Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
115 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beanhead zei:
Er zijn wel wat illegale feesten maar niet zoveel als in Nederland.

Ja, oké de legale hier zijn wel beter. Soms zie ik flyers uit Nederland en dan staat er zoiets van 22:00 - 04:00. WTF dat is wel heel kort :confused:
Klik om te vergroten...
Another reason not to do legal. :)
Gaan legale feesten in België dan langer door?
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
pascal828 zei:
de mensen zijn bijna altijd idioten, je hebt veel meer dronken mongolen. De sfeer is anders
Klik om te vergroten...

Wat een bullshit, alsof dat nooit op illegale feestjes gebeurd. :wave:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pfff wat een gezeur allemaal zeg, Bij een legaal feest weet je in ieder geval 100% dat het door gaat en dat je niet na een lange reis bij de bestemming aan komt en ziet dat de politie al aanwezig is. Ook is het geluid bij legale feestjes vaak beter en kunnen de dj's vaak ook wel beter draaien.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
kenny zei:
pascal828 zei:
de mensen zijn bijna altijd idioten, je hebt veel meer dronken mongolen. De sfeer is anders
Klik om te vergroten...

Wat een bullshit, alsof dat nooit op illegale feestjes gebeurd. :wave:
Klik om te vergroten...
Bij illegale feesten heb je er gewoon minder last van, maar ik geef toe, het is niet altijd zo.
Maar ik prefereer gewoon illegaal, door combinatie van dat soort minpunten.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik naar een legaal feest ga, dan ga ik voor de muziek en de artiesten. Als ik naar een illegale ga of 'gedoogd' dan is het meer de sfeer en dan is de muziek voor mij al snel goed.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
pascal828 zei:
Beanhead zei:
Er zijn wel wat illegale feesten maar niet zoveel als in Nederland.

Ja, oké de legale hier zijn wel beter. Soms zie ik flyers uit Nederland en dan staat er zoiets van 22:00 - 04:00. WTF dat is wel heel kort :confused:
Klik om te vergroten...
Another reason not to do legal. :)
Gaan legale feesten in België dan langer door?
Klik om te vergroten...

Dit weekend was er een feest van 21:00-06:00 gepland maar het is uiteindelijk nog tot halfacht ofzo doorgegaan :grin:

Dat is ook niet zo lang maar toch al wat langer... Ik zal blij zijn als ik die illegale feesjes kan gaan doen. Soms word ik nog wel eens para als ik men drugs bovenhaal, opn illegaal feest schijt aan!
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik w8
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga anders allebei ff verder bullshitten met wat pm'etjes

dit topic hoeft er niet door verkloot te worden.
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beanhead zei:
Ga anders allebei ff verder bullshitten met wat pm'etjes

dit topic hoeft er niet door verkloot te worden.
Klik om te vergroten...


moet je een euro meer doneren misschien doen de modjes dan beter hun best..

STFU als t je niet aanstaat kijk dan de andere kant op


Ik wil tieten zien van sarcasm!!!! w8 dus nog steed op dr tot ze die fotos post :rockband:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sjeikh zei:
Beanhead zei:
Ga anders allebei ff verder bullshitten met wat pm'etjes

dit topic hoeft er niet door verkloot te worden.
Klik om te vergroten...


moet je een euro meer doneren misschien doen de modjes dan beter hun best..

STFU als t je niet aanstaat kijk dan de andere kant op
Klik om te vergroten...
Flikker nou gewoon op met je gezeik in dit topic. Stuur een PM vraag elkaars MSN en donder gewoon op uit dit topic.
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee PM me maar gewoon met die foto's hoor :grin:
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beanhead zei:
Ga anders allebei ff verder bullshitten met wat pm'etjes

dit topic hoeft er niet door verkloot te worden.
Klik om te vergroten...


De jeugd heeft gesproken...
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#13
pascal828 zei:
Sjeikh zei:
Beanhead zei:
Ga anders allebei ff verder bullshitten met wat pm'etjes

dit topic hoeft er niet door verkloot te worden.
Klik om te vergroten...


moet je een euro meer doneren misschien doen de modjes dan beter hun best..

STFU als t je niet aanstaat kijk dan de andere kant op
Klik om te vergroten...
Flikker nou gewoon op met je gezeik in dit topic. Stuur een PM vraag elkaars MSN en donder gewoon op uit dit topic.
Klik om te vergroten...

wat moet ik met die gast zijn msn?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
sarcasm zei:
Beanhead zei:
Ga anders allebei ff verder bullshitten met wat pm'etjes

dit topic hoeft er niet door verkloot te worden.
Klik om te vergroten...


De jeugd heeft gesproken...
Klik om te vergroten...

:rolleyes:

De jeugd zeikt tenminste niet zo veel.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die reactie zegt het tegendeel.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jongens het is hier geen chatbox, en al helemaal niet om elkaar af te gaan zitten zeiken met 2 troll acounts.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik dacht dat een forum was om te chatten en ik heb geen trol account hoor. Check het maar na.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
sarcasm zei:
Ik dacht dat een forum was om te chatten en ik heb geen trol account hoor. Check het maar na.
Klik om te vergroten...
Niet in dit topic.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee, daar is een forum niet voor, lees aub even de forum regels voor je post.

ucp.php?mode=terms

regel 4
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#20
En dat betekend?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."