Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
147 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bah, veel te veel volk gisteren. Ook veel volk dat eigen was aan 't steegske denk ik. In elk geval hopen 16-jarige huppelkutjes aan de MDMA gezien. Zat stampvol.

Beanz van 013 was wel zeer vet. Was wel een chille avond, maar 's ochtends is er wat gebeurd en heeft de politie het kot afgesloten. 2 uur mogen wachten, en dan 1 voor 1 naar buiten. Buiten tegen de muur gefouilleerd door 2 man, nummertje vasthouden en ze maakten een foto van je. Gelukkig had ik niets te vrezen, vraag me wel af hoeveel mensen gepakt zijn op drugs. Heel de overpoortstraat afgesloten, 20 combi's, gestoord.

Edit: Wat ik begrepen had van wat de mensen op de binnenplaats zeiden heeft er iemand een overdosis GHB genomen. De politie zei ook dat het in de krant zal staan morgen, dus ik denk dat er iemand gestorven is.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#2
WFL Was het in Nijmegen?

lol, denk dat veel mensen wel gepakt werden op drugsbezit?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee DcTek/013/Exit23 in Gent.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ahh oke,
Controleren ze in belgie strenger op drugs dan in nl?
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Bah, veel te veel volk gisteren. Ook veel volk dat eigen was aan 't steegske denk ik. In elk geval hopen 16-jarige huppelkutjes aan de MDMA gezien. Zat stampvol.

Beanz van 013 was wel zeer vet. Was wel een chille avond, maar 's ochtends is er wat gebeurd en heeft de politie het kot afgesloten. 2 uur mogen wachten, en dan 1 voor 1 naar buiten. Buiten tegen de muur gefouilleerd door 2 man, nummertje vasthouden en ze maakten een foto van je. Gelukkig had ik niets te vrezen, vraag me wel af hoeveel mensen gepakt zijn op drugs. Heel de overpoortstraat afgesloten, 20 combi's, gestoord.

Edit: Wat ik begrepen had van wat de mensen op de binnenplaats zeiden heeft er iemand een overdosis GHB genomen. De politie zei ook dat het in de krant zal staan morgen, dus ik denk dat er iemand gestorven is.
Klik om te vergroten...

Hoeft niet per se. Als er een "illegale houseparty is ontruimd" dan haalt het vaak al de krant.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, maar dit is legaal, en een razzia zonder echt grote resultaten komt toch niet in de krant? Nuja. Morgen zien we wel..

Edit: Ach kijk. http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... tCode=9000

Hij is niet eens dood. Gewoon out gegaan. Pff, en dan met zoveel politie optreden tegen een stelletje zombies met kleine hoeveelheden drugs op zak. Go smurfen. :angry:

I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goede reden voor mij om niet in België te gaan feesten.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik begin ook m'n twijfels te hebben over Footworxx. Niet over het feest, maar of het handig is drugs mee te nemen.

Zou daar toch niet gepakt willen worden met drugs, al is het een kleine hoeveelheid.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopezilla zei:
Ik begin ook m'n twijfels te hebben over Footworxx. Niet over het feest, maar of het handig is drugs mee te nemen.

Zou daar toch niet gepakt willen worden met drugs, al is het een kleine hoeveelheid.

Olle
Klik om te vergroten...

Ga je naar footworxx? Is dat een beetje te doen qua reizen?
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopezilla zei:
Ik begin ook m'n twijfels te hebben over Footworxx. Niet over het feest, maar of het handig is drugs mee te nemen.

Zou daar toch niet gepakt willen worden met drugs, al is het een kleine hoeveelheid.

Olle
Klik om te vergroten...

Ik zou me daar geen zorgen over maken, het is niet dat er veel mensen nuchter staan op Footworxx :P
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#11
TeKNoZem zei:
joni43 zei:
Dopezilla zei:
Ik begin ook m'n twijfels te hebben over Footworxx. Niet over het feest, maar of het handig is drugs mee te nemen.

Zou daar toch niet gepakt willen worden met drugs, al is het een kleine hoeveelheid.

Olle
Klik om te vergroten...

Ik zou me daar geen zorgen over maken, het is niet dat er veel mensen nuchter staan op Footworxx :P
Klik om te vergroten...

Op dat feest waar W.F.L. was hoogstwaarschijnlijk ook niet, zie het resultaat boven. :P
Klik om te vergroten...

Als je daar altijd rekening mee moet houden kan je even goed thuisblijven uit schrik om "gepakt" te worden door de flikken. nu ja, 't steegske staat wel bekend als zijnde een drugskot. Maar ik veronderstel dat de razzia van afgelopen zaterdag het gevolg was van die 2 od's?

en ja anders je spul goed verstoppen :)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#12
joni43 zei:
Dopezilla zei:
Ik begin ook m'n twijfels te hebben over Footworxx. Niet over het feest, maar of het handig is drugs mee te nemen.

Zou daar toch niet gepakt willen worden met drugs, al is het een kleine hoeveelheid.

Olle
Klik om te vergroten...

Ik zou me daar geen zorgen over maken, het is niet dat er veel mensen nuchter staan op Footworxx :P
Klik om te vergroten...

Op dat feest waar W.F.L. was hoogstwaarschijnlijk ook niet, zie het resultaat boven. :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
Ga je naar footworxx? Is dat een beetje te doen qua reizen?
Klik om te vergroten...

