feeste, ik kom daar voor de muziek met mijn vrienden en da wordt zowiezo dikke feest, saivy kom met ons anders je gaat je zowiezo doodlaggen![]()
![]()
El Retro zei:flashkop zei:Fuck dat volk, die boeie mij echt niet als ik daar sta te feeste, ik kom daar voor de muziek met mijn vrienden en da wordt zowiezo dikke feest, saivy kom met ons anders je gaat je zowiezo doodlaggen![]()
![]()
Kijk ik MEESTAL ook niet naar, naar het volk. Als het echt de spuigaten uitloopt qua marginaliteit ben ik gewoon weg. Maar hier heb je ook café's waar ze zeggen, dat is voor de 20'ers met geld, gewoon omdat een pintje 10 cent meer kost. En de muziek is goed. Dusja, waarom dan niet gaan he. Ik vind louter afgaan op het volk dat komt niet echt een reden om te weigeren.
:P"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."