Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslekkere xtc muziek

lekkere xtc muziek

33 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
b
bananencakeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yo,
Weten jullie chille muziek om te luisteren tijdens een xtc trip? Ik zat een beetje te denken aan hardcore/hardstyle/dubstep/techno? Maar niet van die keiharde stampmuziek maar meer liedjes als year of summer? Laat maar gwn wat goeie titels achter
Thanks :xtc: :rock:
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#2
cd's van thunderdome :grin:
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga meestal voor de trance als ik thuis ben. Het zijn die "strings" die meestal worden gebruikt in deze stijl die heerlijk verweven met de xtc. Vocal trance moet ik dan weer niets van hebben, dat zwijmelige gezing irriteer ik mij dood aan. Op feesten buiten de deur is het meestal techno.
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Complexe instrumentale acoustische muziek zoals bela fleck and the flecktones.. dat klinkt echt zo ziek. Een van de beste bands ooit wat muzikaliteit betreft als zeg ikhet zelf. Heel wat anders dan house of techno maar ik denk dat je het zeker kan waarderen tijdens de trip!http://m.youtube.com/watch?v=mKk0Gm53Mkg
Wel wat elektrisch bij dit nummermaar je begrijpt me wel! Genot voor het oor.
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#5
-Techno ( len faki , spacid) => klinkt echt 150x beter , en duisterder op een echt techno feestje
-acid ( gasmask,epidemic,acidolido,cynogen,.....)
-minimal
-core (duh :grin:)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pain zei:
Ik gebruik geen XTC maar ik denk dat Techno echt het perfecte muziek is voor XTC
Klik om te vergroten...

+1
Ook de andere ' trance' muziek doet het goed bij MDMA is mijn ervaring :hearteyes:
P
PainLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruik geen XTC maar ik denk dat Techno echt het perfecte muziek is voor XTC
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Uh op xtc vind ik techno/deephouse toch altijd wel t chillst. Lekker zwevennnnnnn

http://www.youtube.com/watch?v=Swj_1uhAeW4
Deze luister ik vaak tijdens het schrijven van verslagen
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
Uh op xtc vind ik techno/deephouse toch altijd wel t chillst. Lekker zwevennnnnnn

http://www.youtube.com/watch?v=Swj_1uhAeW4
Deze luister ik vaak tijdens het schrijven van verslagen
Klik om te vergroten...

Oef, die ga ik onthouden....Lijkt me heerlijk op after tijdens de comedown van :xtc: ....lekker achterover op de bank met oogjes dicht meezweven (en met je voeten op ritme meewiebelen :grin: ), naar een plek waar tijd niet bestaat en verplichtingen nog niet zijn uitgevonden :hearteyes:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jaaa fijn hè! :grin:
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spoel maar door naar 3:35 bijv. Trip je em ziek hard op. Ik zeg probeer het maar eens! Ghehe
T
TristanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan je deep house aanraden, sommige nummers lijken wel op techno maar zijn net ietsje rustiger. Artiesten waar ik zelf erg van houd zijn Bicep, Ejeca, Izmo, Infinty Ink, Midland en Brawther.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
https://soundcloud.com/marckus/marckus- ... n-festival

en deze

https://soundcloud.com/pleinvrees/olive ... b2b-oliver

ben ik een beetje verslaafd aan.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind hardstyle en hardcore wel fijn vooral beetje duistere, met diepe vocals en zo! Ook deephouse en techno zijn fijn
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Old school goa trance en acidtrance zijn heerlijk met mdma op.

Techno vind ik iets te monotoon al kan het soms wel leuk klinken, toch opteer ik voor de zweverige en/of trippie muziek als ik aan de mdma ga. :xtc:

d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#16
ZERO- zei:
https://soundcloud.com/marckus/marckus-downtown-festival

en deze

https://soundcloud.com/pleinvrees/olive ... b2b-oliver

ben ik een beetje verslaafd aan.
Klik om te vergroten...


Koletzki draait dit jaar ook op awakenings festival en "into the woods"
Kaartjes into the woods gaan morgen in verkoop trouwen en zijn doorgaans binnen 2 uur uitverkocht.
S
Sir LexLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacebilly zei:
Complexe instrumentale acoustische muziek zoals bela fleck and the flecktones.. dat klinkt echt zo ziek. Een van de beste bands ooit wat muzikaliteit betreft als zeg ikhet zelf. Heel wat anders dan house of techno maar ik denk dat je het zeker kan waarderen tijdens de trip!http://m.youtube.com/watch?v=mKk0Gm53Mkg
Wel wat elektrisch bij dit nummermaar je begrijpt me wel! Genot voor het oor.
Klik om te vergroten...

Victor wooten op de bass altijd :hearteyes:
M
MoonjammerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog niet zo lang geleden ontdekt maar ben er vrij zeker van dat dit een feestplaat is :hearteyes: [youtube]BCX6-4AfOdg[/youtube]

my nu leng - scatter
boyz noize - trooper (phon.o remix)
phon.o - schn33
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Moonjammer, die moet echt heerlijk klinken met wat mdma, lekker nummer!!
M
MarkDLid
01-01-2024, 00:00
#20
Shpongle, Infected Mushroom (en dan vooral Vicious Delicious album), 1200 Micrograms, Skazi, Ajja, Ott, Hallicunogen, Vibe Tribe en Younger Brother is allemaal hele chille psytrance, of iets in die trant iig.

Oude rock zoals Pink Floyd, The Doors, Rolling Stones, The Beatles (Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band vooral :grin:), Grateful Dead live albums, Kyuss, DeWolff (niet oud maar wel briljant!), Cream, Jimi Hendrix, kan nog wel ff doorgaan :tongueout:

Blues en Jazz kunnen ook geweldig zijn, Eric Clapton, Gary Moore, Tom Waits bijvoorbeeld.

Downtempo/Chillwave is ook superchill, Toro Y Moi, Bonobo, Flume, XXYYXX, The XX, Moloko, Beach House, ook al is dat meer Dream Pop maar het is wel superchill.

Eigenlijk is alles wat je normaal al goed vind nog beter op xtc, 't enige wat ik eigenlijk dan niet zo chill vind is keiharde metal. En verder ligt het ook een beetje aan de setting wat voor muziek het chillst is natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."