De reis zal wel meevallen naar Footworxx. Het is in Gent, dus je pakt gewoon de trein naar Antwerpen, stapt daar over, en 't zou goed moeten komen. Althans, dat denk ik. Geen idee of je daar daadwerkelijk moet overstappen of ergens anders.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als er bij de WC's gecontroleerd wordt haak ik wel af. Dan riskeer ik het liever niet.
Ik ben ook nog nooit gefouilleerd op de feesten waar ik naartoe ga, en dat bevalt me wel.

Ik wil niet sneaky moeten doen en gaan zweten bij de ingang.

Eén keer gehad bij een hip-hop festival, en dat was niet chill.

Olle
e
elstinkydermeisterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
Goede reden voor mij om niet in België te gaan feesten.
Klik om te vergroten...

een veel correctere stelling is bijvoorbeeld "Goede reden voor mij om niet in een dancing in Belgie te gaan feesten", waarmee ik bedoel: als je Het Steegske of andere kent, weet je al op voorhand wat voor volk je gaat tegenkomen. Het is niet bepaald de eerste keer dat er daar, of in andere gelijkaardige keten, een massa politie staat omdat er weer 1 of andere puber zonodig te veel zooi ophad.
Geef mij maar dezelfde line-up in een kraakpand bijvoorbeeld, veel betere sfeer, geen controle, veel minder of geen huppelkutjes ( die kunnen het namelijk niet hebben dat hun laarsjes vuil worden :grin: )
en als de politie al komt dan mogen ze niet eens binnen (is bij wet zo geregeld afaik)


@TekNoZem: thanks, dat bespaart al serieus wat tijd
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat zal heus niet gebeuren, geloof me :wink: ik ben ook nog nooit gefouilleerd geweest..

En wat betreft met openbaar vervoer van Nederland naar Footworxx: trein nemen naar Antwerpen en daar overstappen naar Gent-Dampoort, deze ligt het dichtste bij de locatie(niet verwarren met Gent-Sint Pieters!!). Van daar is het nog ongeveer 20-30min te voet
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
joni43 zei:
Dat zal heus niet gebeuren, geloof me :wink: ik ben ook nog nooit gefouilleerd geweest..

En wat betreft met openbaar vervoer van Nederland naar Footworxx: trein nemen naar Antwerpen en daar overstappen naar Gent-Dampoort, deze ligt het dichtste bij de locatie(niet verwarren met Gent-Sint Pieters!!). Van daar is het nog ongeveer 20-30min te voet
Klik om te vergroten...

Ik neem het zekere voor het onzekere. Zeker in het buitenland, al is het maar België.

Gent-Dampoort. Ik ga het onthouden. :grin:
Rijden er ook nog bussen vanaf het station naar de locatie? En hoe staat deze locatie bekent, en hoe zit het met de beveiliging daar?

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Immo zei:
Goede reden voor mij om niet in België te gaan feesten.
Klik om te vergroten...

Goede manier om te zeggen dat je onvoorzichtig bent. De politie had de ingang al uren op voorhand afgesloten, dus iedereen die dat wilde kon op z'n gemakje z'n dope verstoppen of weggooien. Ze zijn niet binnengekomen. Zowiezo was de helft van het volk al weg. Als je ieder weekend maar 100 mg Speed/300 mg MDMA neemt hoef je je niet echt druk te maken en GHB kost niks. :rolleyes:

joni43 zei:
Maar ik veronderstel dat de razzia van afgelopen zaterdag het gevolg was van die 2 od's?

en ja anders je spul goed verstoppen :)
Klik om te vergroten...

Ja. Het is trouwens niet eens duidelijk om wat het gaat, bij 't steegske had er iemand teveel GHB op denk ik. Die andere die afgevoerd was niet van bij 't steegske.

Denk trouwens niet dat er een razzia gaat gebeuren op Footworxx hoor. Zowiezo zal daar wel EHBO/Drugspreventie aanwezig zijn. Voorzover ik weet wordt er trouwens wel gecontroleerd aan de ingang en op de WC's bij Footworxx, je kan in ieder geval niet de tijd nemen om een lijn te gaan leggen op de WC (is mij verteld door iemand die vroeger ging, maar weet niet of dat nog altijd zo is). Dus ja: Dope bij je ballen steken en dan komt het goed, of bullit/neusspray als je poeders wilt gebruiken. Als je erop betrapt wordt lig je eruit, maar dat is in Nederland toch ook zo?

En ja ik heb ook liever een kraakpand of een illegale maar ik kies de locatie niet.
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Goh, het is allemaal relatief, op de vorige footworxx edities in Oostende ging ik gewoon naar de wc om mijn lijn te leggen. Maar anderzijds moet je ook niet nonchalant omspringen met je dope en geen lijnen leggen op toog bij wijze van spreke. Footworxx is wel vrij professioneel kwa organisatie, ik denk dat het wat valt te vergelijken met de professionaliteit waarmee Prspct in het WATT zijn feesten organiseert.

locatie footworxx: http://www.rwschool.be/engine.php?p=6&l=NL
2-3jaar geleden werden daar nog goa's georganiseerd, andere feesjes heb ik er nooit gedaan.
Vind het wel een zeer vette locatie!

@Dopezilla: ik vrees dat je te voet zal moeten gaan, desnoods taxi :P
r
rupsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga al een tijd zoonbeetje elk weekend naar Tekno int weekend.
En het is nog steeds super! vorig weekend was ook weer lekker leip, maar zo'n feest sloopt je echt joh! doordeweeks is bijkomen van het weekend.

Gaan er nog lui naar teknivallen deze zomerr.?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2930313233...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."