#1
Bah, veel te veel volk gisteren. Ook veel volk dat eigen was aan 't steegske denk ik. In elk geval hopen 16-jarige huppelkutjes aan de MDMA gezien. Zat stampvol.
Beanz van 013 was wel zeer vet. Was wel een chille avond, maar 's ochtends is er wat gebeurd en heeft de politie het kot afgesloten. 2 uur mogen wachten, en dan 1 voor 1 naar buiten. Buiten tegen de muur gefouilleerd door 2 man, nummertje vasthouden en ze maakten een foto van je. Gelukkig had ik niets te vrezen, vraag me wel af hoeveel mensen gepakt zijn op drugs. Heel de overpoortstraat afgesloten, 20 combi's, gestoord.
Edit: Wat ik begrepen had van wat de mensen op de binnenplaats zeiden heeft er iemand een overdosis GHB genomen. De politie zei ook dat het in de krant zal staan morgen, dus ik denk dat er iemand gestorven is.
Beanz van 013 was wel zeer vet. Was wel een chille avond, maar 's ochtends is er wat gebeurd en heeft de politie het kot afgesloten. 2 uur mogen wachten, en dan 1 voor 1 naar buiten. Buiten tegen de muur gefouilleerd door 2 man, nummertje vasthouden en ze maakten een foto van je. Gelukkig had ik niets te vrezen, vraag me wel af hoeveel mensen gepakt zijn op drugs. Heel de overpoortstraat afgesloten, 20 combi's, gestoord.
Edit: Wat ik begrepen had van wat de mensen op de binnenplaats zeiden heeft er iemand een overdosis GHB genomen. De politie zei ook dat het in de krant zal staan morgen, dus ik denk dat er iemand gestorven is.