#1
Nick de Neger zei:Ik weet niet wie hier nogmeer van tekno houd, maar het is te gruwelijke muziek... ik hou er al een tijdje van, maar (al dan niet onder invloed van 2 pillen :P) ik wil jullie echt dit nummer even mededelen. Het is zoooooo mooi en lekker subliem!
Type-R - Music under Influence
Greetz,
mr. Klapper Kaak
Lekker nummer idd, maar wel een beetje "rustig" om het zo maar te zeggen. Het had wat mij betreft een beetje harder mogen doorknallen





