Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
87 weergaven
18-5-2026
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nick de Neger zei:
Ik weet niet wie hier nogmeer van tekno houd, maar het is te gruwelijke muziek... ik hou er al een tijdje van, maar (al dan niet onder invloed van 2 pillen :P) ik wil jullie echt dit nummer even mededelen. Het is zoooooo mooi en lekker subliem! :hearteyes:

Type-R - Music under Influence

Greetz,
mr. Klapper Kaak
Klik om te vergroten...

Lekker nummer idd, maar wel een beetje "rustig" om het zo maar te zeggen. Het had wat mij betreft een beetje harder mogen doorknallen :openmouth: maja das ook weer subjectief :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://ketaklak.free.fr/

blije tekno :wink:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
-spaceman- zei:
tekno voor iedereen!

http://beukenbv.freetekno.nl/

-> music
Klik om te vergroten...

Als ik me op die site registreet en dan uit eindelijk inlog zegt ie dat mijn account geblokkeerd is.

Heb je een oplossing? Ziet er intressant uit.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hm, dat nummer uit de startpost vind ik maar zwaar kut.
RambambadamSTOPrambambadamSTOPSTOPrambam.... Hoe dans je daar op man?? :confused:
Geef mij maar dan toch maar teCHno, lekker rollende detroit, of opgefokte uptempo.
:wave:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
geox zei:
-spaceman- zei:
tekno voor iedereen!

http://beukenbv.freetekno.nl/

-> music
Klik om te vergroten...

Als ik me op die site registreet en dan uit eindelijk inlog zegt ie dat mijn account geblokkeerd is.

Heb je een oplossing? Ziet er intressant uit.
Klik om te vergroten...

de oplossing:

gebruik mijn account!

username: spaceman
password: drugsforum

ik heb me pass even gewijzigd, nu toegangelijk voor iedereen!
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok mensen ik heb een leuk linkje voor de liefhebbers van TeKno, het is een enorme hoeveelheid livesets en LP - CD Rips...
Van zelfs meerdere nederlandse feesten staan er tussen ik heb zelfs een set van rinse gevonden van het BeterBed feest in Waalwijk, dus kijk maar eens rond in de enorme hoeveelheid grafherrie die er staat :hearteyes: :wave:
Cheers

http://www.ek23sound.org
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
tekno :hearteyes: waneer is weer een mooie party (groot) in nederland vlakbij zeeland :hearteyes: :rock:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Teknival here I come! :hearteyes:
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#9
is het ver van onze belgische grens? :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor de mensen die niet naar teknival gaan of die eerst nog ff naar een ander feestje willen:
http://partyflock.nl/party/130050:I_Love_Tekno.html
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
-spaceman- zei:
Teknival here I come! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

same here :stoned:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Man_in_the_Box zei:
Voor mensen uit de omgeving Arnhem zou ik ook eens de agenda van Kultuurhuis Bosch (ja met een K en niet met een C) in de gaten houden. Staan regelmatig tekno-feestjes geprogrameerd maar ook acid en breakcore.
Klik om te vergroten...

En de willemeen :)
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ketaboy zei:
-spaceman- zei:
Teknival here I come! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

same here :stoned:
Klik om te vergroten...

VOOR IEDEREEN DIE WAS VAN PLAN TE GAAN HET WORDT ONTRUIMT!!!!!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hans zei:
Ketaboy zei:
-spaceman- zei:
Teknival here I come! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

same here :stoned:
Klik om te vergroten...

VOOR IEDEREEN DIE WAS VAN PLAN TE GAAN HET WORDT ONTRUIMT!!!!!
Klik om te vergroten...

Ben blij dat ik niet ben gegaan nu ik hoor dat het op zaterdag avond ontruimd was.
I love tekno in waterfront was trouwens super afgelopen vrijdag. :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ghehe, heb me prima vermaakt op teknival ^^ Heb er 3 uur overgedaan om te komen vrijdag avond ghehe :P Wel vet toen ik daar door de natuur liep. Ik heb herten zien lopen en een watervalletje ergens tussen het struik gewas ontdekt, allemaal ongerepte natuur zo dicht bij de snelweg en shit is echt een erg mooi gezicht. Fantastische spot absoluut. Idd iets wat jammer van de ontruiming, maar echt ik had niet voor mogelijk gehouden dat het sinds 2002 zo goed van de grond te krijgen zou zijn.
Ook echt gesproken met italianen, Spanjaarden, Polen, Hongaren en Roemenen ^^

Het was awesome :smoke:
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ketaboy zei:
Het was awesome :smoke:
Klik om te vergroten...


qft

en voor degenen die vrijdagavond aankwamen(me!) had t al lang genoeg geduurd, ik was kapot.

p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bah bah, mis weer een Tekno door gebrek aan vrienden (die op hun beurt weer gebrek hebben aan geld) :(

Edit: Jeeej, toch gegaan, was leuk :) .. maar wel legaal...
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
esth0r zei:
Ketaboy zei:
Het was awesome :smoke:
Klik om te vergroten...




p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?
Klik om te vergroten...
..kijk dan zijn nou de mooiere feestjes :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
esth0r zei:
Ketaboy zei:
Het was awesome :smoke:
Klik om te vergroten...


qft

en voor degenen die vrijdagavond aankwamen(me!) had t al lang genoeg geduurd, ik was kapot.

p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?
Klik om te vergroten...

nee, niet gevonden...

wel een paar laarsen... interesse? :grin:

Ik vond het ook werkelijk grandioos, heb me verschrikkelijk goed vermaakt...
de aankomst vergeet ik nooit meer, een uurtje of 2-3 's nachts, een wit knipperende hemel van de stroboscopen, afgegewisseld door lasers en felle lampen... keiharde dreunen van de tekno... mistig, nevelig....het leek gigantisch... het was een prachtig begin...

alle mensen waren leuk, behalve de agenten in burger die effe lekker uitdagend voor de boxen gingen staan; om even te laten zien wie er nou gewonnen had...

dit was zeker 1 van me beste feesten ooit, stel je voor dat het langer had geduurt dan 1 dag... :hearteyes:

daarna op naar de afters...

Zie ik je dit weekend Ketboy?
als je weet waar t is...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
^ Dat fje was echt nice!! :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."